autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ήταν καλό, έγινε καλύτερο! Στην πίστα με το Toyota GR Yaris Facelift!

Διαβάστηκε από 22797 αναγνώστες - 3/11/2024
Ήταν καλό, έγινε καλύτερο! Στην πίστα με το Toyota GR Yaris Facelift!
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με 280 άλογα και 390Nm ροπής
Με αυτόματο κιβώτιο ειδικά σχεδιασμένο για το μοντέλο!
Ακόμα πιο άκαμπτο και με νέο εσωτερικό που μυρίζει «αγωνιστικό».
Πολύ πιο γρήγορο στην πίστα, αλλά λιγότερο διασκεδαστικό από το χειροκίνητο!

Με 280 άλογα και 390Nm ροπής

Στο νέο Toyota GR Yaris η ισχύς του τρικύλινδρου κινητήρα 1.600 κ. εκ. αυξήθηκε στους 280 ίππους και στα 390 Nm ροπής, με τις περισσότερες βελτιώσεις να αφορούν μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες. Συγκεκριμένα το νέο μοντέλο εφοδιάζεται με νέο ενισχυμένο σύστημα βαλβίδων,  έχει υψηλότερη πίεση ψεκασμού, φοράει ελαφρύτερα έμβολα με πιο ανθεκτικά ελατήρια και φέρει νέο σύστημα ψεκασμού για καλύτερο έλεγχο της θερμοκρασίας του intercooler!

Με αυτόματο κιβώτιο ειδικά σχεδιασμένο για το μοντέλο!

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το σύστημα μετάδοσης, αφού πλέον η ισχύς μεταφέρεται στους 4 τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, το οποίο έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί αποκλειστικά για το μοντέλο από την Aisin. Το συγκεκριμένο σασμάν είναι αρκετά μικρό λόγω της εγκάρσιας θέσης του κινητήρα, φέρει ειδικό συμπλέκτη ώστε να αντέχει στις «τέρμα γκάζι» εκκινήσεις, φοράει ειδικό λάδι και ζυγίζει μόλις 18 κιλά παραπάνω από το χειροκίνητο

Ακόμα πιο άκαμπτο και με νέο εσωτερικό που μυρίζει «αγωνιστικό»

Εκτός από το «πείραγμα» κινητήρα-σασμάν, αλλαγές έχουν γίνει και στο κομμάτι του στησίματος, όπου πλέον το πλαίσιο έχει περισσότερα σημεία συγκόλλησης, ενώ τα μπροστά αμορτισέρ είναι διαφορετικά συνδεδεμένα με το αμάξωμα που έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη κατανομή των φορτίων και πιο άκαμπτη συμπεριφορά.

Μεγάλες αλλαγές συναντάμε και στο εσωτερικό που ανασχεδιάστηκε ώστε να διορθωθούν οι όποιες «γκρίνιες» του παρελθόντος. Η θέση οδήγησης χαμήλωσε κατά 25 χιλιοστά, ο καθρέφτης ανέβηκε πιο πάνω ώστε να μην κόβεται η ορατότητα στις δεξιές στροφές, όλο το ανανεωμένο ταμπλό έχει μια ελαφριά κλίση 15 μοιρών προς τον οδηγό και πλέον έρχεται με ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος στο sport mode φέρνει σε πρώτο πλάνο τις στροφές και την ταχύτητα.

Πολύ πιο γρήγορο στην πίστα, αλλά λιγότερο διασκεδαστικό από το χειροκίνητο

Το νέο μοντέλο μοιάζει πιο γεμάτο, είναι πιο ευκολοδήγητο και εμφανίζει λιγότερες κλίσεις στις στροφές. Στο όριο συνεχίζει να ακροβατεί μεταξύ υπερστροφής και υποστροφής, με την επιτάχυνση να παραμένει έντονη, αλλά η επιπλέον ισχύς γίνεται ελάχιστα αισθητή. Σίγουρα χάνεται ένα κομμάτι της σύνδεσης ανθρώπου-μηχανής αλλά είναι πιο εύχρηστο, κάτι που το κάνει και πιο γρήγορο.

Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης στην ίδια ευθεία, με το χειροκίνητο πιάσαμε 208 χλμ./ώρα και με το αυτόματο 222 χλμ./ώρα. Η αλήθεια είναι ότι η  τεχνολογία που φέρνει το αυτόματο κιβώτιο είναι ασυναγώνιστη, αφού οι γρήγορες αλλαγές και η σωστή επιλογή σχέσης δύσκολα μπορούν να επιτευχθούν από έναν μέσο οδηγό, αλλά όπως και να το κάνουμε το χειροκίνητο εξακολουθεί να είναι πιο διασκεδαστικό!

Σελ.
2
Με πιο «τούμπανο» εμφάνιση, ξεχωρίζει ο μπροστά προφυλακτήρας!
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε