Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Μπήκε στην παραγωγή το ανανεωμένο Volkswagen Golf

Μπήκε στην παραγωγή το ανανεωμένο Volkswagen Golf

15/4/2024

Έτοιμο το πρώτο ανανεωμένο Golf της 8ης γενιάς.
Φρεσκαρισμένο σε εμφάνιση.
Με δύο οθόνες στην καμπίνα και περισσότερες τεχνολογίες.
Με βενζίνη, diesel και Plug-in υβριδικό.

Έτοιμο το πρώτο ανανεωμένο Golf της 8ης γενιάς

Στην κατασκευή του πρώτου ανανεωμένου Volkswagen Golf 8ης γενιάς προχώρησε το εργοστάσιο της μάρκας στην πόλη Wolfsburg της Γερμανίας. Το εν λόγω μοντέλο συναρμολογήθηκε στις 12 Απριλίου του 2024, έχοντας μπλε χρώμα και έτσι οι εργαζόμενοι δεν έχασαν την ευκαιρία να απαθανατίσουν τη στιγμή με μία φωτογραφία, την οποία βλέπετε πιο πάνω.  

Φρεσκαρισμένο σε εμφάνιση

Όπως γνωρίζουμε από την επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου Golf, εξωτερικά, σε όλη την γκάμα των εκδόσεων θα έχει λεπτά φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνονται μεταξύ τους μέσω μιας λεπτής φωτιζόμενης μπάρας, η οποία διακόπτεται από το έμβλημα της μάρκας. Μάλιστα, το τελευταίο έχει τη δυνατότητα να φωτίζεται. Ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι επίσης ανασχεδιασμένος, σε όλες τις εκδόσεις, ενώ στις R-Line, GTI και GTE, η γρίλια είναι μεγαλύτερη. Από κει και πέρα νέα σχέδια υπάρχουν και για τις ζάντες, ενώ στο πίσω μέρος του ανανεωμένου Golf υπάρχουν νέα γραφικά στα φώτα. 

Με δύο οθόνες στην καμπίνα και περισσότερες τεχνολογίες

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Golf, στη βάση των εκδόσεων υπάρχει οθόνη αφής 10,4 ιντσών, η οποία θα αυξάνεται στις 12,9 ίντσες στις πιο πλούσιες εξοπλιστικές εκδόσεις. Από κει και πέρα ο προσαρμόσιμος πίνακας ελέγχου είναι ψηφιακός με διαγώνιο 10,2 ιντσών. Παράλληλα οι λάτρεις της τεχνολογίας θα εγκρίνουν τη νέα ικανότητα του Golf να οδηγείται μέσα και έξω από χώρους στάθμευσης χρησιμοποιώντας smartphone. Τα ευρωπαϊκά μοντέλα συνοδεύονται επίσης από φωνητικό βοηθό τεχνητής νοημοσύνης, ChatGPT. 

Βενζίνη, diesel και Plug-in υβριδικό

Στους κινητήρες, η  γκάμα ξεκινάει με τον 1,5 λίτρων eTSI ήπια υβριδικό κινητήρα βενζίνης ο οποίος έρχεται σε δύο ιπποδυνάμεις (115 και 150 ίππους) συνδυασμένος με 7τάχυτο DSG κιβώτιο. Το εν λόγω μοτέρ είναι διαθέσιμο και με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο αλλά χωρίς την ήπια υβριδική υποβοήθηση. Οι Plug-in υβριδικές επιλογές ξεκινούν με το βασικό eHybrid να διατηρεί τα 204 άλογα, ενώ το πιο σπορ GTE αυξάνει τη δυναμική του στα 272 άλογα, όντας αμφότερα συνδεδεμένα με ένα DSG έξι σχέσεων και κίνηση μπροστά. Τα PHEV αυτοκίνητα εξοπλίζονται πλέον με μπαταρία 19,7 kWh (από 10,6), αυξάνοντας έτσι την ηλεκτρική αυτονομία από τα 61 χιλιόμετρα στα 100 χιλιόμετρα. Το diesel συνεχίζει να δίνει το παρών και μετά το facelift, χωρίς ωστόσο καμία αλλαγή. Ο βασικός 2.0 TDi (116 άλογα) συνδυάζεται με χειροκίνητο 6τάχυτο, ενώ στην έκδοση των 150 ίππων με το 7άρι DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αμφότερες οι εκδόσεις είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητες. Το ανανεωμένο Golf GTI έρχεται ακόμα πιο ισχυρό με 265 άλογα, συνδυαστικά με το 7άρι DSG αυτόματο κιβώτιο.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις