
Renault: Νέο υβριδικό σύνολο με 160 ίππους
Αρχικά στα Captur και Symbioz
Με 160 άλογα και αυξημένη ροπή κατά 25%
Κατανάλωση στα 4,3 λτρ./100 χλμ.
Νέος ήπια υβριδικός κινητήρας 140 ίππων
Αρχικά στα Captur και Symbioz
Νέο υβριδικό σύστημα κίνησης αποκάλυψε η Renault. Tο νέο E-Tech σύστημα προσφέρει 160 άλογα και θα είναι αρχικά διαθέσιμο στα Captur και Symbioz, πριν περάσει και σε άλλα μοντέλα της γαλλικής μάρκας.
Με 160 άλογα και αυξημένη ροπή κατά 25%
Το νέο υβριδικό σύστημα της Renault αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,8 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρία 1,4 kWh. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 160 ίππους, ενώ αύξηση κατά 25% έχει δει και η ροπή, με τον θερμικό κινητήρα να αποδίδει μόνος του 172 Nm ροπής και το ηλεκτρικό μοτέρ 205 Nm. Το νέο κινητήριο σύνολο ολοκληρώνει ένα κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη (dog box).
Κατανάλωση στα 4,3 λτρ./100 χλμ.
Η Renault υπόσχεται πως με το νέο υβριδικό σύνολο, το Captur χρειάζεται 8,9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα (από 10,6 δλ. πριν), ενώ το Symbioz σε 9,1 δευτερόλεπτα. Επιπρόσθετα, δίνει έμφαση στη μειωμένη κατανάλωση, μέσω του υψηλού ρυθμού φόρτισης της μπαταρίας, με αποτέλεσμα να υπάρχουν και χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Η Renault υπόσχεται κατανάλωση στα 4,3 λίτρα/100 χλμ. και ρύπους 98γρμ/χλμ.
Νέος ήπια υβριδικός κινητήρας 140 ίππων
Πέρα από το υβριδικό σύνολο, η Renault πρόσθεσε στην γκάμα κινητήρων του Sumbioz και έναν νέο ήπια υβριδικό κινητήρα. Ο 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,3 λίτρων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και μπαταρία λιθίου 12V. Η απόδοση του φτάνει τους 140 ίππους και η ροπή τα 260 Nm μεταξύ 1.750 και 3.500 σ.α.λ. Η κατανάλωση ανακοινώνεται από τη μάρκα στα 5,9 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 στα 134 γρ./χλμ.