Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Δοκιμάζουμε τη Mercedes S 580 e: Για ηγέτες κρατών και όχι μόνο
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε τη Mercedes S 580 e: Για ηγέτες κρατών και όχι μόνο

Διαβάστηκε από 6276 αναγνώστες - 25/2/2024

Καθίσματα που κάνουν μασάζ ακόμα και στις γάμπες, αναρτήσεις που «διαβάζουν» το δρόμο μέσα σε δέκατα του δευτερολέπτου, σύστημα που επιτρέπει να προσπερνάει μόνη της σε αυτοκινητόδρομους και 501 εξηλεκτρισμένοι ίπποι. Αυτή είναι η Plug-In Mercedes S 580 e και τη δοκιμάσαμε!

Κάτι παραπάνω από καθαρή πολυτέλεια

Με τιμή εκκίνησης τα 173.750 ευρώ, η Mercedes S 580 e κάθε άλλο παρά ευκαιρία τη λες, ενώ εύκολα μπορεί να ξεπεράσει τα 200.000 ευρώ με τον προαιρετικό εξοπλισμό, όπως και το μοντέλο της δοκιμή μας. Για τους κοινούς θνητούς, αυτή είναι μια μάλλον απλησίαστη τιμή και σίγουρα για τους περισσότερους θα παραμένει ένα όνειρο απατηλό. Όμως το Plug-in μοντέλο έχει δημιουργηθεί για να μεταφέρει προέδρους, VIP πρόσωπα και άτομα με υψηλές απαιτήσεις, όποτε κι εμείς θα αφήσουμε στην άκρη την τιμή της και θα την «δούμε» σαν ένα αυτοκίνητο για ανθρώπους που τα θέλουν όλα.
 
Η S-Class Long που είχαμε στην κατοχή μας αγγίζει τα 5,29 μέτρα μήκος και το μεταξόνιο της τα 3,21 μέτρα, τιμές που μιλάνε από μόνες του για τον τεράστιο διαθέσιμο χώρο που έχουν οι πίσω θέσεις, όπου συνήθως κάθονται και οι ιδιοκτήτες τέτοιων οχημάτων. Φυσικά τα πίσω καθίσματα μπορούν προαιρετικά να είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, να διαθέτουν μνήμες και να είναι κλιματιζόμενα (θέρμανση και ψύξη), ενώ υπάρχει η δυνατότητα να εφοδιάζεται με θερμαινόμενο υποβραχιόνιο τόσο πίσω όσο και μπροστά.
 

Φορτίζει σε λιγότερο από 30 λεπτά

Εκτός από τα παραπάνω, οι πίσω επιβάτες μπορούν να απολαύσουν μασάζ δέκα διαφορετικών προγραμμάτων και να ακούσουν την αγαπημένη τους μουσική μέσω του ηχοσυστημάτος της Burmester, που αποτελείται από 31 ηχεία και 8 ενισχυτές ή να απολαύσουν την απόλυτη σιωπή που προσφέρει η εξαιρετική ηχομόνωση της S-Class, ειδικά όταν πηγαίνει αμιγώς ηλεκτρικά.  



Η S-Class εφοδιάζεται με μια μπαταρία 28,6kWh, που επιτρέπει στο μοντέλο να διανύσει περισσότερα από 80 χιλιόμετρα μόνο με ρεύμα. Μάλιστα προαιρετικά η Mercedes έρχεται με καλώδιο φόρτισης συνεχούς ρεύματος 60 kW, το επιτρέπει στο μοντέλο να συνδεθεί σε σταθμό ταχείας φόρτισης και να γεμίσει την μπαταρία σε λιγότερο από 30 λεπτά, ακόμα κι όταν είναι τελείως άδεια. Μάλιστα το σύστημα πλοήγησης δείχνει στην κεντρική οθόνη των 12,8 ιντσών τον πιο κοντινό σταθμό φόρτισης και ταυτόχρονα αναφέρει αν είναι κατειλημμένος, χαλασμένος ή ελεύθερος, ενώ όλα αυτά τα στοιχεία μπορούν να παρουσιαστούν στον οδηγό και μέσω της head-up οθόνης σε τρισδιάστατη μορφή. Όταν η μπαταρία έχει ρεύμα, τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων που συνεργάζεται με ένα εξακύλινδρο σε σειρά μοτέρ 367 ίππων, στέλνοντας τη συνολική απόδοση στους 501 ίππους.
 

Σελ.
2
Ο εξακύλινδρος κινητήρας ακούγεται σαν V8 και έχει αντίστοιχες επιδόσεις
Σελ.
3
Αγχολυτική στο δρόμο και με τεράστιες τεχνολογικές δυνατότητες
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε