.jpg)
Πατέντα για εξάτμιση στο πλάι από τη Ferrari!
Οικονομικό στην κατασκευή του λέει πως είναι η Ferrari
Μεταξύ άλλων συμβάλει και στην αύξηση της ασφάλειας
Είναι κατά πολύ βελτιωμένο σε σχέση με τα παρελθοντικά αντίστοιχα συστήματα
autoagora Team
Η Ferrari κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα
Τα αυτοκίνητα με πλευρικές απολήξεις εξάτμισης αποτελούν σπάνιο φαινόμενο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ωστόσο, στο μέλλον, δεν αποκλείεται ορισμένα νέα μοντέλα της Ferrari να υιοθετήσουν αυτό το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Η πληροφορία αυτή βασίζεται σε μια νέα πατέντα που κατοχύρωσε η ιταλική εταιρεία, καταθέτοντας όλα τα απαραίτητα νομικά έγγραφα που αποτυπώνουν τα τεχνικά σχέδια και τις προθέσεις της για μελλοντικές σχεδιαστικές λύσεις.
Οικονομικό στην κατασκευή του λέει πως είναι η Ferrari
Η Ferrari επισημαίνει ότι το νέο της σύστημα εξάτμισης μπορεί να κατασκευαστεί με τρόπο απλό και οικονομικά αποδοτικό. Παράλληλα, τονίζει ότι η συγκεκριμένη λύση δεν εμφανίζει τα μειονεκτήματα προηγούμενων σχεδιάσεων, όπως η προσθήκη περιττού βάρους ή η αρνητική επίδραση στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Το νέο σύστημα υπόσχεται να συνδυάζει απόδοση, λειτουργικότητα και σχεδιαστική καινοτομία, παραμένοντας πιστό στις υψηλές προδιαγραφές της μάρκας.
Μεταξύ άλλων συμβάλει και στην αύξηση της ασφάλειας
Τα τεχνικά σχέδια που συνοδεύουν την πατέντα αποκαλύπτουν ότι το νέο σύστημα εξάτμισης ξεκινά από τον κινητήρα, περνά πίσω από τους μπροστινούς τροχούς χωρίς να απαιτεί πολλαπλά στηρίγματα, και στη συνέχεια κατευθύνεται πάνω και γύρω από τμήμα του αμαξώματος, πριν συνεχίσει κάτω από τις μπροστινές πόρτες και τελικά καταλήξει στο πλάι του οχήματος.
Σύμφωνα με τη Ferrari, αυτή η διάταξη είναι σχεδιασμένη ώστε να μπορεί να απορροφά ένα μέρος της ενέργειας σε περίπτωση πρόσκρουσης, περιορίζοντας ταυτόχρονα την πιθανότητα ο μπροστινός τροχός να κινηθεί επικίνδυνα προς την καμπίνα των επιβατών. Επιπλέον, η εταιρεία υποστηρίζει ότι το σύστημα συμβάλλει στη μείωση του βάρους, καθώς δεν απαιτούνται πρόσθετα εξαρτήματα στήριξης.
20 νέα αυτοκίνητα τα επόμενα 5 χρόνια η Ferrari
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση σχετικά με το αν ή πότε η Ferrari θα επιλέξει να ενσωματώσει αυτό το πρωτοποριακό σύστημα εξάτμισης σε κάποιο από τα μελλοντικά της μοντέλα. Παρ’ όλα αυτά, θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι, εφόσον ληφθεί μια τέτοια απόφαση, η εταιρεία θα έχει πολλές ευκαιρίες εφαρμογής, καθώς σκοπεύει να παρουσιάσει 20 νέα αυτοκίνητα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια!