Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Τα Καλύτερα σε Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)

Τα Καλύτερα σε Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)

Τιμές μοντέλων: 15/07/2024
TOYOTA C-HR 1.8L HEV: 29 300€ KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS: 33 690€
TOYOTA C-HR 2.0L HEV AWD-i: 37 270€ NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS: 38 990€

5 οικογενειακά SUV που καίνε (πολύ) λίγο

18/6/2024

Διπλή νίκη για την Toyota! Corolla Cross και C-HR στην 1η θέση με 5 λτ/100 χλμ.
Ελάχιστη η διαφορά δικίνητου με τετρακίνητου C-HR, μόλις 0,2 λτ/100 χλμ.
Το Kia Niro μπαίνει «σφήνα» μεταξύ των 2 C-HR, με 5,1 λτ/100 χλμ.
Το Nissan Qashqai καίει 6,1 λτ/100 χλμ.

Διπλή νίκη για την Toyota! Corolla Cross και C-HR στην 1η θέση με 5 λτ/100 χλμ

Ο τομέας της κατανάλωσης είναι ιδιαίτερα σημαντικός, ειδικά στη σημερινή εποχή όπου οι τιμές των καυσίμων έχουν πιάσει «ταβάνι» και δεν πέφτουν. Από την άλλη πλευρά, τα SUV, που έχουν να αντιμετωπίσουν τον μεγάλο όγκο και το αυξημένο βάρος τους, συνοδεύονται στη συνείδησή μας από τις λέξεις «υψηλή κατανάλωση». Τι συμβαίνει με αυτούς που χρειάζονται ένα οικογενειακό SUV και ταυτόχρονα δεν θέλουν να ξοδέψουν μια περιουσία σε καύσιμα; Ποιο αυτοκίνητο είναι το κατάλληλο για αυτούς;
Για να το ανακαλύψουμε, συγκρίναμε τις καταναλώσεις όλων των οικογενειακών SUV που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής και σας παρουσιάζουμε 5 μοντέλα τα οποία δεν καίνε πολύ. Αξίζει να αναφέρουμε πως και τα 5 είναι full υβριδικά και έχουν κίνηση στους 2 ή σε όλους τους τροχούς. Ας τα δούμε στον πίνακα που ακολουθεί, με κατάταξη με βάση τη μέση πραγματική κατανάλωση.

Μάρκα/Μοντέλο Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) Τιμή-από Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps 38,5   4,2 5 390
TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps 38,1   3,6 5 388
KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps 37,2   4,2 5,1 451
TOYOTA C-HR 2.0L HEV AWD-i 197ps 37,5   3,6 5,2 362
NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps 38,1   5 6,1 479
Στην πρώτη θέση βρίσκουμε δύο αυτοκίνητα, αμφότερα Toyota, και πιο συγκεκριμένα την τετρακίνητη Corolla Cross με τα 197 άλογα και το προσθιοκίνητο C-HR με τους 140 ίππους. Η πραγματική μέση κατανάλωση των εν λόγω οχημάτων είναι 5 λτ/100 χλμ, με το C-HR να έχει άλλη μια πρωτιά στην πόλη, όπου καίει 3,6 λτ/100 χλμ. Το υβριδικό σύνολο της  Corolla Cross βασίζεται σε έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα και αποδίδει συνδυαστικά 197 άλογα, ενώ αυτό του C-HR χρησιμοποιεί ως βάση ένα μοτέρ βενζίνης 1,8 λίτρων και έχει συνολική ισχύ 140 ίππους.

Ελάχιστη η διαφορά δικίνητου με τετρακίνητου C-HR, μόλις 0,2 λτ/100 χλμ

Η Toyota έχει και τρίτο εκπρόσωπο στη λίστα μας, αποδεικνύοντας πως η μακροχρόνια εξέλιξη που έχει κάνει στα υβριδικά συστήματα έχει πιάσει τόπο. Το δίλιτρο τετρακίνητο Toyota C-HR με τους 197 ίππους (ίδιο σύνολο με το προαναφερθέν της Corolla Cross) έχει πραγματική μέση κατανάλωση 5,2 λτ/100 χλμ, μόλις 0,2 λίτρα παραπάνω από το «μικρό» C-HR. Η κατανάλωση σε αστικό κύκλο είναι 3,6 λτ/100 χλμ, μια επίδοση ίδια με αυτή του C-HR των 140 ίππων.

Το Kia Niro μπαίνει «σφήνα» μεταξύ των 2 C-HR, με 5,1 λτ/100 χλμ

Το Kia Niro βρίσκεται στην τρίτη θέση και έχει πραγματική μέση κατανάλωση 5,1 λτ/100 χλμ. Το κορεάτικο υβριδικό SUV καίει 4,2 λτ/100 χλμ στην πόλη και ως βάση χρησιμοποιεί έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων. Η συνολική ισχύς είναι 141 ίπποι. 

Το Nissan Qashqai καίει 6,1 λτ/100 χλμ

Το πέμπτο SUV με χαμηλή κατανάλωση που έχουμε επιλέξει είναι το υβριδικό Nissan Qashqai E-Power των 190 ίππων, που έχει ως βάση έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων. Σε μικτό κύκλο το Qasqhai καίει 6,1 λτ/100 χλμ, με την κατανάλωση στην πόλη να είναι 5 λτ/100 χλμ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε