Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
To Nio ET7 έκανε 1.070 χλμ. χωρίς φόρτιση σε πραγματικές δοκιμές
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Nio ET7 έκανε 1.070 χλμ. χωρίς φόρτιση σε πραγματικές δοκιμές

18/4/2024

Ήταν εξοπλισμένο με μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης 150 kWh.
Στα 83,7 χλμ./ώρα η μέση ταχύτητα του ταξιδιού.
Max ταχύτητα τα 118 χλμ./ώρα.
Ολοκλήρωσε το ταξίδι σε 12,8 ώρες.

Η Nio τέσταρε το μοντέλο σε πραγματικές συνθήκες

Το ηλεκτρικό Nio ET7 εφοδιάστηκε με μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης 150 kWh, καταφέρνοντας να διανύσει 1.070 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί φόρτιση. Όπως αναφέρει η μάρκα, το κινεζικό ηλεκτρικό, έκανε τρία διαφορετικά ταξίδια σε πραγματικές συνθήκες στην Κίνα, με σκοπό να δείξει στο κοινό τη δυνατότητα της μπαταρίας ημι-στερεής κατάστασης.

Τρεις δοκιμές όλες στην Κίνα

Σύμφωνα λοιπόν με όσα ισχυρίζεται και τα τρία τεστ έγιναν με το Nio ET7 εφοδιασμένο με μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης 150 kWh. Στο πρώτο ταξίδι, το αυτοκίνητο πήγε από τη Σαγκάη στο Xiamen καλύπτοντας 1.046 χιλιόμετρα. Στο δεύτερο ταξίδι πήγε από το Πεκίνο στο Hefei, γράφοντας στο κοντέρ 1.062 χιλιόμετρα, ενώ στο τελευταίο οδήγησε από το Kunming στο Zhanjiang, απόσταση 1.070 χιλιομέτρων. Όλα φυσικά χωρίς να προχωρήσει σε κάποια φόρτιση.  

Στα 83,7 χλμ./ώρα η μέση ταχύτητα του ταξιδιού

Στο τελευταίο ταξίδι των 1.070 χλμ., το ET7 μετέφερε φορτίο περίπου 200 κιλών, ανέβηκε έως και τα 1.875 μέτρα υψόμετρο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του, η μέγιστη τελική ταχύτητα που έφτασε ήταν στα 118 χλμ./ώρα, ενώ η μέση ταχύτητα κυμάνθηκε στα 83,7 χλμ./ώρα. Συνολικά, το αυτοκίνητο χρειάστηκε 12,8 ώρες για να ολοκληρώσει το ταξίδι.

Το ET7 είχε μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης 150 kWh

Όπως προαναφέραμε, βασικό στοιχείο των τεστ ήταν η μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης 150 kWh που το τροφοδοτούσε. Η Nio υποστηρίζει πως η συγκεκριμένη μπαταρία αποτελεί μία εξέλιξη της τεχνολογίας μπαταριών ιόντων λιθίου, αντικαθιστώντας το υγρό ηλεκτρολύτη με ένα στερεό αγώγιμο υλικό. Η μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης 150 kWh της Nio έχει το ίδιο μέγεθος με την μπαταρία ιόντων λιθίου 100 kWh, ζυγίζει 20 κιλά περισσότερο και προσφέρει 50% μεγαλύτερη αυτονομία.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις