
Οι Κινέζοι ενισχύουν τις πωλήσεις ΙΧ με κινητήρα καύσης στην Ευρώπη!
Νέα δεδομένα στις πωλήσεις των κινεζικών μαρκών στην Ευρώπη
Αυξάνονται τα υβριδικά, μειώνονται τα ηλεκτρικά
Οι Κινέζοι αναπροσάρμοσαν το πλάνο τους μετά τους δασμούς της ΕΕ
Η MG διπλασίασε τις πωλήσεις υβριδικών/βενζίνης
Νέα δεδομένα στις πωλήσεις των κινεζικών μαρκών στην Ευρώπη
Αλλαγή δεδομένων υπάρχουν στις ευρωπαϊκές πωλήσεις των κινεζικών μαρκών στην Ευρώπη. Τα κινεζικά ηλεκτρικά υποχωρούν, αλλά ταυτόχρονα οι μάρκες της ασιατικής χώρας πωλούν περισσότερα αυτοκίνητα από ποτέ, αυξάνοντας τις παραδόσεις Plug-in υβριδικών και αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Αυξάνονται τα υβριδικά, μειώνονται τα ηλεκτρικά
Τα αυτοκίνητα των κινεζικών μαρκών που ταξινομήθηκαν σε όλη την Ευρώπη έφτασαν σε επίπεδα ρεκόρ τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, ξεπερνώντας τα 150.000 οχήματα, σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce. Μάλιστα, το μηνιαίο σύνολο έφτασε σε αριθμό ρεκόρ τον Μάρτιο. Παρά τις πωλήσεις ρεκόρ των Κινέζων, τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούσαν μόλις το 30% των ταξινομήσεων στο πρώτο τρίμηνο, το μικρότερο ποσοστό τουλάχιστον από τις αρχές του 2020.
Οι Κινέζοι αναπροσάρμοσαν το πλάνο τους μετά τους δασμούς της ΕΕ
Οι Κινέζοι κατασκευαστές έδιναν προτεραιότητα στην πώληση ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, θέλοντας να εκμεταλλευτούν τους στόχους της ΕΕ για μείωση των ρύπων. Αυτό άλλαξε όταν η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε υψηλότερους δασμούς στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά οχήματα, αναγκάζοντας τις μάρκες να προχωρήσουν σε αναπροσαρμογή πλάνου.
Η MG διπλασίασε τις πωλήσεις υβριδικών/βενζίνης
Κλείνοντας, τα στοιχεία της Dataforce αναφέρουν πως η MG πούλησε σχεδόν 47.000 υβριδικά, Plug-in υβριδικά και αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στις χώρες της ΕΕ το πρώτο τρίμηνο του 2025. Ο αριθμός αυτός ήταν διπλάσιος σε σχέση με τις πωλήσεις στις αρχές του 2024, ενώ την ίδια στιγμή οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μειώθηκαν κατά 50%.