
Συγκρίνουμε το Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV με το VW T-Roc 116 PS
Τιμές μοντέλων: 15/05/2025 | |
FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV: 23 647€ | VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI: 24 980€ |
Σαρωτικό το Puma σε σύγκριση με το T-Roc
Φθηνότερο είτε στη λιανική είτε στο leasing το Ford Puma, έχει και 8 χρόνια εγγύηση
Κορυφαίος χώρος αποσκευών για το Ford Puma (536 λτ.) που βάζει κάτω και μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας
Συμβατικό μοτέρ το T-Roc, εξηλεκτρισμένο, πιο οικονομικό και +10 άλογα το Puma
Ούτε ένας πόντος για το VW T-Roc στις σημαντικές επιμέρους αναμετρήσεις
Συγκρίνουμε το Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV με το VW T-Roc 116 PS
Αυτή τη φορά αποφασίσαμε να ρίξουμε στην αρένα του autoagora.gr δύο μοντέλα που έχουν απήχηση στο αγοραστικό κοινό και που έκλεισαν το 2024 στη 10άδα των best-seller της κατηγορίας (4ο το Puma και 10ο το T-Roc). Συγκεκριμένα επιλέξαμε τις βασικές εκδόσεις βενζίνης, που συνδυάζονται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο.
Η βασική έκδοση βενζίνης του Ford Puma κινείται από τον 3 κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού Ecoboost και συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα. Αυτό στις χαμηλές στροφές υποβοηθά το έργο του βενζινοκινητήρα στοχεύοντας σε λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και ανάλογες εκπομπές CO2. Αποδίδει 125 άλογα και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με Powershift αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. To βασικό εξοπλιστικό πακέτο Titanium με το χειροκίνητο κιβώτιο προσφέρεται με 23.647 ευρώ και είναι αυτό που θα επιλέξουμε μια και το αντίπαλο VW T-Roc δεν προσφέρεται με αυτόματο κιβώτιο με τον «βασικό» κινητήρα. Αυτός είναι επίσης 1.000άρης turbo με 3 κυλίνδρους, χωρίς όμως να διαθέτει κάποιας μορφής εξηλεκτρισμό. Αποδίδει 116 ίππους και στη βασική έκδοση Essential κοστίζει 24.980 ευρώ.
Για να το διαπιστώσουμε ποιο από τα δύο είναι καλύτερη αγορά τόσο στην λιανική, όσο και στο leasing, ορίσαμε 11 τομείς σύγκρισης στα πιο κρίσιμα ζητήματα, όπως τα κόστη αγοράς και leasing, την ασφάλεια (οδηγικά βοηθήματα, φρένα, προσπέραση), την κατανάλωση, αλλά και την άνεση (εξοπλισμός, ευρυχωρία, πορτ-μπαγκάζ, θόρυβος).
Ποιο από τα δύο μοντέλα θα μείνει όρθιο στην αρένα του autoagora.gr;
Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης του Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV απέναντι στο VW Τ-Roc 116 PS
Tα 11 Βήματα | Νικητής | |
1 | Τιμή: Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mΗΕV Titanium: 23.647 ευρώ VW T-Roc 1,0 TSI 116 PS Essential: 24.980 ευρώ Το Puma είναι 1.330 ευρώ φθηνότερο και ανοίγει το σκορ. |
![]() |
2 | Εγγύηση: Ford Puma: 8 χρόνια ή 100.000 χλμ. VW T-Roc: 4 χρόνια ή 80.000 χλμ. Το Ford Puma έχει διπλάσια εγγύηση σε χρονική διάρκεια και σκοράρει δίποντο. |
![]() |
3 | Κόστος Leasing (4 χρόνια): Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mΗΕV Titanium: 17.679 VW T-Roc 1,0 TSI 116 PS Essential: 24.207 Για συμβόλαιο 4έτιας, τα χρήματα που θα δώσεις για το leasing του Ford Puma είναι πολύ λιγότερα. |
![]() |
4 | Κατανάλωση στην πόλη :Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mΗΕV: 7,3 λτ./100 χλμ. VW T-Roc 1,0 TSI 116 PS: 9,0 λτ./100 χλμ. Xάρη στην ήπια υβριδική τεχνολογία, το Ford Puma καίει λιγότερη βενζίνη, ειδικά μέσα στην πόλη. |
![]() |
5 | Προσπέραση (80-120 χλμ./ώρα): Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mΗΕV: 10,6 δλ. VW T-Roc 1,0 TSI 116 PS: 11,4δλ. Το Ford Puma έχει περισσότερο «νεύρο» και προσπερνά πιο γρήγορα |
![]() |
6 | Χώρος αποσκευών: Ford Puma: 536 λτ. VW T-Roc: 445 λτ. Xάρη στο Megabox, το Ford Puma έχει μεγαλύτερο και πρακτικότερο χώρο αποσκευών. |
![]() |
7 | Εξοπλισμός άνεσης: Στις βασικές εκδόσεις τους (Titamium για το Puma και Essential για το T-Roc), τα δύο μοντέλα έχουν στάνταρ όλα σημαντικά στοιχεία εξοπλισμού άνεσης, το Puma όμως έχει περισσότερα και ποιοτικότερα στοιχεία, όπως αυτόματο κλιματισμό, «έξυπνα» φώτα, σύστημα πλοήγησης, ambient φωτισμό καμπίνας, cruise control, σπορ καθίσματα, προβολείς ομίχλης και κάμερα όπισθεν. Με περισσότερα στοιχείακαιόντας φθηνότερο, το Ford Puma κερδίζει και τη μάχη του εξοπλισμού άνεσης. |
![]() |
8 | Φρένα (100-0 χλμ./ώρα): Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mΗΕV: 37,2 μ. VW T-Roc 1,0 TSI 116 PS: 36,9 μ. Πολύ καλό φρενάρισμα και από τα δύο μοντέλα, η μικρή διαφορά υπέρ του T-Roc δε δικαιολογεί πόντο. |
![]() |
9 | Γόνατα πίσω επιβατών: Ford Puma: 11,2 εκατ. VW T-Roc: 11,4 εκατ. Επαρκέστατο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών προσφέρουν και τα δυο μικρά SUV της αντιπαράθεσης. Το T-Roc έχει λίγο πιο φαρδιά καμπίνα πάντως. |
![]() |
10 | Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα: Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mΗΕV: 67,2/69,1 db VW T-Roc 1,0 TSI 116 PS: 67,2/68,4 db Και τα δύο μοντέλα ταξιδεύουν ήσυχακαι έχουν υψηλή ποιότητα κύλισης εμφανίζοντας παραπλήσια νούμερα στις μετρήσεις θορύβου. |
![]() |
11 | Εξοπλισμός ασφαλείας: Kαι τα δύο μοντέλα προσφέρουν σουίτες με τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού. Έτσι συναντάμε στάνταρ αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων ΚΟΚ και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού, 6 αερόσακους και φυσικά ESP και ABS. Και τα δύο μοντέλα έχουν αξιολογηθεί με 5 αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας του EuroNCAP. Στις επιμέρους βαθμολογίες το VW T-Roc πήρε 96% στην προστασία ενηλίκων, 87% στα παιδιά, 79% στους πεζούς και 71% στα συστήματα ασφαλείας. Η αντίστοιχη βαθμολογία στο Puma ήταν 94%, 84%, 77% και 74%. |
![]() |
Puma– Τ-Roc: 8-0 |
Ας δούμε αναλυτικά τις διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων:
Tρίποντο τιμής και εγγύησης από το Puma (3-0)
To Ford Puma στη βασική έκδοση Titanium είναι φθηνότερο κατά 1.330 ευρώ από το αντίστοιχο Τ-Roc Essential, που δεν έχει ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης και έχει λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού. Παράλληλα, το μικρό SUV της Ford συνοδεύεται από την κορυφαία σε χρονική διάρκεια εγγύηση των 8 ετών για τα μηχανικά μέρη (ή 100.000 χλμ.), ενώ το VW T-Roc έχει τα μισά χρόνια εγγύησης (4 χρόνια ή 80.000 χλμ.). Το Puma ξεκινάει με τρίποντο!
Πολύ πιο συμφέρον το leasing του Puma (4-0)
Το Puma συμφέρει και στην περίπτωση του leasing ειδικά αν μιλάμε για Ford Lease. Συγκεκριμένα το SUV-άκι της Ford με προκαταβολή 5.208 ευρώ (με ΦΠΑ) και δόση 265 ευρώ (με ΦΠΑ) έχει συνολικό κόστος στην 4ετία 17.679 ευρώ. Στο VW T-Roc η VW Financial Services προσφέρει leasing για την έκδοση των 150 ίππων, οπότε πήραμε μια προσφορά από τη Hertz. Εδώ με προκαταβολή 6.200 ευρώ και μηνιαίο μίσθωμα 375 ευρώ στην 4ετία το κόστος leasing είναι 23.825 ευρώ. Η τεράστια διαφορά δίνει ακόμα έναν πόντο στο Puma.
Με το Puma προσπερνάς πιο γρήγορα και καταναλώνεις λιγότερο καύσιμο, ειδικά στην πόλη (6-0)
Και τα 2 μοντέλα στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις τους κινούνται από 3κύλινδρο turbo κινητήρα με άμεσο ψεκασμό, ωστόσο το Puma διαθέτει ήπια υβριδικό σύστημα. Ο 1,0 Ecoboost της Ford αποδίδει 125 ίππους και έως 210 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. ενώ το T-Roc έχει 116 ίππουςκαι 200 Nm ροπής στις 2.000-3.500 σ.α.λ. Με παραπάνω άλογα και ηλεκτρικό boost το μοτέρ του Puma είναι πιο εύρωστο στις χαμηλές στροφές καισε συνδυασμό με το 6άρι και πιο πυκνά κλιμακωμένο κιβώτιο προσπερνάει πιο γρήγορα. Με 4η σχέση η επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα με το Puma γίνεται σε 7,2 δλ., ενώ με το T-Roc σε 7,8 δλ., ενώ με 5η το 80-120 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 10,6 δλ. για το Puma και 11,5 δλ. για το T-Roc. To 0-100 του Puma είναι 10,1 δλ. και του T-Roc, 10,6 δλ.. Mε 191 χλμ./ώρα το Puma έχει και κατά 4 χλμ./ώρα υψηλότερη τελική ταχύτητα. Παράλληλα το SUV-άκι της Ford είναι και πιο οικονομικό, ειδικά μέσα στην πόλη. Ειδικότερα, το Puma χάρη στην ήπια υβριδική τεχνολογία καταναλώνει σε αστικές συνθήκες 7,3 λτ./100 χλμ., όταν το T-Roc είναι στα 9,0 λτ./100 χλ,. Ανάλογη διαφορά υπέρ του Puma υπάρχει και στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα με το μοντέλο της Ford να απαιτεί μόλις 4,2 λτ./100 χλμ..
Κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ και καλύτερος εξοπλισμός ολοκληρώνουν τη σαρωτική νίκη του Puma (8-0)
Tο Ford Puma ανταγωνίζεται μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας όσον αφορά το διαθέσιμο χώρο αποσκευών χάρη στο Megabox, που έρχεται να προσθέσει 80 λτ. στα 456 λτ. του κανονικού πορτ-μπαγκάζ. Tο MegaBox είναι ένας επιπλέον χώρος που προσφέρεται σηκώνοντας το κάλυμμα του δαπέδου. Είναι ένας τετράγωνος και βαθύς επιπλέον χώρος, που διαθέτει αδιάβροχη επένδυση, αλλά και τάπα αποστράγγισης, ούτως ώστε να καθαρίζεται εύκολα με νερό σε περίπτωση που αποθηκευτεί σε αυτόν λασπωμένος ή βρόμικος αθλητικός εξοπλισμός. Καλά και τα 445 λτ. του T-Roc, αλλά το Puma κερδίζει τον πόντο. Το Ford Puma κερδίζει και τη μάχη του εξοπλισμού άνεσης, αφού όχι μόνο είναι φθηνότερο αλλά προσφέρει και περισσότερα στοιχεία στη βασική έκδοση Titanium, όπως αυτόματο κλιματισμό, «έξυπνα» φώτα, σύστημα πλοήγησης, ambient φωτισμό καμπίνας, cruise control, σπορ καθίσματα, προβολείς ομίχλης και κάμερα όπισθεν.
Συμπέρασμα: Ισοπεδωτικό το Ford Puma
Το τελικό σκορ 8-0 τα λέει όλα. Το Ford Puma είναι ένα σαφώς πιο ολοκληρωμένο, ικανό και οικονομικό SUV πόλης. Απέναντι στο ακριβό VW T-Roc με τον 1,0 TSI κινητήρα των 116 ίππων, που δεν καταφέρνει να κερδίσει ούτε έναν πόντο, το μικρό SUV της Ford κάνει πάρτι όντας μια από τις κορυφαίες σε value for money επιλογές της κατηγορίας.