Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Kimera EVO38: Η τετρακίνητη «ανάσταση» της Lancia 037
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Kimera EVO38: Η τετρακίνητη «ανάσταση» της Lancia 037

5/2/2024

Μετά από την εξάντληση της EVO37, η Kimera παρουσιάζει την EVO38, τo τετρακίνητο restomod της θρυλικής Lancia 037. Αναμένεται με ακόμη πιο βελτιωμένο σχεδιασμό και κινητήρα σε σχέση με την EVO37, στις 26 Φεβρουαρίου η επίσημη παρουσίαση.

Η Kimera 038 εμπνέεται από τη θρυλική Lancia 037

Η Kimera αποκαλύπτει «με το σταγονόμετρο» λίγες πληροφορίες σχετικά με τη restomod EVO38, λίγο πριν την επερχόμενη κυκλοφορία της. Όπως και η εξαντλημένη EVO37, έτσι και το καινούργιο μοντέλο της ιταλικής Kimera είναι εμπνευσμένο από την ιστορική Lancia 037 και θα είναι τετρακίνητο, σε αντίθεση με το πισωκίνητο πρότυπό του. Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει στις 26 Φεβρουαρίου στο Motor Show της Γενεύης.
 

Το όραμα μιας τετρακίνητης Lancia 037 φτιαγμένης για τον δρόμο

Σύμφωνα με την Kimera, η EVO38 πρόκειται ουσιαστικά για την «Integrale» έκδοση της Lancia 037 και θα «ενσαρκώνει μία ιδέα που δεν είδε ποτέ το φως της μέρας». Κι αυτό γιατί θα βασίζεται σε ένα concept της Lancia από τη δεκαετία του ΄80 που δεν κυκλοφόρησε ποτέ, με την ονομασία Mazinga. Ακολουθώντας την απόσυρση της Lancia 037, το Mazinga δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή. Όραμα της Kimera είναι να μεταφέρει στον δρόμο ένα τετρακίνητο restomod της θρυλικής Lancia Rally 037, του τελευταίου πισωκίνητου αγωνιστικού που κέρδισε το WRC, το μακρινό 1983.
 

Βελτιωμένος σχεδιασμός σε σύγκριση με την EVO37

Η αρχική ανακοίνωση της κυκλοφορίας της EVO38 έγινε πέρυσι. Το νέο teaser δεν αφήνει πολλά να γίνουν γνωστά, ωστόσο από τις φωτογραφίες καταλαβαίνουμε ότι, συγκριτικά με την EVO37, η EVO38 θα φέρει «φρέσκιες» ιδέες στο σχεδιασμό της, όπως πιο φαρδιά φτερά, αλλά και πιο αεροδυναμικό body kit. Η εταιρεία έχει δηλώσει ότι oι αλλαγές θα φέρουν βελτιώσεις στην αεροδυναμική, στην κατανομή του βάρους και τον εξαερισμό, αλλά και πιο εργονομικό εσωτερικό περιβάλλον.
 

Αναβαθμισμένος κινητήρας με άρωμα… WRC

Η EVO38 θα έχει αναβαθμισμένο κινητήριο σύνολο με πιο ογκώδη turbo κινητήρα και ευμεγέθεις εξατμίσεις. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι στη σχεδιαστική ομάδα της Kimera ανήκει και ο Miki Biasion, δύο φορές πρωταθλητής του WRC, ο οποίος έχει τεράστια εμπειρία πίσω από το τιμόνι της ιστορικής Lancia 037, αλλά και της Delta. Τέλος, για όσους περιμένουν πώς και πώς να την παραγγείλουν, έγινε γνωστό ότι η Kimera EVO38 θα είναι διαθέσιμη μόνο σε λίγες δεκάδες αντίτυπα.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε