
Opel Frontera 1.2 T Hybrid 48V: Οδηγούμε το νέο μικρό υβριδικό SUV
Έχει 136 ίππους και η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 6,4 λτ./100 χλμ.
Υψηλή ποιότητα κατασκευής, άνετο και σταθερό στο δρόμο
Από 23.900 ευρώ στη χώρα μας
Έχει μήκος 4,4 μ. και ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φτάσει τα 1.600 λτ.
Η Opel εισέρχεται δυναμικά στο πεδίο των μικρών SUV με το νέο Frontera, ένα μοντέλο που συνδυάζει προσιτή τιμή με πρακτικότητα και οικονομία. Με μήκος 4,4 μ., το γερμανικό SUV αποδεικνύεται εξαιρετικά ευρύχωρο τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Οι κάθετες επιφάνειες και το ψηλότερο αμάξωμα στο πίσω μέρος επιτρέπουν στους επιβάτες να κάθονται με άνεση, χωρίς περιορισμούς στο χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι. Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 460 λίτρα και μπορεί να αγγίξει τα 1.600 λίτρα με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, που γίνεται με ελάχιστη προσπάθεια. Η πρακτικότητα είναι εμφανής σε όλη την καμπίνα με τα ελαστικά λουριά στην κεντρική κονσόλα για στήριξη αντικειμένων, την ανθεκτική λαβή πόρτας, το πραγματικό κλειδί για την εκκίνηση του κινητήρα και έναν ιδιαίτερα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από το δάπεδο του πορτ-μπαγκάζ. Παράλληλα, η οροφή μπορεί να υποστηρίξει φορτίο έως και 240 κιλά.
Έχει 136 ίππους και η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 6,4 λτ./100 χλμ.
Το σύστημα λειτουργίας του Frontera είναι απλό και ιδιαίτερα εύχρηστο. Η οθόνη αφής διαθέτει λίγα επίπεδα μενού, ο κλιματισμός ελέγχεται μέσω ξεχωριστών κουμπιών στην κεντρική κονσόλα, και στη βασική έκδοση το απλοποιημένο σύστημα πολυμέσων απαιτεί σύνδεση smartphone. Με αυτήν την προσέγγιση, η οδήγηση γίνεται λιγότερο αποσπαστική σε σχέση με άλλα μοντέλα «υπερφορτωμένα» με συστήματα. Επιπλέον, συστήματα ασφαλείας όπως οι προειδοποιήσεις ορίου ταχύτητας και αλλαγής λωρίδας μπορούν να απενεργοποιηθούν εύκολα με κουμπιά.
Στο μηχανικό κομμάτι, η δύναμη προέρχεται από ένα ήπια υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν τρικύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. σε συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα 48V. Συνδυαστικά η απόδοση φτάνει τα 136 άλογα, τα οποία προσφέρουν ικανοποιητική επιτάχυνση στο μικρό SUV, ενώ σε χαμηλές ταχύτητες και κατά την ήπια επιτάχυνση από στάση, το αυτοκίνητο κινείται ακόμη και με ηλεκτρική ενέργεια. Η ισχύς περνά αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, το οποίο συμβάλλει σημαντικά στην οικονομία καυσίμου. Στα χέρια μας, η κατανάλωση περιορίστηκε στα 6,4 λτ./100 χλμ., ενώ η κατανάλωση κάτω από 5 λτ./100 χλμ. είναι εύκολα εφικτή.
Υψηλή ποιότητα κατασκευής, άνετο και σταθερό στο δρόμο
Το ελαφρύ βουητό του ηλεκτροκινητήρα και ο θόρυβος του τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα, δεν ενοχλούν, ούτε ρίχνουν τη ποιότητα κατασκευής του μοντέλου. Εκείνη αποτυπώνεται στο δρόμο, όπου το Opel Frontera προσφέρει εξαιρετικά ομαλή και άνετη οδήγηση. Σημαντικό ρόλο παίζουν τα μαλακά ελαστικά 16 ιντσών σε διάσταση 215/65 και η ρύθμιση της ανάρτησης, που απορροφά αποτελεσματικά τις μεγάλες ανωμαλίες και τις λακκούβες του δρόμου. Ταυτόχρονα, το αμάξωμα παραμένει σταθερό στις στροφές, καθιστώντας το αυτοκίνητο απροσδόκητα άνετο. Υπό πίεση σε κλειστές διαδρομές, η υποστροφή θα κάνει την εμφάνισή της, ενώ το ESP κάνει πολύ καλή δουλειά κατά τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Τέλος, οι αποστάσεις φρεναρίσματος βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Από 23.900 ευρώ στη χώρα μας
Η τιμή του Frontera των 136 ίππων με αυτόματο κιβώτιο που οδηγήσαμε, κοστίζει στη χώρα μας 23.900 ευρώ, ενώ τα ανώτερα εξοπλιστικά πακέτα περιλαμβάνουν ειδικά διαμορφωμένα καθίσματα, σύστημα πολυμέσων με μεγάλη οθόνη, θερμαινόμενα καθίσματα και κάμερα οπισθοπορείας. Σύνολικά, το Frontera αποτελεί ένα σύγχρονο και λειτουργικό αυτοκίνητο για κάθε μέρα και κάθε διαδρομή.