Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
MHero-1 πρώτη οδήγηση: Η κινέζικη απάντηση στο Cybertruck
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

MHero-1 πρώτη οδήγηση: Η κινέζικη απάντηση στο Cybertruck

20/5/2024

Off-road… διαστημόπλοιο με 4 κινητήρες και 1.103 ίππους!
Ηλεκτρικό κτήνος 3,9 τόνων που υπόσχεται 450 χλμ. αυτονομία
Φτιαγμένο για τη λάσπη, καλό για το βάρος του και στην άσφαλτο
Σχεδίαση που θυμίζει τεθωρακισμένο, αλλά και πολυτελές εσωτερικό

Off-road… διαστημόπλοιο με 4 κινητήρες και 1.103 ίππους!

Αυτή την περίοδο οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επεκτείνονται εμπορικά στην Ευρώπη. Και από ό,τι φαίνεται, θέλουν να «χτυπήσουν» τον ευρωπαϊκό και αμερικανικό ανταγωνισμό, και όχι μόνο στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες. Το MHero-1 μοιάζει να είναι η απάντηση της Dongfeng στο Tesla Cybertruck και στο ηλεκτρικό Hummer. Είναι εξοπλισμένο με 4 ηλεκτρικούς κινητήρες, 276 ίππων έκαστος, με την ιπποδύναμη να ανέρχεται συνδυαστικά στους 1.103 ίππους. Στην άσφαλτο, αυτό μεταφράζεται σε ροπή 1.400 Nm, και σε επίδοση 4,2 δλ. για το 0-100. Η τελική του φτάνει τα 180 χλμ./ώρα.
 

Ηλεκτρικό κτήνος 3,9 τόνων που υπόσχεται 450 χλμ. αυτονομία

Οι παραπάνω επιδόσεις γίνονται ακόμα πιο εντυπωσιακές αν συνυπολογίσουμε το τεράστιο βάρος του οχήματος, που ανέρχεται στους 3,9 τόνους. Σε αυτό παίζει ρόλο και η μεγάλη μπαταρία του, χωρητικότητας 142 kWh, για την οποία οι Κινέζοι υπόσχονται ότι εξασφαλίζει αυτονομία 450 χιλιομέτρων. Με έναν στάνταρ φορτιστή 11 kW, η φόρτιση ίσως αποδειχτεί υπόθεση πολλών ωρών. Ωστόσο επειδή στη ζούγκλα και γενικά σε off-road διαδρομές οι φορτιστές είναι εξαιρετικά δυσεύρετοι, στην Κίνα το MHero-1 κυκλοφορεί με range extender, δηλαδή έναν πρόσθετο κινητήρα που φορτίζει τη μπαταρία εν κινήσει.
 

Φτιαγμένο για τη λάσπη, καλό για το βάρος του και στην άσφαλτο

Σύμφωνα με τους Γερμανούς συναδέλφους, στην άσφαλτο το MHero-1 είναι εντυπωσιακό. Παρά το μεγάλο μέγεθός του, έχει κύκλο στροφής οριακά πάνω από 10 μέτρα, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται υπερβολικά πολύ χώρο για να πραγματοποιήσει στροφή 180 μοιρών, σημαντικό προσόν για οδήγηση μέσα στην πόλη. Οι αεραναρτήσεις του του επιτρέπουν να έχει υψηλή ποιότητα κύλισης, ωστόσο αποκορύφωμα αποτελεί η οδήγηση στη λάσπη. Με το πάτημα ενός κουμπιού, το MHero-1 υπερυψώνεται από τα 10 στα 34 εκατοστά από το έδαφος. 5 επιλογές είναι διαθέσιμες για οδήγηση σε κάθε είδους επιφάνεια, επιτρέποντας στο MHero-1 να αντεπεξέρχεται με την ίδια ευκολία σε βαθιές τρύπες, να ανεβοκατεβαίνει σκάλες, να διασχίζει ερήμους και λεωφόρους, αλλά και να μετακινείται πλαγίως σαν τον κάβουρα.
 

Σχεδίαση που θυμίζει τεθωρακισμένο, αλλά και πολυτελές εσωτερικό

Το στρατιωτικό σουλούπι δεν είναι σύμπτωση. Η Dongfeng είναι βασικός προμηθευτής του κινεζικού στρατού, και φαίνεται πως -εξωτερικά τουλάχιστον- το MHero-1 αντλεί έμπνευση από στρατιωτικά οχήματα. Με μήκος 5 μέτρα μοιάζει θυμίζει σίγουρα τανκ, ενώ σύμφωνα με τους Γερμανούς συναδέλφους που το οδήγησαν, στον δρόμο προκαλεί τρόμο. Ο ίδιος σχεδιαστικός προσανατολισμός είναι φανερός και στο εσωτερικό, αφού οι κατασκευαστές έχουν δώσει στις χειρολαβές των θυρών το σχήμα πιστολιού. Από κει και πέρα στην καμπίνα κυριαρχούν τα luxury υλικά, ενώ 3 τεράστιες οθόνες δεσπόζουν κατά μήκος του ταμπλό.

Η Dongfeng έχει ήδη λανσάρει το MHero-1 στην ευρωπαϊκή αγορά, και πιο συγκεκριμένα στην Ελβετία, με τιμή εκκίνησης τα 150.000 ευρώ. Σύντομα θα είναι διαθέσιμο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε