
3+1 SUV με λιγότερα από 30.000 ευρώ που δεν ξεπερνούν τα 6 λτ/100 χλμ
| Τιμές μοντέλων: 27/12/2025 | |
| TOYOTA C-HR 1.8L HEV: 28 300€ | DACIA DUSTER Hybrid: 26 500€ |
| HYUNDAI KONA 1.6 Hybrid 6-DCT MY25: 27 490€ | MG ZS MAX HYBRID+: 23 550€ |
3+1 SUV με λιγότερα από 30.000 ευρώ που δεν ξεπερνούν τα 6 λτ/100 χλμ
Toyota C-HR 140 PS: Καίει 5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο και 3,6 στην πόλη!
Dacia Duster Hybrid 140 PS: Έχει μέση κατανάλωση 5,7 λτ/100 χλμ.
Τα ίδια καίει σε μικτό κύκλο και το Hyundai Kona Hybrid των 129 ίππων.
MG ZS Max Hybrid+ με 197 άλογα: Καίει 6 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο και 5,5 στο ταξίδι.
autoagora Team
Toyota C-HR 140 PS: Καίει 5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο και 3,6 στην πόλη!
Η υβριδική τεχνολογία, με τους ηλεκτροκινητήρες να υποστηρίζουν τα θερμικά μοτέρ, έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση της κατανάλωσης. Για παράδειγμα, πλέον δεν είναι παράδοξο να βλέπουμε οικογενειακά SUV με μέση πραγματική κατανάλωση που δεν ξεφεύγει από τα 6 λτ/100 χλμ.
Η χρήση ηλεκτρικών μοτέρ και μπαταριών έχει ως αναπόφευκτο αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους παραγωγής, και κατά επέκταση της τιμής πώλησης ενός υβριδικού αυτοκινήτου. Για αυτό το λόγο θέσαμε ως απόλυτο όριο τα 30.000 ευρώ και συγκρίναμε τις μετρήσεις των αυτοκινήτων που έχουμε δοκιμάσει μέχρι τώρα. Επικεντρωθήκαμε στα οικογενειακά SUV, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή αλλά ταυτόχρονα ογκώδη, και σας παρουσιάζουμε τα 4 μοντέλα που καταφέρνουν να καίνε το πολύ 6 λτ/100 χλμ.
Αυτά είναι το Dacia Duster Hybrid, το Hyundai Kona Hybrid, το MG ZS Max Hybrid+ και το Toyota C-HR HEV. Στον παρακάτω πίνακα θα αναλύσουμε τις καταναλώσεις τους.
| Μάρκα/Μοντέλο | Τιμή-από | Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) | Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
|---|---|---|---|---|
| TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps | 3,6 | 5,5 | 5 | |
| DACIA DUSTER Hybrid 140ps | 4,8 | 5,5 | 5,7 | |
| HYUNDAI KONA 1.6 Hybrid 6-DCT MY25 129ps | 4,8 | 6,2 | 5,7 | |
| MG ZS MAX HYBRID+ 197ps | 5 | 5,5 | 6 |
Dacia Duster Hybrid 140 PS: Έχει μέση κατανάλωση 5,7 λτ/100 χλμ
Το Dacia Duster στην έκδοση με το υβριδικό σύνολο 140 ίππων, με το θερμικό μοτέρ βενζίνης να έχει χωρητικότητα 1,6 λίτρα, είναι το δεύτερο καλύτερο μοντέλο της λίστας μας, με πραγματική κατανάλωση σε μικτό κύκλο 5,7 λτ/100 χλμ. Σε αστικό κύκλο το Duster Hybrid καίει 4,8 λτ/100 χλμ και σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου η κατανάλωση είναι 5,5 λτ/100 χλμ.
Τα ίδια καίει σε μικτό κύκλο και το Hyundai Kona Hybrid των 129 ίππων
Το Hyundai Kona Hybrid χρησιμοποιεί ένα βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, με τη συνολική ισχύ να είναι 129 άλογα. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το Kona Hybrid καίει 5,7 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο, πετυχαίνοντας την ίδια επίδοση με το προαναφερθέν Duster. Πανομοιότυπη είναι και η κατανάλωση εντός πόλης (4,8 λτ/100 χλμ), ενώ στο ταξίδι το υβριδικό Kona καίει 6,2 λτ/100 χλμ.
MG ZS Max Hybrid+ με 197 άλογα: Καίει 6 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο και 5,5 στο ταξίδι
Το MG ZS Max Hybrid+ είναι το πιο προσιτό και ταυτόχρονα πιο ισχυρό υβριδικό SUV στη λίστα μας, με τη συνολική ιπποδύναμη να είναι 197 άλογα. Ο βενζινοκινητήρας που χρησιμοποιείται είναι χωρητικότητας 1,5 λίτρων.
Το MG ZS Max Hybrid+ καίει 5 λτ/100 χλμ στην πόλη και 5,5 λτ/100 χλμ στον αυτοκινητόδρομο. Σε μικτή διαδρομή, που προσομοιώνει ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης με απότομες επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις, ανηφόρες και κατηφόρες, η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε είναι 6 λτ/100 χλμ.

