Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Οδηγούμε το ανανεωμένο Skoda Enyaq! Φτάνει έως και 340 ίππους!
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το ανανεωμένο Skoda Enyaq! Φτάνει έως και 340 ίππους!

3/1/2024

Mε ίδια εμφάνιση αλλά μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις!
Mε 0-100 σε 5,5 δλ. και δυναμικά στοιχεία το RS.
Aνετο στο δρόμο παρά τις 20αρες ζάντες, συνεχίζει να μην έχει one-pedal.
Με νέο έξυπνο λογισμικό και σαφώς πιο εύκολο μενού!

Mε ίδια εμφάνιση αλλά μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις!

To Skoda Enyaq, 2 χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του, ανανεώθηκε αλλά δεν μπορεί να το περιγράψεις και σαν facelift, μιας και η εξωτερική εμφάνιση παρέμεινε απαράλλακτη με την φωτιζόμενη μάσκα ψυγείου «Crystal Face» να συνεχίζει να ξεχωρίζει. Όλες οι αλλαγές αφορούν το εσωτερικό και τους ηλεκτροκινητήρες όπου πλέον έρχονται σχεδόν όλες οι εκδόσεις με μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις. Εκτός από την εισαγωγική πισωκίνητη έκδοση 60 (η 50 δεν υπάρχει πλέον) που παρέμεινε στους 180 ίππους, η 85 και 85Χ έχουν ανέβει στα 286 ίππους και στα 545Nm ροπής (από 204 ίππους και 310Nm ροπής), ενώ η RS σκαρφάλωσε στους 340 ίππους από τους 299. Όσο αφορά την μπαταρία, εκτός από την έκδοση 60 που φοράει 58kWh, οι υπόλοιπες εφοδιάζονται με 77kWh.

Mε 0-100 σε 5,5 δλ. και δυναμικά στοιχεία το RS

Εμείς βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της έκδοσης RS, όπου πλέον γράφει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ., ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από πριν, κι επιταχύνει εμφατικά μέχρι και τα 180 χ.α.ω. όπου περιορίζεται ηλεκτρονικά. Εκτός από αυξημένη ιπποδύναμη το μοντέλο εφοδιάζεται με πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και σύστημα ελέγχου δυναμικής οδήγησης, στοιχεία που μας επέτρεψαν να κινηθούμε αρκετά σβέλτα στις στενές ορεινές διαδρομές όπου οδηγήσαμε το 2,25 τόνων αυτοκίνητο, με μια διακριτική ηλεκτρική χροιά να μας συνοδεύει όταν είχαμε επιλεγμένη τη λειτουργία Sport.

¶νετο στο δρόμο παρά τις 20αρες ζάντες, συνεχίζει να μην έχει one-pedal

Οι αναρτήσεις δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα σε μικρές ή μεγάλες κακοτεχνίες, απορροφώντας έντεχνα τις όποιες αναταράξεις, με τον οδηγό στη χειρότερη να πρέπει να κάνει μικρούς συμβιβασμούς λόγων των λεπτών ελαστικών που καλύπτουν τους τροχούς 20 ιντσών. Επίσης είναι κρίμα που εξακολουθεί να μην διαθέτει λειτουργία one-pedal, αν και στη λειτουργία «Β» κάνει μια τίμια για τα δεδομένα ανάκτηση ενέργειας.

Με νέο έξυπνο λογισμικό και σαφώς πιο εύκολο μενού

Η Skoda άκουσε τα παράπονα για το «χαοτικό» μενού του infotainment και προχώρησε σε στοχευμένες αλλαγές στην νέα έκδοση λογισμικού 4.0. Πλέον ο οδηγός μπορεί πιο εύκολα να δει βασικές πληροφορίες για τη φόρτιση και την αυτονομία του μοντέλου, οι λειτουργίες του κλιματισμού είναι πιο απλοποιημένες και ο χάρτης πλοήγησης ανοίγει σε όλη την οθόνη των 13 ιντσών για μεγαλύτερη ευκολία. Γενικά όλο το σύστημα είναι πιο τακτοποιημένο και αντιδρά πιο γρήγορα, ενώ βελτιωμένη είναι και η φωνητική βοηθός Laura.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε