H Hyundai στρέφεται σε νέα υβριδική τεχνολογία
Οι Κορεάτες αναμένουν τον υπερτριπλασιασμό πωλήσεων υβριδικών εντός 2028
Η καθίζηση της ζήτησης για ηλεκτρικά έφερε τις αλλαγές στα πλάνα
Υπόσχονται αυτονομία έως και 960 χλμ.
Δεν επηρεάζεται το λανσάρισμα των 21 πλήρως ηλεκτρικών ως το 2030
Οι Κορεάτες αναμένουν τον υπερτριπλασιασμό πωλήσεων υβριδικών εντός 2028
Με τις πωλήσεις την ηλεκτρικών μοντέλων να μην πηγαίνουν όπως θα ήθελαν, οι Νοτιοκορεάτες άλλαξαν τις προτεραιότητές τους και επικεντρώνονται στα υβριδικά οχήματα. Μάλιστα, παρουσιάστηκαν δύο νέα συστήματα κίνησης που συνδυάζεται η βενζίνη με τον ηλεκτρισμό. Οι ιθύνοντες της Hyundai, αναμένουν τον υπερτριπλασιασμό των υβριδικών και την αύξηση στις πωλήσεις αυτών στα 1,3 εκατομμύρια οχήματα το 2028. Πάρα ταύτα, η εταιρεία από την Σεούλ, ετοιμάζει ένα νέο σύστημα επέκτασης αυτονομίας για ηλεκτρικά που θα τροφοδοτεί τους τροχούς μέσω ηλεκτροκινητήρα, αλλά η επαναφόρτιση της μπαταρίας του κινητήρα θα γίνεται μέσω ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η καθίζηση της ζήτησης για ηλεκτρικά έφερε τις αλλαγές στα πλάνα
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Jaehoon Change υπογράμμισε ότι πρέπει να υπάρξει απάντηση στο ζήτημα της καθίζησης της πορείας πωλήσεων των ηλεκτρικών: «Παρατηρώντας το περασμένο διάστημα, υπήρξαν σημαντικές αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου, με τις αρχικά θετικές προβλέψεις για την πορεία των ηλεκτρικών να δίνουν την θέση τους σε ανησυχίες. Η μετάβαση στην εποχή των ηλεκτρικών καθυστερεί, η ζήτηση για υβριδικά ανεβαίνει. Πρέπει να παραμείνουμε δραστήριοι και έτοιμοι για όλες τις προκλήσεις της αγοράς». Την ίδια ώρα, ανταγωνίστριες εταιρείες επανεξετάζουν τις επενδύσεις τους στα ηλεκτρικά μοντέλα και αναθεωρούν την οπτική τους για την προοπτική κινητήρων με βενζινο-ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης ως μιας - οικονομικά - βιώσιμη τεχνολογία.
Υπόσχονται αυτονομία έως και 960 χλμ.
Η Hyundai στοχεύει το «πάγωμα» του λανσαρίσματος ηλεκτρικών, έτσι ώστε να κερδίσει χρόνο η ίδια η εταιρεία με σκοπό τη βελτίωση της αξίας τους, αλλά και την αύξηση της ποιότητας αυτών, βασίζοντας παράλληλα τις ελπίδες της στα υβριδικά. Η νέα τεχνολογία επέκτασης αυτονομίας προτάθηκε ως μια λύση για αμφότερες τις πλευρές, τόσο για όσους θέλουν μια οδηγική εμπειρία ηλεκτρικού, μα και όσους επιθυμούν αυτονομία ανάλογη ενός μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, με την Hyundai να αναφέρει αυτονομία άνω των 960 χλμ. και να αναφέρει την τεχνολογία αυτή ως «EREV». Όπως ανέφερε ο Chang, το κόστος παραγωγής της μπαταρίας θα φτάσει το ένα τρίτο ενός ηλεκτρικού, ενώ αναμένεται να έχει κυκλοφορήσει σε Βόρεια Αμερική και Κίνα έως και τα τέλη του 2026.
Δεν επηρεάζεται το λανσάρισμα των 21 πλήρως ηλεκτρικών ως το 2030
Επιπρόσθετα, οι Νοτιοκορεάτες έχουν στα σκαριά την ανάπτυξη μιας υβριδικής τεχνολογίας επόμενης γενιάς από τις αρχές του νέου έτους. Σύμφωνα με όσα υπόσχονται οι ιθύνοντες, η νέα τεχνολογία θα ενισχύσει την απόδοση του κινητήρα, καθώς και την εξοικονόμηση καυσίμου. Κι ενώ έχουν γίνει τόσες αναφορές περί των υβριδικών, η εταιρεία εξακολουθεί να πιστεύει στο «ηλεκτρικό μέλλον», καθώς δεν έχει αλλάξει κάτι στα σχέδιά της για το λανσάρισμα 21 πλήρως εξηλεκτρισμένων μοντέλων ως το 2030 (τα πέντε αφορούν την Genesis). Σε ό,τι αφορά το κομμάτι των πωλήσεων, αυτή την στιγμή η παγκόσμια αγορά μοιράζεται σε 20% υβριδικά και ηλεκτρικά και το υπόλοιπο 80% αφορά μοντέλα εσωτερικής καύσης, ενώ αναμένεται ένας καταμερισμός 55-45 υπέρ των κινητήρων εσωτερικής καύσης ως το 2030.
Σχολιάστε |