autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio -  Κράμα τεχνολογίας και ταπεραμέντου
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio - Κράμα τεχνολογίας και ταπεραμέντου

20/11/2024

«Ωμό» σπορ sedan που τιμά τις ρίζες των Quadrifoglio μοντέλων της ιταλικής φίρμας.
Ανανεωμένο με την σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της Alfa Romeo, διατηρεί την «τσουχτερή» τιμή.
Biturbo V6 κινητήρας 520 ίππων, άμεσα συσχετιζόμενος με την Ferrari.
«Αγρίμι» στην επιλογή race, πολιτισμένο sedan στο πρόγραμμα neutral.

«Ωμό» σπορ sedan που τιμά τις ρίζες των Quadrifoglio μοντέλων της ιταλικής φίρμας.

Πιθανότατα, η Bmw M3 είναι πιο γρήγορη. Ακόμα, η Mercedes-AMG C 63 ίσως «γράφει» καλύτερους χρόνους σε μία πίστα. Από την άλλη, το Audi RS 4 «βρυχάται» με ωμό τρόπο, γεμάτο πρεστίζ. Η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, όμως, καταφέρνει αυτό που δεν καταφέρνουν οι άλλοι. Σε ένα μοντέρνο σύνολο, παραμένει μια γνήσια Quadrifoglio και μεταφέρει old-school αίσθηση. Θα έλεγε κανείς πως αυτό ίσως είναι το τελευταίο old-school μοντέλο στην ιστορία. Σε αντίθεση με την Mercedes που υποκύπτει στους περιορισμούς του downsizing και υιοθετεί έναν «μικρό» κινητήρα 2,0 λτ, αλλά και κόντρα στην Bmw M3 που αποχαιρετά τις ρίζες τηςκυκλοφορώντας πλέον και ως τετρακίνητη, η Giulia Quadrifoglio παραμένει πιστή στην αρχική συνταγή. Οδηγούμε το «ωμό» πισωκίνητο σπορ sedan των 520 ίππων

Ανανεωμένο με την σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της Alfa Romeo, διατηρεί την «τσουχτερή» τιμή.

Το κορυφαίο sedan επιδόσεων της Alfa Romeo είναι σκληροπυρηνικό, προκλητικό και συνάμα αυθεντικό. Η Giulia Quadrifoglio ανανεώθηκε πρόσφατα προκειμένου να παραμείνει δελεαστική και επίκαιρη. Εξωτερικά, η μπροστά όψη του διατηρεί το αγριεμένο ύφος, πλέον έχοντας τα χαρακτηριστικά τριπλά LED φανάρια, υπογραφή της σύγχρονης σχεδιαστικής γλώσσας της ιταλικής μάρκας. Σε πιο χρηστικές αλλαγές, το νέο μοντέλο λαμβάνει μοντέρνο σύστημα multimedia και ο biturbo κινητήρας V6 αποδίδει 10 επιπλέον ίππους. Έχοντας τιμή που ξεκινά από σχεδόν 125.000 ευρώ στην χώρα μας και από 92.500 ευρώ σε χώρες όπως η Γερμανία, δεν μπορούμε να την κατηγορήσουμε που δεν καταφέρνει να συγκεντρώσει μεγάλο αριθμό πωλήσεων.

Biturbo V6 κινητήρας 520 ίππων, άμεσα συσχετιζόμενος με την Ferrari.

Αφήνοντας στην άκρη τις πωλήσεις, στον κινητήρα ίσως βρίσκεται όλη η ουσία του αυτοκινήτου. Ο V6 των 2,9 λτ., υποβοηθούμενος από τα δύο turbo που εκμεταλλεύονται τα περίσσεια καυσαέρια του ισχυρού κινητήρα, αποδίδει πλέον 520 ίππους και 650 Nm ροπής. Αυτά καλείται να διαχειριστεί το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Είναι γνωστό πως ο συγκεκριμένος V6 έχει προκύψει ως απόγονος των μεγαλύτερων V8 κινητήρων της Ferrari, χρησιμοποιώντας μάλιστα το αλουμινένιο block που χρησιμοποιούταν και στην California T. Κοινός είναι και ο στροφαλοφόρος άξονας. Το αποτέλεσμα; Ένας V6 ο οποίος αποδίδει την μέγιστη ροπή του από μόλις 2.500 σ.α.λ., και συνεχίζει να παρέχει αδιάκοπα δύναμη χωρίς να παρατηρείται πτώση της, ακόμα και στις 7.000 σ.α.λ. Γι ΄αυτό και η Giulia QV συνεχίζει να επιταχύνει έως και την τελική των 310 χλμ./ώρα

«Αγρίμι» στην επιλογή race, πολιτισμένο sedan στο πρόγραμμα neutral.

Όσο «ωμός» είναι ο κινητήρας, τόσο σκληροπυρηνικές είναι και οι αλλαγές από το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Κατά τις αστραπιαίες μεταπηδήσεις από την μια ταχύτητα στην άλλη, μπορεί κανείς στιγμιαία να νιώσει τις πίσω αντιστρεπτικές ράβδους να τρέμουν. Μην ανησυχείτε, δεν πρόκειται για αδυναμία και παράλειψη της Alfa Romeo, αλλά για άλλη μια απόδειξη ότι το μηχανικό σύνολο λειτουργεί άμεσα, προσφέροντας συγκινήσεις στον «δαμαστή». Σε στεγνή άσφαλτο, τα Pirelli P Zero Corsa γραπώνουν, μεταδίδοντας στον δρόμο την ισχύ του «καλοζυγισμένου» σπορ sedan με κατανομή βάρους 50:50. Σε αυτό συμβάλλει, ασφαλώς, και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Αυτό που εντυπωσιάζει, όμως, είναι πως η Giulia Quadrifoglio έχει πολλαπλά πρόσωπα που αποκαλύπτει με τα διαφορετικά modes οδήγησης. Από την μία, στην επιλογή race, αποδίδει τα μέγιστα και είναι σε θέση να κάνει drift οποιαδήποτε στιγμή θελήσει ο οδηγός , ή ακόμα και να ελιχθεί σε πολύ μεγάλες ταχύτητες. Από την άλλη, στο πιο ήπιο πρόγραμμα οδήγησης (neutral), μετατρέπεται σε ένα πολιτισμένο sedan που «συγχωρεί», αλλάζει ταχύτητες απαλά και διατηρεί την πορεία του με ακρίβεια, χωρίς να απαιτούνται απότομες κινήσεις στο τιμόνι. Δεν πιστεύουμε, πάντως, οι οδηγοί που θα το επιλέξουν να μείνουν μακριά από το race mode για πολύ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις