autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το υβριδικό 3008 κερδίζει το Q3 Sportback

Το υβριδικό 3008 κερδίζει το Q3 Sportback

Τιμές μοντέλων: 17/06/2025
PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6: 34 900€ AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic: 39 980€

Το υβριδικό 3008 κερδίζει το Q3 Sportback

17/6/2025

5 χιλιάρικα ακριβότερο και με μικρότερη εγγύηση το Q3 Sportback.
«Πάει» και ηλεκτρικά το 3008 που καίει έως 1.000 ευρώ λιγότερα το χρόνο και μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο.
Στιλάτο το ολοκαίνουργιο 3008, πολύ «σοβαρό» το Q3 Sportback που είναι παλιό μοντέλο.
Ίδιο υψηλό ποσοστό (90%) στην αίσθηση πολυτέλειας των δύο οικογενειακών SUV με το κουπέ στυλ.

Συγκρίνουμε το Peugeot 3008 με το Audi Q3 Sportback

Το νέο Peugeot 3008 ήρθε με ακόμα πιο εντυπωσιακό design, αλλά και πιο premium στόχευση. Υιοθετεί μια αεροδυναμική και σπορτίφ γραμμή, με κεκλιμένη οροφή, μετατρέποντάς το σε fastback ή coupe crossover. Στην καμπίνα κυριαρχεί το νέο Panoramic i-Cockpit που ενσωματώνει μια οθόνη 21 ιντσών (συνδυάζει ψηφιακό πίνακα οργάνων και infotainment) ψηλά στο ταμπλό, χωρίς να χάνει σε αίσθηση πολυτέλειας απέναντι σε premium προτάσεις της κατηγορίας, όπως το Audi Q3. Σε ό,τι αφορά στα μηχανικά σύνολα, το 3008 δεν έχει πλέον στη γκάμα του diesel, όντας αποκλειστικά διαθέσιμο σε ήπια υβριδικές και plug-in βενζινοκίνητες εκδόσεις, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικές. Για την αντιπαράθεση επιλέγουμε τη βασική ήπια υβριδική έκδοση με τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα να συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα, έχοντας απόδοση 145 ίππων και 230 Nm ροπής. Δεν υπάρχει χειροκίνητο κιβώτιο, παρά ένα νέο αυτόματο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.

Απέναντί του φέραμε τη Sportback έκδοση του Audi Q3, μιας και έχει την κουπέ λογική στη γραμμή της οροφής στο πίσω μέρος του αμαξώματος. Σχεδιαστικά πάντως το Q3 SB είναι σαφώς πιο ουδέτερο από το 3008, με το γερμανικό μοντέλο να έχει αρκετά χρονάκια στην πλάτη του, έχοντας ουσιαστικά υπόβαθρο και τεχνολογίες προηγούμενης γενιάς. Για παράδειγμα, η βασική, από πλευράς κινητήρα, έκδοση βενζίνης είναι η 35 TFSI με 4κύλινδρο κινητήρα 1,5 turbo 150 ίππων και 250 Nm ροπής, χωρίς κάποιας μορφής εξηλεκτρισμό (για οικονομία έχει τεχνολογία διακοπής λειτουργίας των 2 από τους 4 κυλίνδρους όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν). Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.

Θα καταφέρει το νέο Peugeot 3008 να κοντράρει το «όνομα» του Αudi Q3 Sportback; Ας δούμε πώς θα έρθει το «σκορ»!

Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης του Peugeot 3008 Hybrid 145 e-DSC6 απέναντι στο Audi Q3 Sportback 35 TFSI S-Tronic 150 PS

Tα 11 Βήματα Νικητής
1 Τιμή: Peugeot 3008 Hybrid 145 e-DSC6 Allure: 34.900 ευρώ
Audi Q3 Sportback 35 TFSI S-Tronic 150 PS Inspire Plus: 39.980 ευρώ
 
Το Peugeot 3008 είναι 5.080 ευρώ φθηνότερο.
2 Εγγύηση: Peugeot 3008: 5 χρόνια ή 60.000 χλμ.
Audi Q3 Sportback: 4 χρόνια ή 80.000 χλμ.

To 3008 προσφέρει 1 χρόνο παραπάνω εγγύηση μηχανικών μερών.
3 Κατανάλωση : Peugeot 3008 Hybrid 145 e-DSC6: 7,2 λτ./100 χλμ.
Audi Q3 Sportback 35 TFSI S-Tronic 150 PS: 9,2 λτ./100 χλμ.

Το Peugeot 3008 έχει αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση, ειδικά μέσα στην πόλη, και έχει ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.
4 Γόνατα πίσω επιβατών: Peugeot 3008: 20,0 εκατoστά.
Audi Q3 Sportback: 18,2 εκατοστά

Ανοίγει περισσότερο τη διαφορά το 3008, που έχει πιο ευρύχωρη καμπίνα επιβατών.
5 Θόρυβος στα 120/140 χλμ./ώρα: Peugeot 3008 Hybrid 145 e-DSC6: 67,8/70,1 db
Audi Q3 Sportback 35 TFSI S-Tronic 150 PS: 70,3/72,7 db

To 3008 ταξιδεύει πιο ήσυχα και «ανοίγει» περισσότερο τη διαφορά.
6 Φρένα (από τα 100 χλμ./ώρα): Peugeot 3008 Hybrid 145 e-DSC6: 38,0 μ.
Audi Q3 Sportback 35 TFSI S-Tronic 150 PS: 35,0 μ,
 
To Q3 Sportback φρενάρει 3,0 μ. καλύτερα και κερδίζει τον σχετικό πόντο.
7 Προσπέραση (60-100 χλμ/ώρα): Peugeot 3008 Hybrid 145 e-DSC6: 5,3 δλ.
Audi Q3 Sportback 35 TFSI S-Tronic 150 PS: 5,2 δλ.
 
Μικρή η διαφορά υπέρ του Q3 SB που δε δικαιολογεί πόντο. Κάτω από 0,5 δλ. και η διαφορά στο 80-120 χλμ./ώρα (6,7 δλ. το Q3 SB και 7,1 δλ. το 3008). Kαι τα δύο μοντέλα έχουν τελική ταχύτητα 201 χλμ./ώρα.
8 Αίσθηση πολυτέλειας: Peugeot 3008: 90%
Audi Q3 Sportback: 90%
 
Το Audi Q3 Sportback τιμά τον premium χαρακτήρα του με την ποιότητα υλικών, το φινίρισμα και την αίσθηση πολυτέλειας που προσφέρει. Το νέο Peugeot έχει ανάλογη στόχευση, χαρακτηριστικό που τονίζεται από την εξαιρετική και αθόρυβη λειτουργία της ανάρτησης, όσο και από το χαμηλότερο επίπεδο θορύβου. Eπίσης το γαλλικό μοντέλο έχει σαφώς πιο εντυπωσιακό design, μέσα-έξω!
9 Χώρος αποσκευών: Peugeot 3008: 520 λτ.
Audi Q3 Sportback: 530 λτ.
 
Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν μεγάλα πορτ-μπαγκάζ. Η διαφορά των 10 λτ. δε δικαιολογεί πόντο υπέρ του Q3 Sportback.
10 Εξοπλισμός άνεσης: Στις βασικές αυτόματες εκδόσεις που ελέγχουμε τα δύο μοντέλα έχουν στάνταρ όλα σημαντικά στοιχεία εξοπλισμού άνεσης, όπως προβολείς LED, ζάντες αλουμινίου (19 ιντσών στο 3008 και 18 ιντσών στο Q3), αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρες παρκαρίσματος με κάμερα όπισθεν, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες, κλειδαριές με τηλεχειρισμό, αισθητήρα βροχής και φώτων, καθώς και σύστημα παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών. Η οθόνη αφής του Q3 SB είναι 8,8 ιντσών και ο πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, ενώ το 3008 έχει ενιαίο ψηφιακό πάνελ μαζί με τον πίνακα οργάνων που είναι 21 ιντσών. Από εκεί και πέρα το Q3 SB έχει προβολείς ομίχλης που ανάβουν αυτόματα όταν στρίβεις το τιμόνι (corner assist) και ηλεκτρική πίσω πόρτα, ενώ το 3008 έχει στάνταρ σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί και ατμοσφαιρικό φωτισμό.
11 Εξοπλισμός ασφάλειας: Kαι τα δύο μοντέλα προσφέρουν πλήρεις σουίτες με συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού με στάνταρ μεταξύ άλλων αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων ΚΟΚ, σύστημα cruise control (Αdaptive στο 3008), 6 αερόσακους και φυσικά ESP και ABS.  Στις δοκιμές ασφαλείας του οργανισμού Euro NCAP, το Q3 έχει πάρει 5 αστέρια και το 3008, 4 αστέρια. Οι επιμέρους βαθμολογίες του Q3 για ενήλικες επιβάτες, παιδιά, πεζούς και συστήματα ασφαλείας ήταν 95%, 86%, 76% και 85%, όταν στο 3008 ήταν 82%, 85%, 79% και 62%.
3008 - Q3 Sportback: 5- 1

Ας δούμε αναλυτικά τις διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων:

5 χιλιάρικά και με 1 χρόνο μεγαλύτερη εγγύηση το 3008 (2-0)

Η νέα «βασική» έκδοση του Audi Q3 Sportback 35 TFSI με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic (7 σχέσεων) είναι η Inspire Plus και κοστίζει 39.980 ευρώ. Το νέο ήπια υβριδικό Peugeot 3008 με επίσης στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων κοστίζει στην «εισαγωγική», αλλά πλούσια έκδοση Allure 34.900 ευρώ με το όφελος από το πρόγραμμα Hybrid Days που «τρέχει» αυτόν τον καιρό η ελληνική αντιπροσωπεία. Η διαφορά των 5.080 ευρώ είναι σημαντική με τον εξοπλισμό μάλιστα των δυο μοντέλων να είναι ανάλογος. Το 3008 σκοράρει δίποντο από τα… αποδυτήρια έχοντας και μεγαλύτερη εγγύηση. Η ελληνική αντιπροσωπεία προσφέρει το 3008 με 5 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη (μετά από τη δωρεάν 3ετή επέκταση, που ισχύει για 60.000 χλμ.), όταν το Audi Q3 Sportback έχει πλέον 4 χρόνια, μετά τη 2ετή επέκταση που προσφέρεται (με όριο 80.000 χλμ.).
 

Έως και 1.000 ευρώ λιγότερα το χρόνο για βενζίνη θέλει το 3008 (3-0)

Χάρη στο ήπια υβριδικό του σύστημα, το Peugeot 3008 έχει τη δυνατότητα για ηλεκτρικές εκκινήσεις, αλλά και πορείες μικρής διάρκειας. Έτσι η μέση κατανάλωση του 3008 στη διάρκεια της δοκιμής ήταν στα 7,2 λτ./100 χλμ., ενώ το Q3 έδειξε μια μέση κατανάλωση γύρω στα 9,2 λτ./100 χλμ. Στην πόλη η διαφορά είναι ακόμα μεγαλύτερη υπέρ του γαλλικού μοντέλου, που μας έδειξε 6,8 λτ./100 χλμ., όταν στο Q3 Sportback έφτασε τα 10,5 λτ./100 χλμ. Mε τιμή λίτρου βενζίνης στο 1,7 ευρώ και με δεδομένο πως 80% των χιλιομέτρων είναι εντός πόλης, στα 20.000 χλμ. το 3008 θέλει περίπου 1000 ευρώ το χρόνο λιγότερα για καύσιμα. Παρά το σύστημα απενεργοποίησης των 2 από τους 4 κυλίνδρους σε συνθήκες μειωμένου φορτίου, το Q3 SB καίει περισσότερο και στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα (6,9 λτ./100 χλμ. και 5,5 λτ./100 χλμ. στο 3008). Επιπλέον το γαλλικό μοντέλο έχει ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο της Αθήνας, τη στιγμή που το Q3 Sportback υπάγεται σε καθεστώς μονά-ζυγά μιας και οι εκπομπές C02 είναι πάνω από 145 γρ./χλμ.
  

Πιο ευρύχωρη και ήσυχη η καμπίνα του 3008 (5-0)

Με μεγαλύτερο μήκος (4,54 μ.) και μεταξόνιο (2.739 χλστ.) το νέο Peugeot 3008 έχει πλέον το πλεονέκτημα σε χώρους για επιβάτες από το Audi Q3 (4,5 μ. με μεταξόνιο 2.680 χλστ.). Το 1,8 εκατ. παραπάνω για τα γόνατα των πίσω επιβατών στο 3008 (20,0 έναντι 18,2 εκατ.) είναι διαφορά που δίνει πόντο, ενώ το γαλλικό μοντέλο έχει και φαρδύτερο πίσω κάθισμα (1.430 χλστ. έναντι 1.387 χλστ.) και μεγαλύτερο «αέρα» για τα κεφάλια (65 χλστ. έναντι 12). Στο χώρο αποσκευών η διαφορά δεν είναι μεγάλη (520 λτ. στο 3008 και 530 λτ. στο Q3), ωστόσο το Q3 Sportback έχει συρόμενο πίσω κάθισμα που είναι πολύ πρακτικό. Από premium οικογενειακά SUV ο αγοραστής περιμένει μια ήσυχη καμπίνα, καλά ηχομονωμένη. Σε όλες μας τις μετρήσεις, το Audi Q3 Sportback έχει χαμηλά νούμερα, αλλά το νέο Peugeot 3008 έχει ακόμα χαμηλότερα, όντας πιο αθόρυβο. Στα 100, 120 και 140 χλμ./ώρα στα αυτιά των επιβατών του 3008 φτάνουν μόλις 65,4, 67,8 και 70,1 db, όταν τα αντίστοιχα νούμερα στο Q3 SB είναι 67,8, 70,3 και 72,7 db.
 
 
Φρενάρει πιο πειστικά το Q3 SB (5-1)
Kαι τα δύο μοντέλα έχουν αεριζόμενους δίσκους μπροστά και απλούς δίσκους πίσω, με το Audi Q3 Sportback όμως να «κοκαλώνει» από την ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα, 3 μέτρα νωρίτερα σε κατάσταση φρένων πανικού. Ειδικότερα το οικογενειακό SUV της Audi χρειάζεται 35,0 μέτρα, όταν το Peugeot 3008 θέλει 38,0 μ. Το 3008 «φορούσε» τα στάνταρ ελαστικά 225/55 R19 (Michelin e-Primacy) και το Audi Q3 Sportback τα έξτρα 255/45 R19 (Continental SportContact 6).
 

Συμπέρασμα: Το 3008 κερδίζει 5-1
Το τελικό σκορ τα λέει όλα! Το εντυπωσιακό σε design και mild hybrid Peugeot 3008 είναι μια πιο ολοκληρωμένη και συμφέρουσα premium επιλογή.  Είναι φθηνότερο, πιο οικονομικό σε κατανάλωση και έχει τα πάντα σε  εξοπλισμό, τη στιγμή που η καμπίνα του είναι πιο ευρύχωρη και ήσυχη. Το ακριβότερο, αλλά και γερασμένο πλέον, Audi Q3 Sportback υποκύπτει στην ανωτερότητα του γαλλικού μοντέλου, που έχει ανάλογο premium ύφος.

FORD
AUDI