.jpg)
Dongfeng: Στόχος ο τριπλασιασμός των ευρωπαϊκών πωλήσεών της το 2026
Αυξάνει τους προσωπικούς της στόχους η Dongfeng
Με τρεις μάρκες και πάνω από 10 μοντέλα παίζει... μπάλα στην Ευρώπη
Θα αυξήσει τις 170 αντιπροσωπείες σε 280
Υπό προϋποθέσεις θα σκεφτεί και τη δημιουργία εργοστασίου στην Ευρώπη
autoagora Team
Αυξάνει τους προσωπικούς της στόχους η Dongfeng
Στον τριπλασιασμό των πωλήσεών της στοχεύει η Dongfeng στην Ευρώπη θέλοντας να φτάσει τις 80.000 μονάδες το επόμενο έτος μέσω ενός συνδυασμού οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, υβριδικών, range extender και πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων. Την είδηση αυτή αποκάλυψε με δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dongfeng Europe, Xie Qian.
«Στοιχηματίζουμε σίγουρα σε ηλεκτρικά οχήματα μακροπρόθεσμα. Αλλά μεσοπρόθεσμα, νομίζω ότι υπάρχει χώρος για plug-in και πλήρως υβριδικά», δήλωσε ο Xie, προσθέτοντας ωστόσο ότι τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης εξακολουθούν να είναι πολύ δημοφιλή σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ιταλία ή η Πολωνία. «Η Ευρώπη είναι μια μεγάλη αγορά, που έχει την τάση να διαφοροποιείται. Τείνουμε να είμαστε ευέλικτοι», κατέληξε.
Με τρεις μάρκες και πάνω από 10 μοντέλα παίζει... μπάλα στην Ευρώπη
Προκειμένου να πετύχει τους στόχους της, η κινεζική μάρκα θα βασιστεί σε μια γκάμα άνω των 10 μοντέλων που κυμαίνονται από αυτοκίνητα πόλης έως μεγάλα SUV και pick-up. Τα αυτοκίνητα αυτά καλύπτουν τρεις μάρκες τις Dongfeng και Voyah, οι οποίες επικεντρώνονται στο χώρο των premium οχημάτων και την M-Hero για SUV οχήματα εκτός δρόμου.
Θα αυξήσει τις 170 αντιπροσωπείες σε 280
Η ευρωπαϊκή επέκταση της Dongfeng βασίζεται σε ένα δίκτυο 170 αντιπροσώπων, το οποίο αναμένεται να αυξηθεί σε 280 μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Θα περιλαμβάνει τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, αλλά η εστίασή της θα είναι στην Ιταλία, την Πολωνία, τη Γερμανία και τη Γαλλία.
Κλείνοντας, σχετικά με το ενδεχόμενο δημιουργίας εργοστασίου στη «Γηραιά Ήπειρο», η Dongfeng τόνισε πως θα εξετάσει μελλοντικά αυτή τη δυνατότητα και εφόσον νωρίτερα έχει καταφέρει να υλοποιήσει τους αυξημένους στόχους που έθεσε για τις πωλήσεις της.