Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Νέο Peugeot e-208: Ισχυρότερο, πιο φρέσκο και.. ίσως οικονομικότερο
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέο Peugeot e-208: Ισχυρότερο, πιο φρέσκο και.. ίσως οικονομικότερο

6/12/2023

To αμιγώς ηλεκτρικό 208 έγινε καλύτερο και (μάλλον) θα κοστίζει λιγότερα!
Πιο επιθετική εμφάνιση και αναβαθμισμένο εσωτερικό.
Με 156 άλογα και μεγαλύτερη μπαταρία!
Αυτονομία που θα φτάνει τα 400 χλμ.

To αμιγώς ηλεκτρικό 208 έγινε καλύτερο και (μάλλον) θα κοστίζει λιγότερα!

Το Peugeot 208 είναι ένα από τα μοντέλα που έχει αγαπηθεί από το ευρωπαϊκό κι ελληνικό κοινό, κάτι που φαίνεται κι από τις συνολικές πωλήσεις του. Το ενδιαφέρον όμως είναι, ότι ακόμα και στην Ελλάδα όπου η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται ακόμα σε βρεφικό στάδιο, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου είναι σχεδόν το 10% όλων των ταξινομημένων 208 για το 2023 (στη Γερμανία αγγίζει τα 60%). Η Peugeot βλέποντας την επιτυχία που σημειώνει (πάντα για τα δεδομένα της ηλεκτροκίνησης), αποφάσισε να το κάνει ακόμα καλύτερο, δίνοντας του στοιχεία που του προσφέρουν περισσότερα όπλα στη φαρέτρα του. Μάλιστα στη Γερμανία η εισαγωγική έκδοση θα στοιχίζει φθηνότερα απο την αντίστοιχη του pro-facelift.

Πιο επιθετική εμφάνιση κι αναβαθμισμένο εσωτερικό

Η αρχή έγινε από την εμφάνιση, όπου οι σχεδιαστές της Peugeot κατάφεραν να την κάνουν ακόμα πιο φρέσκια χωρίς όμως να χάσει την συγγένεια της με το pro-facelift μοντέλο. Συγκεκριμένα τα φώτα ημέρας έχουν τοποθετηθεί πιο χαμηλά και στις άκρες του ανασχεδιασμένου προφυλακτήρα, ενώ πλέον αποτελούνται από «3 νυχιές», με τη μάσκα να έχει φαρδύνει και να φιλοξενεί το νέο λογότυπο. Νέας σχεδίασης είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ καινούργια σχέδια συναντάμε και στο τομέα των ζαντών. Εσωτερικά οι αλλαγές είναι σαφώς πιο μαζεμένες, με τις διαφορές να συναντιούνται κυρίως στο τομέα του infotainment, όπου πλέον προσφέρει τη δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με smartphone μέσω CarPlay και Android Auto, ενώ το νέο λογότυπο κοσμεί το τιμόνι.

Με 156 άλογα και μεγαλύτερη μπαταρία!

Αλλαγές συναντάμε και στο σύστημα κίνησης, όπου πλέον το Peugeot e-208 εφοδιάζεται με το αντίστοιχο που συναντάμε στο νέο e-308 και το Opel Astra Electric. Αυτό σημαίνει ότι πλέον η ισχύς έχει ανέβει από τους 136 στους 156 ίππους και από τα 260Nm στα 270Νm ροπής, ενώ πλέον φοράει νέας τεχνολογίας μπαταρία χωρητικότητας 51kWh, η οποία εκτός ότι είναι μεγαλύτερη κατά 1 kWh από την προηγούμενη προσφέρει καλύτερη αποδέσμευση ενέργειας.

Αυτονομία που θα φτάνει τα 400 χλμ.

Στο δρόμο το νέο Peugeot e-208 δείχνει περισσότερο πρόθυμο. Στο φανάρι στέκεται εύκολα δίπλα σε θερμικά GTI, μιας και χρειάζεται 8,3 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους και το λογικό απόβαρο των 1.530 κιλών υπερκαλύπτουν την ελαφρώς αδιάφορη αίσθηση του τιμονιού, προσφέροντας μια ισορροπημένη οδική συμπεριφορά. Με το νέο σύστημα κίνησης να είναι πιο οικονομικό από τον προηγούμενο, η μέση θεωρητική αυτονομία μπορεί να φτάσει εύκολα τα 300 χιλιόμετρα και να ακουμπήσει τα 400 σε αμιγώς αστικό περιβάλλον. Όσον αφορά τις δυνατότητες φόρτισης δεν συναντάμε διαφορές με τον προκάτοχο του, με το e-208 να μπορεί να δεχτεί μέχρι 100kW και μια πλήρη φόρτιση σε Wallbox 7,4kW να διαρκεί λίγο πάνω από 6 ώρες.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε