Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
30 νέα Nissan έρχονται μέχρι το 2027
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

30 νέα Nissan έρχονται μέχρι το 2027

26/3/2024

Υβριδικά και ηλεκτρικά τα 16 από αυτά
Το 40% της νέας γκάμας θα είναι ηλεκτροκίνητο έως το 2026-2027
Φέρνει solid state μπαταρίες από το 2028
Αγνωστο το μέλλον του GT-R

Υβριδικά και ηλεκτρικά τα 16 από αυτά

Η Nissan ετοιμάζει ένα σχέδιο δράσης με όνομα "The Arc" για να φρεσκάρει πλήρως την γκάμα της, το οποίο περιλαμβάνει την κυκλοφορία 30 νέων μοντέλων εντός των επόμενων τριών ετών. Από αυτά, μόνο τα 16 θα είναι υβριδικά ή ηλεκτρικά, ενώ τα υπόλοιπα 14 θα είναι βενζινοκίνητα.

Το 40% της νέας γκάμας θα είναι ηλεκτροκίνητο έως το 2026-2027

Παρόλο που η Nissan δεν αναφέρει λεπτομέρειες σχετικά με το τι θα περιλαμβάνει το σχέδιο αυτό, φαίνεται ότι η μάρκα θα εστιάζει σε μεγάλο βαθμό σε crossovers και SUV. Πέντε από αυτά τα SUV θα κυκλοφορήσουν στη Μέση Ανατολή, ενώ άλλα δύο θα γίνουν διαθέσιμα στην Αφρική, όπου θα προστεθεί και ένα μικρότερο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο στην κατηγορία. Στην Ευρώπη, σχεδιάζεται να έρθουν έξι νέα μοντέλα, με στόχο την αύξηση του ποσοστού πωλήσεων των ηλεκτρικών της στο 40%. Παγκοσμίως, η Nissan θέλει το 40% της γκάμας της να αποτελείται από ηλεκτροκίνητα έως το 2026-2027, ενώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας αναμένει αυτό να φθάσει το 60%.

Φέρνει solid state μπαταρίες από το 2028

Σε ό,τι αφορά τη μείωση του κόστους παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Nissan στοχεύει σε μείωση κατά 30%.  Επίσης, εργάζεται πάνω σε βελτιωμένες μπαταρίες λιθίου νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου (NCM) με 50% υψηλότερη ταχύτητα φόρτισης και 50% καλύτερη ενεργειακή πυκνότητα από αυτές του Ariya. Παράλληλα, αναπτύσσει μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) με στόχο τη μείωση του κόστους κατά 30% και εργάζεται πάνω σε μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid-state), με στόχο να είναι έτοιμες έως το 2028 ή το 2029

Αγνωστο το μέλλον του GT-R

Σχετικά με τον διάδοχο του GT-R, δεν υπάρχουν περαιτέρω πληροφορίες προς το παρόν. Το πιο πρόσφατο GT-R της γενιάς R35 έχει κυκλοφορήσει με 573 ίππους στο βασικό μοντέλο και 608 ίππους στην έκδοση NISMO, η οποία επωφελείται επίσης από ειδική ρύθμιση στην ανάρτηση.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις