autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Η Stellantis έβαλε στο... ράφι το σύστημα αυτόνομης οδήγησης 3ου επιπέδου

Η Stellantis έβαλε στο... ράφι το σύστημα αυτόνομης οδήγησης 3ου επιπέδου

27/8/2025

Την είδηση αποκαλύπτει το Reuters
Ποια η θέση της εταιρείας
Τι είχε πει η Stellantis για το σύστημα

autoagora Team

Τέλος για το ως STLA AutoDrive;

Η Stellantis φέρεται να έχει βάλει στο... ράφι την ανάπτυξη του συστήματος αυτόνομης οδήγησης τρίτου επιπέδου, το οποίο και είχε παρουσιάσει πριν από χρόνια, δίνοντάς του την ονομασία STLA AutoDrive! Αυτό αποκαλύπτει το Reuters, υπογραμμίζοντας πως η εταιρεία αποφάσισε να αναστείλει το πρόγραμμά της λόγω «υψηλού κόστους, τεχνολογικών προκλήσεων και ανησυχιών για την όρεξη των καταναλωτών».

Τρεις διαφορετικές πηγές αναφέρει το Reuters

Ως πηγές του, το Reuters επικαλείται τρεις διαφορετικούς ανθρώπους που βρίσκονται κοντά στην εταιρεία, επιβεβαιώνοντας και οι τρεις πως η εν λόγω απόφαση είναι οριστική. Από τη μεριά του, εκπρόσωπος της Stellantis ρωτήθηκε προκειμένου να σχολιάσει το συγκεκριμένο δημοσίευμα, αλλά κράτησε διαφορετική στάση.

«Αυτό που αποκαλύφθηκε τον Φεβρουάριο του 2025 ήταν η τεχνολογία L3 για την οποία υπάρχει επί του παρόντος περιορισμένη ζήτηση στην αγορά, επομένως δεν έχει κυκλοφορήσει, αλλά η τεχνολογία είναι διαθέσιμη και έτοιμη για ανάπτυξη», ήταν το σχόλιό του. Παρόλο το γεγονός πως η δήλωση αυτή αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο η τεχνολογία να επιστρέψει, οι πηγές εντός της εταιρείας, σύμφωνα με το Reuters, ανέφεραν ότι το πρόγραμμα δεν αναμένεται να συνεχιστεί.

Τι είχε πει η Stellantis για το STLA AutoDrive

Η Stellantis στο παρελθόν είχε δηλώσει πως το σύστημα STLA AutoDrive θα παρείχε στους οδηγούς τη δυνατότητα να μην έχουν την προσοχή τους στο δρόμο και τα χέρια τους στο τιμόνι σε ταχύτητες έως και 60 χλμ./ώρα, ακόμη και τη νύχτα και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες. Εκείνη την εποχή, η Stellantis δήλωσε ότι το σύστημα πιθανότατα θα εξελισσόταν και θα γινόταν πιο ικανό. Μάλιστα, σημείωσαν ότι υπήρχε η δυνατότητα το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3 να λειτουργεί τελικά σε ταχύτητες έως και 95 χλμ./ώρα.

FORD
MERCEDES