.jpg)
Η Nissan αναβάθμισε το e-POWER και το φέρνει μαζί με το Qashqai
Αποδοτικότερο, πιο ήσυχο και πιο ισχυρό έγινε το σύστημα e-POWER της Nissan
Σέρβις στα 20.000 χλμ.. λέει η μάρκα
Η Nissan υπόσχεται κατανάλωση στα 4,5 λτρ./100 χλμ.
Διαθέσιμο από τo Σεπτέμβριο το Qashqai με το αναβαθμισμένο e-POWER
Αποδοτικότερο, πιο ήσυχο και πιο ισχυρό έγινε το σύστημα e-POWER της Nissan
Το υβριδικό σύστημα κίνησης e-POWER αναβάθμισε η Nissan, το οποίο εξοπλίζει μεταξύ άλλων το δημοφιλές SUV, Qashqai. Η ιαπωνική εταιρεία είχε δεσμευτεί να βελτιώσει το σύστημα με στόχο τη μείωση των ρύπων και την αύξηση της απόδοσης — κάτι που πλέον υλοποίησε. Έτσι, σχεδόν δέκα χρόνια μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο της τεχνολογίας, η Nissan παρουσίασε σήμερα την πιο εξελιγμένη εκδοχή του e-POWER.
Βελτιωμένο σε όλους τους τομείς
Η Nissan αναφέρει ότι ο βασικός πυρήνας του ανανεωμένου e-POWER είναι μια νέα, εξελιγμένη πολλαπλή μονάδα μετάδοσης κίνησης, που ενσωματώνει τον κινητήρα, τη γεννήτρια, τον μετατροπέα, τον μειωτή και τον ενισχυτή σε μία συμπαγή και πιο ελαφριά κατασκευή. Σε συνδυασμό με βελτιώσεις στη βαθμονόμηση του κινητήρα και την ενισχυμένη ηχομόνωση, το σύστημα μειώνει σημαντικά τον θόρυβο και τους κραδασμούς κατά τη λειτουργία υπό φορτίο. Παρότι τα εξαρτήματα έχουν επανασχεδιαστεί, η ισχύς του κινητήρα παραμένει σταθερή στα 204 άλογα, όπως και η μπαταρία διατηρείται στα 2,1 kWh.
Ο τρικύλινδρος turbo κινητήρας 1,5 λίτρου εξοπλίζεται τώρα με την τεχνολογία STARC της Nissan, η οποία βελτιστοποιεί τη θερμική απόδοση μέσω σταθεροποίησης της καύσης μέσα στον κύλινδρο — επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί πιο αθόρυβα και αποδοτικά σε χαμηλές στροφές. Επιπλέον, έχει προστεθεί ένα νέο, μεγαλύτερο και πιο αποδοτικό τούρμπο, που μειώνει τις στροφές κατά 200 rpm κατά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση του συνολικού θορύβου. Η προηγούμενη τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης έχει πλέον καταργηθεί, καθώς οι άλλες βελτιώσεις στον κινητήρα την καθιστούν περιττή.
Επιπλέον, η απόδοση του κινητήρα έχει ενισχυθεί με τη χρήση λιπαντικού τύπου 0W16, το οποίο μειώνει την εσωτερική τριβή. Η Nissan αναφέρει επίσης ότι τα διαστήματα συντήρησης έχουν επεκταθεί, καθώς η υποχρεωτική επίσκεψη στο συνεργείο αυξάνεται από τα 15.000 στα 20.000 χιλιόμετρα.
Η Nissan υπόσχεται κατανάλωση στα 4,5 λτρ./100 χλμ.
Χάρη στις παραπάνω βελτιώσεις, η Nissan υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου μειωμένη στα 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, που μεταφράζεται σε πιθανή αυτονομία έως 1.200 χιλιόμετρα. Οι εκπομπές CO₂ έχουν μειωθεί από 116 σε 102 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, δηλαδή κατά 12% σε σύγκριση με το προηγούμενο σύστημα. Επιπλέον, ο θόρυβος στην καμπίνα έχει μειωθεί έως και 5,6 dB σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Τέλος, στη λειτουργία Sport, το αναβαθμισμένο e-POWER προσθέτει 13,6 επιπλέον ίππους, προσφέροντας πιο άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού.
Διαθέσιμο από τo Σεπτέμβριο το Qashqai με το αναβαθμισμένο e-POWER
Σύμφωνα με τη Nissan, το Qashqai με το ανανεωμένο σύστημα e-POWER προσφέρει έως και 16% καλύτερη κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες και 14% βελτίωση στην κατανάλωση κατά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το αναβαθμισμένο Nissan Qashqai θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές από τον Σεπτέμβριο του 2025.