autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Mini JCW Aceman: Οδηγούμε τη σπορ έκδοση του νέου Mini
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mini JCW Aceman: Οδηγούμε τη σπορ έκδοση του νέου Mini

Οδηγούμε το Mini JCW Aceman

29/5/2025

Περισσότερο Cooper παρά Countryman
Μεταξόνιο 2,61 μέτρων για καλούς χώρους
Υψηλή ροπή 350 Nm και 258 ίπποι
Ανταποκρίνεται σε όλες τις συνθήκες οδήγησης

Περισσότερο Cooper παρά Countryman

Παίρνοντας θέση ανάμεσα στο Cooper και το Countryman, το Mini Aceman είναι η νεότερη και μικρότερη crossover πρόταση της Mini. Αυστηρά ηλεκτροκίνητο, για την περίσταση «ντύνεται» με τον κινητήρα και τα αρχικά της John Cooper Works και επιδεικνύει και τη σπορ πλευρά του.

Εξωτερικά, θα συναντήσει κανείς το γνωστό Mini ντιζάιν, σε μια μετρημένα SUV εκδοχή. Με μήκος λίγο κάτω από τα 4,1 μέτρα, το Aceman διαφοροποιείται από το Cooper, αλλά με ύψος 1,51 μέτρα είναι σαφώς πιο χαμηλό από το Countryman και συνολικά έχει μια πιο compact αισθητική, πολύ πιο κοντά στο μικρό αδελφό απ’όσο στον SUV μεγάλο.

Μεταξόνιο 2,61 μέτρων για καλούς χώρους

Το Mini JCW Aceman δεν έχει διαφορές στο εσωτερικό σε σχέση με το «απλό» Aceman SE. Σπορ και άνετο στο χέρι τιμόνι, σπορ και άνετα και τα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές. Οδηγός και επιβάτες κάθονται πολύ βολικά και το μεταξόνιο των 2,61 μέτρων δίνει χώρο στα πόδια, αν και το σχετικά χαμηλό ύψος μπορεί να περιορίσει κάπως πιο ψηλούς επιβάτες στην πίσω σειρά.

Ο χώρος αποσκευών σε αυτό το μήκος θα μπορούσε να είναι ίσως λίγο μεγαλύτερος, αλλά, αν τα 300 λίτρα (1.005 με τα καθίσματα διπλωμένα) δεν εντυπωσιάζουν, τουλάχιστον δεν απογοητεύουν, αν συνυπολογίσει κανείς και το γεγονός ότι μιλάμε για ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Υψηλή ροπή 350 Nm και 258 ίπποι

Όπως και στο αντίστοιχο Cooper, έτσι και στο Aceman ο JCW ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 258 ίππους, επιτρέποντας το 0-100 σε 6,4 δευτερόλεπτα. Η «επίθεση» έρχεται από πλευράς ροπής, όπου τα 350 Nm είναι διαθέσιμα αμέσως και σε όλο το εύρος λειτουργίας, που μεταφράζεται σε αρκετά άγριες διαθέσεις για το μικρό σπορ crossover.

Η μπαταρία των 49,2 kWh έχει ονομαστική αυτονομία 355 χιλιομέτρων, που βέβαια στην πράξη θα αποδειχτεί αρκετά μικρότερη αν ο οδηγός χρησιμοποιήσει το Aceman για σπορ περάσματα. Στα 95 kW η ταχυφόρτιση έως 80% γίνεται σε μισή ώρα, ενώ η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας σε πρίζα εναλλασσόμενου ρεύματος απαιτεί πεντέμισι ώρες.

Ανταποκρίνεται σε όλες τις συνθήκες οδήγησης

Όντας μεγαλύτερο και βαρύτερο από το Cooper, το Mini JCW Aceman δίνει μια πιο στιβαρή και προσγειωμένη αίσθηση οδήγησης σε σύγκριση με την προσέγγιση… καρτ που έχει το μικρότερο μοντέλο. Το τιμόνι φαντάζει κάπως απαθές, αλλά στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά ακριβές όταν το συνηθίσει κανείς και προσφέρει καλό έλεγχο του αμαξώματος. Τη ροπή και τον JCW χαρακτήρα τιθασεύουν περαιτέρω τα πολύ καλά φρένα, αλλά και η υπερπλήρης σουίτα συστημάτων υποβοήθησης.

Παρά τη δύναμη και τον προσανατολισμό σε πιο γρήγορη οδήγηση, το JCW Aceman αποδεικνύεται πολύ βολικό και στις χαμηλότερες ταχύτητες και καταναλώσεις. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας έχει εξαιρετικά ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία, διευκολύνοντας ιδιαίτερα την οδήγηση σε συνθήκες πόλης χάρη στην οδήγηση one-pedal και την εύκολη επιβράδυνση, βελτιώνοντας παράλληλα την αυτονομία. Ακόμα και το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης έχει οικολογική συνείδηση, σχεδιάζοντας διαδρομές βάσει χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας.

Ροπάτο, ευχάριστο και αποτελεσματικό οδηγικά λοιπόν. Κλείνοντας ωστόσο, να σημειώσουμε ότι το Mini JCW Aceman είναι ένα αρκετά ακριβό «παιχνίδι», καθώς τιμολογείται στα 47.150 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση. Με κάποιες θυσίες στη δυναμική ωστόσο υπάρχει και η σαφώς φθηνότερη και αρκετά ισχυρή έκδοση SE των 218 ίππων, που στα 39.450 ευρώ απευθύνεται σε ευρύτερο κοινό.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

OPEL
TOYOTA