Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Οδηγούμε το νέο υβριδικό MG3: Αλλάζει τα δεδομένα στα μικρά πόλης;
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το νέο υβριδικό MG3: Αλλάζει τα δεδομένα στα μικρά πόλης;

8/5/2024

Τα μικρά αυτοκίνητα δεν είναι πια κερδοφόρα, λένε οι Ευρωπαίοι
Κάτω από 20.000 ευρώ η τιμή του full υβριδικού MG3 στη Γερμανία
Συνδυαστική ισχύς 197 ίππων, μέση εργοστασιακή κατανάλωση 4,4 λτ./100 χλμ.
Πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός ασφάλειας και sportive σχεδίαση

Τα μικρά αυτοκίνητα δεν είναι πια κερδοφόρα, λένε οι Ευρωπαίοι

Το τελευταίο διάστημα, πολλοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές ισχυρίζονται ότι τα μικρά αυτοκίνητα δεν είναι πια κερδοφόρα υπόθεση: δαπανηρή παραγωγή, πολύπλοκη κατασκευή, και τα οφέλη για τους πελάτες μετρημένα στα δάχτυλα. Αντίθετα, οι τιμές των αυτοκινήτων ανεβαίνουν ολοένα και περισσότερο, ενώ πλέον τα SUV έχουν κατακλύσει την αγορά. Ενδεικτικά, οι Γερμανοί συνάδελφοι της Autobild αναφέρουν ότι στη Γερμανία ένα καινούργιο VW Polo ξεκινά από 21.590 ευρώ (22.350 στην Ελλάδα).
 

Κάτω από 20.000 ευρώ η τιμή του full υβριδικού MG3 στη Γερμανία

Το νέο MG3 Hybrid+ δεν έχει κυκλοφορήσει -ακόμα- στην Ελλάδα. Ωστόσο στη Γερμανία κυκλοφορεί και σπάει το «ψυχολογικό» φράγμα των 20.000 ευρώ. Για την ακρίβεια στοιχίζει 19.990 ευρώ στη βασική του έκδοση. Μάλιστα μετά το καλοκαίρι, το MG3 θα είναι διαθέσιμο και σε βενζινοκίνητη έκδοση, η οποία -σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Autobild για τη γερμανική αγορά- θα κοστίζει κάτω από 17.000 ευρώ.
 

Συνδυαστική ισχύς 197 ίππων, μέση εργοστασιακή κατανάλωση 4,4 λτ./100 χλμ.

Το MG3 Hybrid+ «κουβαλάει» τον πρώτο υβριδικό κινητήρα της εταιρείας. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι ο 1,5λιτρος κινητήρας εσωτερικής καύσης των 103 ίππων ενισχύεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 138 ίππων, ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 1,83 kWh. Συνδυαστικά, η ισχύς του MG3 αγγίζει τους 197 ίππους. Αυτό μεταφράζεται σε επίδοση 8 δευτερολέπτων για το 0-100, επιτάχυνση από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα σε 5 δλ., και τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα. Σαν να μην έφταναν αυτά, οι Γερμανοί που το οδήγησαν περιγράφουν με θετικό πρόσημο και την οδηγική εμπειρία, χαρακτηρίζοντάς το άνετο και ευέλικτο. Τέλος, η εργοστασιακή μέση κατανάλωση σε κύκλο WLTP ανέρχεται στα 4,4 λτ./100 χλμ.
 

Πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός ασφάλειας και sportive σχεδίαση

Σχεδιαστικά ξεχωρίζουν τα μπροστινά φωτιστικά σώματα με τις κοφτές γραμμές τους, ενώ οι μυώδεις επιφάνειες στα πλαϊνά και στο καπό, του δίνουν ιδιαίτερα sportive και αγριωπό χαρακτήρα. Το μήκος του είναι 4,11 μέτρα, ενώ στο εσωτερικό, οι εκτεταμένες πλαστικές επιφάνειες «μακιγιάρονται» από τη διακόσμηση σε καρό που θυμίζει σκωτσέζικο κιλτ. Η οθόνη infotainment συνοδεύεται από φυσικά μπουτόν, ενώ είναι εξοπλισμένο με 4 θύρες USB, και υπάρχει η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone. Ο εξοπλισμός ασφάλειας είναι πλούσιος ακόμη και στη βασική έκδοση, αφού περιλαμβάνει τεχνολογίες όπως το προσαρμοζόμενο cruise control, το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και η προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε