autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Επικεφαλής Toyota: «Τα ηλεκτρικά δεν είναι πιο καθαρά από τα υβριδικά»

Επικεφαλής Toyota: «Τα ηλεκτρικά δεν είναι πιο καθαρά από τα υβριδικά»

5/5/2025

Δηλώσεις που θα συζητηθούν από τον επικεφαλής της Toyota
«Ο άνθρακας είναι ο εχθρός, θα κάνουμε ότι μπορούμε για τον μειώσουμε»
«27 εκατ. υβριδικά Toyota αντιστοιχούν σε 9 εκατ. ηλεκτρικά, σε άνθρακα»

Δηλώσεις που θα συζητηθούν από τον επικεφαλής της Toyota

Η Toyota εδώ και αρκετό διάστημα έχει αποφασίσει να μην στραφεί αποκλειστικά στην ανάπτυξη ηλεκτρικών, αλλά να ακολουθήσει μία πορεία, η οποία περιλαμβάνει πολλά και διαφορετικά συστήματα κίνησης, με κυρίαρχα τα ηλεκτρικά. Ο Πρόεδρος της μάρκας Akio Toyoda σε νέες δηλώσεις που έκανε υπερασπίστηκε εκ νέου τα υβριδικά έναντι των ηλεκτρικών, σημειώνοντας πως τα ηλεκτρικά είναι πιο... βρώμικα απ' ότι πιστεύουν οι περισσότεροι.

«Ο άνθρακας είναι ο εχθρός, θα κάνουμε ότι μπορούμε για τον μειώσουμε»

Μιλώντας στο Automotive News και εξηγώντας γιατί η Toyota δεν έχει στραφεί αποκλειστικά στην ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ανέφερε: «Όταν ο όρος ουδετερότητα άνθρακα έγινε δημοφιλής, είπαμε ως εταιρεία ότι ο εχθρός είναι ο άνθρακας. Πρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτό που μπορούμε να κάνουμε άμεσα για να μειώσουμε το διοξείδιο του άνθρακα. Αυτή είναι η βάση της απόφασής μας. Δεν έχει αλλάξει και δεν θα αλλάξει».

«27 εκατ. υβριδικά Toyota αντιστοιχούν σε 9 εκατ. ηλεκτρικά, σε άνθρακα»

Έπειτα, το κορυφαίο στέλεχος της Toyota έκανε συγκρίσεις με τα ηλεκτρικά σημειώνοντας: «Έχουμε πουλήσει περίπου 27 εκατομμύρια υβριδικά. Αυτά τα υβριδικά είχαν τον ίδιο αντίκτυπο στο δρόμο με 9 εκατομμύρια ηλεκτρικά. Aν είχαμε κατασκευάσει 9 εκατομμύρια ηλεκτρικά στην Ιαπωνία, αυτό θα είχε αυξήσει στην πραγματικότητα τις εκπομπές άνθρακα, δε θα τις είχε μειώσει. Αυτό συμβαίνει επειδή η Ιαπωνία βασίζεται στους θερμοηλεκτρικούς σταθμούς για ηλεκτρική ενέργεια», κατέληξε ο Toyoda.

Συνεχίζει να ποντάρει στα υβριδικά η Toyota, χωρίς να αγνοεί τα ηλεκτρικά

Παρότι δεν επεκτάθηκε περισσότερο, ο Akio Toyoda ήθελε επί της ουσίας να πει πως το γεγονός πως τα ηλεκτρικά οχήματα προσφέρουν μηδενικές εκπομπές ρύπων, είναι η μία πλευρά του νομίσματος. Η άλλη πλευρά, σύμφωνα με όσα έχει πει στο παρελθόν, είναι οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις που υπάρχουν για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για τη φόρτισή τους.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

ILEP
VOLKSWAGEN