Το ανανεωμένο Ford Fiesta είναι διαθέσιμο πλέον στην Ελλάδα, με 7 εξοπλιστικά επίπεδα και δύο turbo κινητήρες βενζίνης Ecoboost 1,0 λίτρου, απόδοσης 125 ή 155 ίππων. Στην κορυφή των εκδόσεων, συνεχίζει το Fiesta ST με τον κινητήρα 1,5 λίτρων που έχει περισσότερη ροπή από πριν και 200 ίππους.
Μετά από 4 χρόνια στις ευρωπαϊκές αγορές, η Ford αποφάσισε να ανανεώσει το Fiesta, το οποίο και λανσάρει πλέον στις ελληνικές αντιπροσωπείες . Μέσα στις νέες αλλαγές που προσφέρει, περιλαμβάνεται το φρεσκάρισμα του design και η πρόσθετη τεχνολογία, με τιμή που ξεκινάει από 18.496 ευρώ.
Στις βασικές εκδόσεις, το Fiesta «φοράει» τους εξαιρετικά αποδοτικούς, ήπια υβριδικούς κινητήρες ecoboost του 1,0 λίτρου, που έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά αποδοτικοί, ενώ συνδυάζονται με μηχανικό 6άρι ή αυτόματο κιβώτιο Powershift 7 σχέσεων. Σύμφωνα με την Ford, οι mild hybrid εκδόσεις εξασφαλίζουν αυξημένη οικονομία καυσίμου έως και 10% σε αστικές συνθήκες οδήγησης σε σύγκριση με εκείνες που κινούνται από έναν μη υβριδικό κινητήρα 1,0 λτ. EcoBoost. Στην κορυφαία έκδοση ST, ο ισχυρός τρικύλινδρος 1,5 Ecoboost των 200 ίππων γίνεται πλέον ακόμα πιο ροπάτος. Σε ότι αφορά τα εξοπλιστικά επίπεδα, η Ford Motor Ελλάς δίνει πληθώρα επιλογών στους καταναλωτές με τις εξής εκδόσεις: Titanium, Titanium X, ST-Line, ST-Line X, Active, Active X και την κορυφαία ST με δύο εκδοχές ST2 και ST3.
Φρέσκος σχεδιασμός και νέα φωτιστικά σώματα
Το FordFiesta ανεξαρτήτως έκδοσης θα προσφέρεται πλέον με στάνταρ LED φώτα ημέρας, σε αντίθεση με τις πιο πλούσιες εκδόσεις που θα εξοπλίζονται με φώτα Matrix LED τεχνολογίας, που προσφέρουν ακόμα καλύτερη ορατότητα τη νύχτα. Επιπρόσθετα, παρατηρούμε πως η ανανέωση έφερε πιο σκούρα φανάρια πίσω, με την γρίλια να διαφοροποιείται ανάλογα με την έκδοση. Ο νέος εξωτερικός σχεδιασμός περιλαμβάνει ένα ψηλότερο σε ρύγχος καπό, σε συνδυασμό με μεγαλύτερες πάνω γρίλιες. Διαφορετική είναι και η θέση του εμβλήματος της Ford , που πλέον βρίσκεται μέσα στη μάσκα και όχι στο χείλος του καπό.
Μοναδικές εκδόσεις για να διαλέξεις αυτή που σου ταιριάζει
Οι «απλές» εκδόσειςTrend (δεν προσφέρεται προς το παρόν) και Τitanium έχουν διαφοροποιημένη εμφάνιση σε σχέση με την ST-Line, που είναι πιο σπορτίφ με ξεχωριστή γρίλια και μεγαλύτερους αεραγωγούς. Η έκδοση Vignale προσφέρει πολυτέλεια και πλούσιο εξοπλισμό, ενώ η έκδοση Active κλέβει λίγο από τον περιπετειώδη χαρακτήρα των SUV, ξεχωρίζοντας με πιο σκληροτράχηλα χαρακτηριστικά που προδίδουν πιο «εκδρομική» εμφάνιση. Η φαρδιά άνω μάσκα διαθέτει έντονες κάθετες γραμμές με gloss black φινίρισμα, καθώς επίσης ψηλότερους και έντονους πλαϊνούς αεραγωγούς που παραπέμπουν στην crossover φιλοσοφία της συγκεκριμένης έκδοσης. Όσον αφορά το Fiesta ST, θα διατίθεται τώρα με νέο Mean Green χρώμα με προαιρετικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει Quaife μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ζάντες αλουμινίου σε 17 ή 18 ίντσες. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Μοντέρνο εσωτερικό με αρκετά ηλεκτρονικά βοηθήματα
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, το μάτι πέφτει στο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με διαφορετικές απεικονίσεις που δίνει πλήρη πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ δίπλα του ψηλά στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment SYNC3, συμβατή με Apple CarPlay και Αndroid Auto. Οι προηγμένες τεχνολογίες στα βοηθητικά συστήματα περιλαμβάνουν το Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Speed Sign Recognition, που διατηρεί μία απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Σε όσα διαθέτουν το αυτόματο κιβώτιο Powrshift, το σύστημα μπορεί αυτόματα να φρενάρει τελείως το Fiesta και να το εκκινήσει ξανά, κάνοντας το «σταμάτα-ξεκίνα» μέσα στην κίνηση παιχνιδάκι. Στην έκδοση ST, ο οδηγός-συνοδηγός κάθονται σε νέα ημι-μπάκετ σπορ καθίσματα έχοντας καλύτερη πλευρική στήριξη και διακοσμούνται με το χαρακτηριστικό λογότυπο ST.
Ήπια υβριδικοί κινητήρες και πιο ροπάτο το ST
Το ανανεωμένοFiesta συνεχίζει να «φοράει» τον πολυβραβευμένο και εγγυημένο 1.000άρη EcoBoost κινητήρα, απόδοσης 125 και 155 ίππων. Οι παραπάνω χρησιμοποιούν ένα μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, με τις δύο πιο ισχυρές εκδόσεις να συνδυάζονται με το ήπια υβριδικό σύστημα της φίρμας, που προσφέρει μειωμένες εκπομπές ρύπων και χαμηλότερη κατανάλωση. Πιθανότατα στο προσεχές μέλλον, να δούμε στην Ελλάδα και τον 1.000άρη Ecoboost των 100 ίππων, που υπάρχει στις ευρωπαϊκές αγορές. Για τα «ανήσυχα πνεύματα», το Fiesta ST συνεχίζει με τον υπερτροφοδοτούμενο 1,5 λίτρων EcoBoost κινητήρα των 200 ίππων, που πλέον η ροπή του φτάνει τα 320 Nm, 30 Nm παραπάνω από τον προκάτοχό του. Το Fiesta ST είναι ικανό να πετύχει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα που φτάνει τα 230 χλμ./ώρα.
Οι τιμές του ανανεωμένου Ford Fiesta στην Ελλάδα
Έκδοση
Τιμή λιανικής (ευρώ)
Ρύποι CO2 (WLTP)
Titanium 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT
18.496
114
Titanium 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 7AT Powershift
19.332
119
Titanium X 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT
19.696
114
ST-Line 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT 3θυρο
19.099
113
ST-Line 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT 5θυρο
19.499
114
ST-Line 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 7AT Powershift
20.357
119
ST-Line 1.0L βενζίνη 155 PS mHEV 6MT
20.320
113
ST-Line X 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT
20.699
114
ST-Line X 1.0L βενζίνη 155 PS mHEV 6MT
21.561
113
Active 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT
20.045
116
Active X 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT
21.245
116
ST2 1.5L βενζίνη 200 PS 3θυρο
23.367
145
ST3 1.5L βενζίνη 200 PS 3θυρο
26.909
151
ST2 1.5L βενζίνη 200 PS 5θυρο
23.967
145
ST3 1.5L βενζίνη 200 PS 5θυρο
28.011
151
Έρχεται στην ελληνική αγορά το Ford Fiesta, με φρέσκια εμφάνιση μέσα-έξω.
Δέχεται πινελιές ανανέωσης στο design, ταυτόχρονα διαθέτει πρόσθετη τεχνολογία, με τιμή που ξεκινάει από 18.496 ευρώ.
Η κορυφαία έκδοση ST γίνεται πιο ροπάτη και αποδίδει +30 Nm σε σχέση με το προηγούμενο.
5 ξεχωριστές εκδόσεις για όλα τα γούστα.
Θα έπαιρνες την σπορ ST έκδοση ή την πιο "περιπετειώδης" Active;