Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Hyundai: Πατεντάρει ενεργές ποδιές που βελτιώνουν την αεροδυναμική
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Hyundai: Πατεντάρει ενεργές ποδιές που βελτιώνουν την αεροδυναμική

23/1/2024

Βελτιώνονται σε αυτονομία και ταχύτητα τα Hyundai και τα Kia
Γίνεται πιο αεροδυναμικό σε ταχύτητες 80 χλμ./ώρα
Σε υψηλές ταχύτητες θα αυξάνει την κάθετη δύναμη
Ίσως μπει στην παραγωγή

Βελτιώνονται σε αυτονομία και ταχύτητα τα Hyundai και τα Kia

Οι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνεχίζουν να αναζητούν καινοτόμους τρόπους για να ενισχύσουν την αυτονομία και την απόδοση των οχημάτων τους, με τη Hyundai να παρουσιάζει πρόσφατα την τεχνολογία Active Air Skirt (AAS). Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή η καινοτόμος τεχνολογία θα συμβάλει στο να καταστούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Hyundai και της Kia πιο αποδοτικά σε ταχύτητα και αυτονομία.

Γίνεται πιο αεροδυναμικό σε ταχύτητες 80 χλμ./ώρα

Η τεχνολογία Active Air Skirt περιλαμβάνει μπροστινές ποδιές τοποθετημένες μπροστά από τα εμπρός ελαστικά, καθώς και πίσω από τον εμπρός προφυλακτήρα, με σκοπό να ελαχιστοποιεί τις αναταράξεις που προκαλούν οι τροχοί. Αυτές οι ποδιές ενεργοποιούνται όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα άνω των 80 km/h και απενεργοποιούνται αυτόματα όταν η ταχύτητα πέφτει κάτω από τα 70 km/h. Σε δοκιμές με το Genesis GV60, το Active Air Skirt οδήγησε σε μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) κατά 0,008, βελτιώνοντας έτσι τον συντελεστή αυτόν συνολικά κατά 2,8%.

Σε υψηλές ταχύτητες θα αυξάνει την κάθετη δύναμη

Επιπλέον, η Hyundai αναφέρει ότι το νέο σύστημα θα παρέχει οφέλη και σε υψηλότερες ταχύτητες, αυξάνοντας την κάθετη δύναμη που παράγεται σε ταχύτητες άνω των 200 km/h. Παρόλο που αυτή η τεχνολογία συνηθίζεται σε αγωνιστικά οχήματα, η Hyundai σχεδιάζει να την ενσωματώσει σε πολλά από τα οχήματά της. Σύμφωνα με τον Sun Hyung Cho, αντιπρόεδρο και επικεφαλής του Mobility Body Development Group στη Hyundai, αναμένεται να έχει μεγαλύτερη επίδραση σε μοντέλα όπως τα SUV, όπου είναι δύσκολο να βελτιωθούν οι αεροδυναμικές επιδόσεις.

Ίσως μπει στην παραγωγή

Παρά τις ελπίδες για εφαρμογή σε μαζική παραγωγή, το σύστημα βρίσκεται ακόμη στο στάδιο ανάπτυξης, με την Hyundai να έχει υποβάλει αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στη Νότια Κορέα και τις ΗΠΑ. Η εταιρεία θα εξετάσει την ενδεχόμενη ενσωμάτωση της τεχνολογίας. Εντούτοις, δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί εάν θα εφαρμοστεί σε μελλοντικά μοντέλα της Hyundai που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις