Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Ολοκαίνουργιο Xiaomi SU7 «πέθανε» μετά από 39 χιλιόμετρα!

Ολοκαίνουργιο Xiaomi SU7 «πέθανε» μετά από 39 χιλιόμετρα!

13/5/2024

Έκανε 39 χιλιόμετρα και «έμεινε».
Δεν μπορούσε να γίνει επιλογή ταχυτήτων.
Δεν βρήκαν τρόπο να φτιάξουν τη βλάβη οι μηχανικοί της αντιπροσωπείας.
Και άλλα προβλήματα αναφέρουν οι πρώτοι ιδιοκτήτες του SU7.

Έκανε 39 χιλιόμετρα και «έμεινε»

Το νέο Xiaomi SU7 έκανε πρεμιέρα πριν από λίγους μήνες, τραβώντας πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας, κάτι που συνεχίζει να κάνει ακόμα και τώρα αλλά με αρνητικό τρόπο, καθώς οι πρώτοι ιδιοκτήτες έχουν αντιμετωπίσει σημαντικά προβλήματα. Το τελευταίο από αυτά αφορά ένα νέο μοντέλο, το οποίο ακινητοποιήθηκε μετά από 39 χιλιόμετρα με πρόβλημα που αφορά την επιλογή ταχυτήτων.

Δεν μπορούσε να γίνει επιλογή ταχυτήτων

Σύμφωνα με δηλώσεις του ιδιοκτήτη στα ξένα Μέσα, μόλις ημέρα μετά την παραλαβή του αυτοκινήτου και ενώ βρισκόταν σε αυτοκινητόδρομο εμφανίστηκε στον ψηφιακό πίνακα οργάνων μια προειδοποίηση ότι το αυτοκίνητο επρόκειτο να σταματήσει, λέγοντας στον οδηγό να κάνει στην άκρη και να μιλήσει με κέντρο σέρβις της εταιρείας. Στη συνέχεια ένα δεύτερο μήνυμα, έλεγε ότι το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ήταν ελαττωματικό και ότι το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να αλλάξει ταχύτητα μεταξύ του drive και της όπισθεν.

Δεν βρήκαν τρόπο να φτιάξουν τη βλάβη οι μηχανικοί της αντιπροσωπείας

Ο ιδιοκτήτης μέσω της οδικής βοήθειας πήγε το αυτοκίνητο στο τμήμα σέρβις της αντιπροσωπείας, όπου μία ημέρα νωρίτερα είχε παραλάβει το αυτοκίνητο. Όμως προς απογοήτευσή του το πρόβλημα δεν μπορούσε να διαγνωστεί από τους τεχνικούς και ενημερώθηκε ότι το αμάξι πρέπει να σταλεί πίσω στο εργοστάσιο για να βρεθεί η αιτία της βλάβης. Εκείνος ζήτησε να μην επισκευαστεί το αυτοκίνητο αλλά να του παραδοθεί ένα ολοκαίνουργιο. Ωστόσο, ενημερώθηκε πως αυτό είναι αδύνατο, επειδή όλα τα μοντέλα που συναρμολογούνται αυτή τη στιγμή έχουν ήδη πωληθεί, πράγμα που σημαίνει ότι θα έπρεπε να κάνει μια νέα παραγγελία. Η Xiaomi φέρεται να συνεργάζεται με το άτομο για να κανονίσει την πλήρη επιστροφή χρημάτων για το ελαττωματικό όχημα και να αποζημιώσει για τυχόν έξοδα.

Και άλλα προβλήματα αναφέρουν οι πρώτοι ιδιοκτήτες του SU7

Τέλος, πρέπει να σημειωθεί πως πολλοί ιδιοκτήτες του SU7 έχουν αναφέρει διάφορά προβλήματα, όπως στο χρώμα του αμαξώματος και στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του αυτοκινήτου (traction control). Επίσης, πρόσφατα η Xiaomi αναγνώρισε ότι το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB) παύει να λειτουργεί πέρα από τα 135 χλμ./ώρα και θα παραμείνει ανενεργό έως ότου αναπτυχθεί μια ασύρματη ενημέρωση (over-the-air) λογισμικού για να λυθεί.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις