Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Euro 7: καλή η οικολογία, αλλά αντέχει η τσέπη μας;

Euro 7: καλή η οικολογία, αλλά αντέχει η τσέπη μας;

29/5/2024

Η εξέλιξη σε Euro 7 θα αυξήσει και άλλο το κόστος αγοράς για εμάς
Δεν τους βγαίνει με τα ηλεκτρικά, έτσι μεταφέρουν το Euro 7 για αργότερα
Θέλουν να αλλάξουμε αυτοκίνητα, όμως κίνητρα δεν δίνουν
Ναι στα αυτοκίνητα με 0 ρύπους, αλλά μήπως το πρόβλημα δεν είναι στα αυτοκίνητα;

Η εξέλιξη σε Euro 7 θα αυξήσει και άλλο το κόστος αγοράς για εμάς

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέτει το «κανονιστικό πλαίσιο» για πολλούς τομείς της οικονομίας και της κοινωνίας που αφορούν τις χώρες-μέλη της και ο τομέας της Αυτοκίνησης δεν θα μπορούσε να εξαιρείται. Ο ισχύον κανονισμός που σχετίζεται με τα οχήματα που επιτρέπεται να πωλούνταν ως καινούργια στην Ε.Ε. είναι ο γνωστός σε όλους μας Euro 6, και έχει ήδη επιτρέψει να οδηγούμε καθαρότερα και οικονομικότερα αυτοκίνητα σε σύγκριση με το παρελθόν. Όμως η εξέλιξη του σε Euro 7 και η αυστηροποίηση των ορίων που σχετίζονται με τις εκπομπές καυσαερίων  θα σημάνει την  ανάγκη για περεταίρω διάθεση κεφαλαίων προς έρευνα και εξέλιξη από τις αυτοκινητοβιομηχανίες και φυσικά το τελευταίο με τη σειρά του θα μετακυλιστεί…σε εμάς.

Δεν τους βγαίνει με τα ηλεκτρικά, έτσι μεταφέρουν το Euro 7 για αργότερα

Είναι γεγονός ότι τα πλάνα για την ηλεκτροκίνηση δεν τους βγαίνουν ακόμη, και ο «αποπροσανατολισμός» των εργοστασίων από αυτόν τον τελικό στόχο για να εκπληρώσουν το ενδιάμεσοEuro 7 (το οποίο  αφορά ουσιαστικά την τελευταία γενιά θερμικών αυτοκινήτων πριν την επιβολή των αμιγώς ηλεκτρικών), μόνο καλό δεν θα έκανε στο όλο εγχείρημα. Καθώς τα κεφάλαια που απαιτούνται για την εξέλιξη της απαιτούμενης τεχνολογίας που θα το στηρίζει, αλλά και ο χρόνος που πρέπει να καταβληθεί, δεν περισσεύουν από τις εταιρίες παραγωγής αυτοκινήτων, οι τελευταίες προειδοποίησαν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι μια επιμονή στην εφαρμογή του από τόσο νωρίς (2025) θα ρίσκαρε την ομαλή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Με αυτόν τον τρόπο, τα εργοστάσια απέτυχαν την μετάθεση του για το 2030.

Θέλουν να αλλάξουμε αυτοκίνητα, όμως κίνητρα δεν δίνουν

Από την άλλη, ένας πιο αποτελεσματικός τρόπος  για να εκπληρωθούν όλα τα πλάνα για μείωση των εκπομπών καυσαερίων στην Ευρωπαϊκή επικράτεια, θα ήταν και κάποια κίνητρα-ειδικά για τις πιο αδύναμες οικονομίες-όπως η απόσυρση του παλαιωμένου στόλου, αλλά και μια επιδότηση για καθαρότερα αυτοκίνηταEuro 6 και Euro 7, όπως αυτή που ισχύει στη χωρά μας και για τα αμιγώς ηλεκτρικά («Κινούμαι Ηλεκτρικά»).

Ναι στα αυτοκίνητα με 0 ρύπους, αλλά μήπως το πρόβλημα δεν είναι στα αυτοκίνητα;

Πέραν όλων αυτών, η αποκλειστική στοχοποίηση του αυτοκινήτου ως κύρια πηγή επιβάρυνσης του περιβάλλοντος δεν φαντάζει απαραίτητα δίκαιη, καθώς στην ανάπτυξη αερίων του θερμοκηπίου συμβάλουν και η Βιομηχανία, και η Γεωργία με την …εκτροφή βοοειδών, αλλά και οι θαλάσσιες και οι εναέριες μεταφορές.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε