Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Αυτοκίνητο του κουτιού ή μεταχειρισμένο premium,  με τα ίδια λεφτά;

Αυτοκίνητο του κουτιού ή μεταχειρισμένο premium, με τα ίδια λεφτά;

10/6/2024

Παλιότερο, αλλά με τον ίδιο και καλύτερο εξοπλισμό το premium
Όμως θα πας νωρίτερα συνεργείο και έχει ακριβότερα service
Με το καινούργιο, έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και ολοκαίνουργιο μοντέλο
Όμως χάνει την αξία του από την επομένη ημέρα

Παλιότερο, αλλά με τον ίδιο και καλύτερο εξοπλισμό το premium

Πρόκειται να αλλάξεις αυτοκίνητο και η επιλογή του αποτελεί έναν ευχάριστο πονοκέφαλο. Τα διλήμματα είναι πολλά: Σε ποια κατηγορία αυτοκινήτου να πάω, τι μάρκα να αγοράσω,  τι έκδοση να είναι, τι χρώμα να έχει το αμάξωμα και τι το εσωτερικό, τι ζάντα να βάλω, καθώς και «μήπως με τα ίδια λεφτά πάρω σε μεταχειρισμένο εκείνο το premium που είχα βάλει στο μάτι όταν λανσαρίστηκε, αλλά δεν μπορούσα να αποκτήσω»; Κάποιος για παράδειγμα, που μετά από εξαντλητική έρευνα αγοράς έχει καταλήξει σε ένα ολοκαίνουργιο οικογενειακό Toyota Corolla Sedan (που έχει και πολύ καλύτερη τιμή από το αντίστοιχο hatchback), με τα ίδια χρήματα θα μπορούσε να έχει την εναλλακτική ενός μεταχειρισμένου Audi A4 του 2018. Το συγκεκριμένο μοντέλο - το οποίο ανήκει στην επόμενη μάλιστα κατηγορία - έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη, περισσότερους χώρους, καλύτερο φινίρισμα και μια δόση πολυτέλειας που δεν θα βρεις στα ίδια χρήματα στο καινούργιο Corolla.

Όμως θα πας νωρίτερα συνεργείο και έχει ακριβότερα service

Ένα αυτοκίνητο εξαετίας, όσο καλύτερες προδιαγραφές κι αν έχει, θα χρειαστεί εκτεταμένες επισκευές 6 χρόνια νωρίτερα από ένα καινούργιο. Σε 4 χρόνια, το αυτοκίνητο αυτό θα είναι 10 ετών - με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε σχέση με τις ανάγκες του για συντήρηση, ενώ το αντίστοιχο που αγοράστηκε καινούργιο, θα είναι μόλις 4 ετών, με - θεωρητικά - μηδέν προβλήματα. Συν τοις άλλοις, θα πρέπει (στα πλαίσια μιας σωστής έρευνας αγοράς στην οποία αναφερόμαστε συχνά), να συνυπολογίσουμε ότι ένα premium αυτοκίνητο χρειάζεται και… premium service, το οποίο κοστίζει αντίστοιχα περισσότερα χρήματα από αυτά που θα δίναμε εάν είχαμε προχωρήσει στην αγορά ενός καινούργιου.

Με το καινούργιο, έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και ολοκαίνουργιο μοντέλο

Για κάποια χρόνια το καινούργιο θα σε αφήνει αρκετά πιο ήσυχο, αφού οι πιθανότητες να παρουσιάσει σοβαρή βλάβη είναι μικρότερες. Επιπλέον, έχεις και τη σιγουριά της εγγύησης που θα σε καλύψει για το πρώτο χρονικό διάστημα. Κάτι που δεν ισχύει στο μεταχειρισμένο, το οποίο όπως χαρακτηριστικά λέει ο (σοφός) λαός, αποτελεί «λαχείο». Επιπλέον, μην ξεχνάς το βασικότερο πλεονέκτημα που έχει ένα «φρέσκο» μοντέλο. Αγοράζοντας λοιπόν ένα καινούργιο, οδηγείς πάντα το τελευταίο μοντέλο και όχι μιας παλιότερης γενιάς αυτοκίνητο.

Όμως χάνει την αξία του από την επομένη ημέρα

Το πρόβλημα με την αγορά ενός καινούργιου ωστόσο, είναι ότι με το που θα βγει από την αντιπροσωπεία, αμέσως χάνει ένα - σεβαστό - μέρος της αξίας του και αυτό είναι πολύ σημαντικό αντικίνητρο για κάποιον που θέλει να αλλάζει συχνά αυτοκίνητο. Μια τέτοια αγορά δεν αποτελεί ποτέ «επένδυση». Ειδικά στην περίπτωση που για κάποιους λόγους προγραμματίζει κανείς να κρατήσει το αυτοκίνητο για μικρό χρονικό διάστημα στην κατοχή του, είναι προτιμότερο να καταφύγει τότε στη λύση του μεταχειρισμένου.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε