Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Uni Wheel: Το νέο σύστημα κίνησης των ηλεκτρικών της Hyundai
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Uni Wheel: Το νέο σύστημα κίνησης των ηλεκτρικών της Hyundai

29/11/2023

Το «Uni Wheel» μεταφέρει εξαρτήματα κίνησης μέσα στον τροχό.
Ένας μικρός κινητήρας ανά τροχό αντί για μεγάλα ηλεκτρικά μοτέρ.
Δεν χρειάζεται μπιλιοφόρος.
Δυνατότητα ρύθμισης της απόστασης του αυτοκινήτου από το έδαφος.

Το «Uni Wheel» μεταφέρει εξαρτήματα κίνησης μέσα στον τροχό

Ένα νέο σύστημα κίνησης παρουσίασε η Hyundai. Ονομάζεται Uni Wheel και αφορά τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Το νέο σύστημα μεταφέρει κάποια εξαρτήματα κίνησης μέσα στον τροχό, με αποτέλεσμα να δίνει τη δυνατότητα στους μηχανικούς να μικρύνουν σημαντικά τους ηλεκτροκινητήρες, κερδίζοντας περισσότερο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Ένας μικρός κινητήρας ανά τροχό αντί για μεγάλα ηλεκτρικά μοτέρ

Το Uni Wheel μετακινεί τον μειωτήρα κίνησης στην πλήμνη του τροχού, μειώνοντας έτσι το μέγεθος του κινητήρα. Αυτή η καινοτομία επιτρέπει στη Hyundai να χρησιμοποιεί έναν μικρό κινητήρα ανά τροχό, αντί να βασίζεται σε μια μεγάλη μονάδα κίνησης για ολόκληρο τον άξονα ή δύο σε περίπτωση μου μιλάμε για τετρακίνητο μοντέλο.

Χάρη σε μία σειρά γραναζιών που βρίσκονται μέσα στον τροχό, η ισχύς από έναν μικρό ηλεκτρικό κινητήρα μεταδίδεται στον τροχό με αρκετή ροπή για να κινήσει ένα όχημα. Αυτό προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στην οδήγηση επιδόσεων και στην ασφάλεια, επιτρέποντας σε κάθε τροχό του αυτοκινήτου να ανταποκρίνεται ανεξάρτητα στις περιστάσεις της.

Δεν χρειάζεται μπιλιοφόρος

Λόγω του τρόπου με τον οποίο είναι οργανωμένα τα γρανάζια εντός του τροχού, μπορούν να κινούνται ενώ εξακολουθούν να μεταφέρουν ισχύ. Έτσι, η σύνδεση μεταξύ του τροχού και του κινητήρα δεν απαιτεί μπιλιοφόρο. Ως εκ τούτου οι απώλειες στην απόδοση του αυτοκινήτου που σχετίζονται με τη λειτουργία μιας τέτοιας τυπικής σύνδεσης εξαλείφονται, βελτιώνοντας την παροχή ισχύος και την αυτονομία οδήγησης.     

Δυνατότητα ρύθμισης της απόστασης του αυτοκινήτου από το έδαφος

Η νέα τεχνολογία θα επιστρέψει στους μηχανικούς να ελέγχουν και την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος. Για παράδειγμα τα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με το σύστημα Uni Wheel και αερανάρτηση θα μπορούν να μεταβάλουν την απόστασή τους από το έδαφος ανάλογα με το έδαφος το οποίο κινούνται. Η Hyundai λέει ότι το Uni Wheel θα μπορούσε να συμπιεστεί ακόμα και μέσα σε μικρούς τροχούς με διάμετρο τεσσάρων ιντσών, ενώ θα μπορούσε να εξοπλίσει και αυτοκίνητα με τροχούς μεγέθους έως 25 ιντσών.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις