autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
General Motors και Hyundai ενώνουν τις δυνάμεις τους

General Motors και Hyundai ενώνουν τις δυνάμεις τους

7/8/2025

Κοινή ανάπτυξη πέντε νέων μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικών.
Στόχος τα 800.000 οχήματα ετησίως.
Η Hyundai ανεβαίνει επίπεδο – Η GM διευρύνει τις δυνατότητές της.

autoagora Team

Κοινή ανάπτυξη πέντε νέων μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικών

Η General Motors και η Hyundai Motor Company προχωρούν σε μια ιστορική στρατηγική συνεργασία, με στόχο την από κοινού ανάπτυξη πέντε νέων οχημάτων. Τα τέσσερα εξ αυτών – ένα SUV, ένα αστικό μοντέλο και δύο pick-up – θα διατεθούν στις αγορές της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής, προσφέροντας επιλογές με κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά και υβριδικά συστήματα κίνησης. Παράλληλα, οι δύο κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας ετοιμάζουν και ένα ηλεκτρικό επαγγελματικό βαν που προορίζεται για τη Βόρεια Αμερική, με την κατασκευή του να αναμένεται να ξεκινήσει στις ΗΠΑ γύρω στο 2028. Σύμφωνα με τη συμφωνία που υπογράφηκε τον Σεπτέμβριο του 2024, η GM θα έχει την ευθύνη για την εξέλιξη της πλατφόρμας των pick-up, ενώ η Hyundai θα αναλάβει την ανάπτυξη των υπόλοιπων μοντέλων.

Στόχος τα 800.000 οχήματα ετησίως

Η συνεργασία δεν περιορίζεται μόνο στον σχεδιασμό και την εξέλιξη νέων μοντέλων. Επεκτείνεται επίσης στη συνεκμετάλλευση πρώτων υλών, στις υπηρεσίες logistics, στην ανάπτυξη σύνθετων συστημάτων, καθώς και σε πρωτοβουλίες βιώσιμης παραγωγής, όπως η χρήση χάλυβα χαμηλών εκπομπών CO₂. Μόλις η παραγωγή φτάσει στο πλήρες δυναμικό της, οι δύο εταιρείες στοχεύουν σε πωλήσεις άνω των 800.000 μονάδων ετησίως.

Η Hyundai ανεβαίνει επίπεδο – Η GM διευρύνει τις δυνατότητές της

Η συνεργασία αυτή αποτελεί την πρώτη τόσο εκτεταμένη σύμπραξη για τη Hyundai στην ανάπτυξη νέων μοντέλων με άλλη αυτοκινητοβιομηχανία και την καθιστά στρατηγικό παίκτη σε παγκόσμιο επίπεδο. Για τη GM, η συμφωνία αποτελεί ευκαιρία αξιοποίησης της τεχνογνωσίας της Hyundai στα υβριδικά συστήματα, επιτρέποντάς της να επεκταθεί σε νέες αγορές και κατηγορίες. Και για τις δύο πλευρές, η συνεργασία σημαίνει μείωση κόστους ανάπτυξης, ταχύτερη είσοδο νέων προϊόντων στην αγορά, και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους σε μια εποχή ταχείας αλλαγής για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

TOYOTA
OPEL