
Οδηγοί χάροι: Ποιους φοβάσαι περισσότερο στο δρόμο;
Οδηγοί «χάροι»: Ποιους φοβάσαι περισσότερο στο δρόμο;
Οι γυναίκες γενικά πιο προσεκτικές, αν και κάποιες ξεχνάνε… τα φώτα όταν βραδιάζει.
Οι ηλικιωμένοι δικαιωματικά να οδηγούν, όμως όταν δεν θέτουν σε κίνδυνο ζωές άλλων.
Ορισμένοι ντελιβεράδες και κάποιοι «μηχανόβιοι» έχουν ξεφύγει εντελώς.
Οι περισπασμοί από το κινητό η μάστιγα της εποχής μας, προβλέπονται από τον νέο ΚΟΚ.
autoagora Team
Οι γυναίκες γενικά πιο προσεκτικές, αν και κάποιες ξεχνάνε… τα φώτα όταν βραδιάζει
Είναι κάποιος καιρός πλέον, που κατά γενική παραδοχή, στο δρόμο γίνεται συχνά το «έλα να δεις». Πολλοί από τους οδηγούς, συμπεριφέρονται σαν ο δρόμος να είναι δικός τους. Άσχετα με το τι είδους όχημα και αν οδηγούν, το κάνουν σαν να μη «υπάρχει αύριο» και σίγουρα χωρίς να τους πολύ ενδιαφέρουν οι συνάνθρωποι τους, που επίσης έχουν βγει στο δρόμο για να πάνε στη δουλειά τους. Και έπειτα είναι και οι «άλλοι» οδηγοί, οι λεγόμενοι «Χάροι», που οδηγούν «περίεργα», όχι από αδιαφορία, αλλά μάλλον από... ατζαμοσύνη. Τρανό παράδειγμα, ορισμένες γυναίκες-οδηγοί, που ενώ γενικά θεωρούνται πιο προσεκτικές από τους αντίστοιχους άνδρες, ξεχνάνε σε κάποιες περιπτώσεις να ανάψουν τα φώτα, ενώ έχει ήδη σκοτεινιάσει.
Αποτέλεσμα; Κίνδυνος-θάνατος για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου, που αν δεν δουν το όχημα-χάρο εγκαίρως, υπάρχει περίπτωση να πέσουν επάνω του. Είναι αυτονόητο, ότι το παραπάνω στοιχείο δεν αφορά αποκλειστικά τις γυναίκες, αλλά και πολλούς άνδρες αφηρημένους. Από παρατήρηση ωστόσο, πιθανολογούμε ότι αφορά συχνότερα σοφερίνες γένους θηλυκού.
Οι ηλικιωμένοι δικαιωματικά να οδηγούν, όμως όταν δεν θέτουν σε κίνδυνο ζωές άλλων
Άλλη μεγάλη «πληγή» για τους δρόμους, είναι σε πολλές περιπτώσεις οι ηλικιωμένοι οδηγοί. Σύμφωνοι, πρέπει σε κάθε περίπτωση να σεβόμαστε τους γηραιότερους, σε όλα τα επίπεδα. Και, νομοτελειακά θα φτάσουμε και εμείς στην ηλικία τους, και τότε θα θέλουμε κι εμείς ακόμη να οδηγούμε και να διατηρούμε έτσι την αυτονομία μας. Όμως, σε καμιά περίπτωση δεν θα έπρεπε αυτό να συμβαίνει εις βάρος άλλων συμπολιτών μας, και να ρισκάρουμε τη ζωή ή τη σωματική ακμαιότητα ανθρώπων που δεν φταίνε. Ναι λοιπόν στην οδήγηση από πιο ηλικιωμένους οδηγούς, αλλά υπό αυστηρές προϋποθέσεις, και σίγουρα όχι με το απλουστευμένο σημερινό σύστημα που εξετάζει μόνο... τυπικά προσόντα.
Ορισμένοι ντελιβεράδες και κάποιοι «μηχανόβιοι» έχουν ξεφύγει εντελώς
Μια άλλη κατηγορία οδηγών που έχουν εξελιχθεί σε... «Χάροντες», είναι οι συμπαθείς κατά τα αλλά εργαζόμενοι διανομείς. Κανείς και σε καμία περίπτωση δεν αμφιβάλει για το γεγονός ότι κάποιος που εργάζεται κάτω από ιδιαίτερα σκληρές συνθήκες, με κρύο, βροχή ή καύσωνες, δεν δικαιούται την συμπάθεια και την κατανόηση μας. Όμως όλα έχουν κι ένα όριο. Οι εξατμίσεις που κάνουν τα σωθικά σου να τρέμουν, η οδήγηση πάνω στα πεζοδρόμια ή το ξεκίνημα από κόκκινο φανάρι που τρομάζει άλλους οδηγούς ή πεζούς που διασχίζουν την ίδια στιγμή νόμιμα το δρόμο, συνιστούν όχι απλά απαράδεκτη και επικίνδυνη συμπεριφορά, αλλά ουσιαστικά αντικοινωνική.
Οι περισπασμοί από το κινητό η μάστιγα της εποχής μας, προβλέπονται από τον νέο ΚΟΚ
Και φυσικά, δεν θα μπορούσαμε μιλώντας για το συγκεκριμένο ευαίσθητο ζήτημα, να μην αναφερθούμε στους πλέον ανεύθυνους οδηγούς -αλλά και πεζούς- που ασχολούνται με το κινητό τους την ώρα που χρησιμοποιούν το δρόμο. Η συγκεκριμένη συμπεριφορά αποτελεί κίνδυνο τόσο για τους υπόλοιπους οδηγούς και πεζούς, όσο και για τους ίδιους που το κάνουν. Δεν είναι καθόλου λίγες οι φορές που ακούμε στα δελτία ειδήσεων για συγκρούσεις οχημάτων, που γίνονται... αφρενάριστες. Και τότε καταλαβαίνουμε όλοι τι μπορεί να έχει συμβεί.
Εσύ, ποιον τύπο «Χάρου» φοβάσαι περισσότερο στο δρόμο;