Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Οδηγούμε το Lexus UX 300h: Περισσότερη ισχύς, ασφάλεια και… λίθιο
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το Lexus UX 300h: Περισσότερη ισχύς, ασφάλεια και… λίθιο

Οδηγούμε το Lexus UX 300h: Περισσότερη ισχύς, ασφάλεια και… λίθιο

22/5/2024

Τεχνολογικές αναβαθμίσεις, πλούσιο εξοπλισμό, περισσότερη ιπποδύναμη
Στιβαρό τιμόνι και αναρτήσεις που «καταπίνουν» τις λακκούβες
Χαμηλή κατανάλωση, αλλά και στενάχωρο για τους πίσω επιβάτες
Υψηλή ποιότητα στο εσωτερικό, αλλά και «τσιμπημένη» η τιμή του

Τεχνολογικές αναβαθμίσεις, πλούσιο εξοπλισμό, περισσότερη ιπποδύναμη

Το facelift του Lexus UX 250h αναβαθμίζεται αισθητά από τον προκάτοχό του, και αυτό φαίνεται ακόμη και στο όνομα: Το αναβαθμισμένο μοντέλο ονομάζεται Lexus UX 300h, είναι full υβριδικό SUV και ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό που έχει επίσης premium προσανατολισμό στους τομείς του εξοπλισμού, της τεχνολογίας και των ανέσεων στο εσωτερικό. Έχει νέες μπαταρίες ιόντων λιθίου 60 κυψελών 222 Volt, ενώ αποδίδει και περισσότερη ισχύ: από 184 ίππους ανεβαίνει στους 199. Κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις, προσθιοκίνητη και τετρακίνητη.
 

Στιβαρό τιμόνι και αναρτήσεις που «καταπίνουν» τις λακκούβες

Είναι γνωστό ότι λόγω του τρόπου λειτουργίας τους, τα CVT κιβώτια ταχυτήτων παράγουν αρκετό θόρυβο κάθε φορά που ο οδηγός επιταχύνει. Αυτό συμβαίνει και στο Lexus UX 300h. Με σταθερή ταχύτητα αυτή η ακουστική ενόχληση δεν υφίσταται. Οι αναρτήσεις του αυτοκινήτου εξαλείφουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, και το τιμόνι είναι αρκετά στιβαρό. Οδηγικά, το facelift είναι πιο ισορροπημένο από τον προκάτοχό του και παρουσιάζει υψηλότερο επίπεδο πρόσφυσης.
 

Χαμηλή κατανάλωση, αλλά και στενάχωρο για τους πίσω επιβάτες

Κατά το πρότυπο WLTP, η μέση κατανάλωση του Lexus UX 300h ανέρχεται στα 5 λτ./100 χλμ. για την προσθιοκίνητη έκδοση, με την τετρακίνητη να «πίνει» λιγάκι παραπάνω (5,6 λτ./100 χλμ.). Ωστόσο το Lexus UX 300h υπολείπεται του ανταγωνισμού στην ευρυχωρία, καθώς σε αυτόν τον τομέα είναι πιο κοντά σε 5θυρο hatchback παρά σε SUV που φημίζονται για την άνεση χώρου και τα ευρύχωρα πορτ-μπαγκάζ. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει επαρκής χώρος για να καθίσουν άνετα οι πίσω επιβάτες.
 

Υψηλή ποιότητα στο εσωτερικό, αλλά και «τσιμπημένη» η τιμή του

Από άποψη ποιότητας εσωτερικού, τα πράγματα αλλάζουν. Με διαγώνιο 12,3 ίντσες, η οθόνη infotainment έχει ικανοποιητικό μέγεθος, ενώ παρά τα πλαστικά μέρη, υπάρχουν πιο λεπτοδουλεμένα σημεία όπου κυριαρχεί το δέρμα και οι ραφές με προσοχή στη λεπτομέρεια. Το ταμπλό είναι εργονομικό, αφού για παράδειγμα υπάρχουν ομαδοποιημένα φυσικά μπουτόν, ξεχωριστά για τη θέρμανση των καθισμάτων και για τον κλιματισμό. Ωστόσο η τιμή του είναι αρκετά τσιμπημένη στη Γερμανία: η προσθιοκίνητη έκδοση ξεκινά από 43.700 ευρώ, ενώ η τετρακίνητη από 60.900.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε