
Leasing Plug-In: Το Chery Tiggo 7 «στριμώχνει» το VW Tiguan
Το Tiggo 7 PHEV κοστίζει 25.200 ευρώ στην 4-ετία, 8.600 ευρώ φθηνότερα από το Tiguan eHybrid.
Αν και το VW έχει καλύτερη σχέση leasing-λιανικής (65% σε σχέση με το 70% του Chery), η διαφορά τιμής παραμένει τεράστια.
Το Tiggo 7 έχει σχεδόν 400 χλμ. παραπάνω αυτονομία και καίει λιγότερο στην πόλη, μόνο με ρεύμα το Tiguan βγάζει περίπου 20 χλμ. παραπάνω.
Αν στο τέλος του leasing αποφασίσεις για αγορά, η εγγύηση του VW λήγει ενώ το Chery έχει 3 χρόνια ακόμα.
autoagora Team
ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν
Το Tiggo 7 PHEV κοστίζει 25.200 ευρώ στην 4-ετία, 8.600 ευρώ φθηνότερα από το Tiguan eHybrid
Σε μια εποχή όπου το leasing κερδίζει συνεχώς έδαφος, τα plug-in υβριδικά οικογενειακά SUV έχουν αναδειχθεί σε πραγματικούς πρωταγωνιστές. Προσφέρουν χαμηλό κόστος χρήσης, ισχυρές φορολογικές ελαφρύνσεις και την ευελιξία της ηλεκτροκίνησης χωρίς το άγχος της αυτονομίας, καθιστώντας τα ιδιαίτερα ελκυστικά για επαγγελματίες αλλά και ιδιώτες που αναζητούν ένα οικονομικό, σύγχρονο και πρακτικό όχημα για κάθε ανάγκη.
Στο Autoagora έχουμε δημιουργήσει βάση δεδομένων με όλες τις προσφορές leasing της αγοράς, την οποία θα βρείτε αν κάνετε κλικ εδώ.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η αγορά κινείται έντονα, με νέες προτάσεις να πιέζουν παραδοσιακές δυνάμεις. Και ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η άφιξη του Chery Tiggo 7 PHEV 279 PS, το οποίο έρχεται να ταράξει τα νερά και να «στριμώξει» το καθιερωμένο Volkswagen Tiguan eHybrid 204 PS στον σκληρό κόσμο του leasing.
Αρχικά, βασικότερο παράγοντα αποτελεί το κόστος μίσθωσής τους σε βάθος 4-ετίας. Από τη μία, το Chery Tiggo 7 PHEV είναι το πιο προσιτό οικογενειακό plug-in SUV στο leasing με την καλύτερη προσφορά να έρχεται από την Europcar. Κάνοντάς τις πράξεις για εσάς, θα κοστίζει 25.200 ευρώ στην τετραετία, ποσό εξαιρετικά ανταγωνιστικό για ένα plug-in υβριδικό μοντέλο.
Από την άλλη, το VW Tiguan eHybrid των 204 PS προσφέρεται από την Ayvens σε συνολικό κόστος 4-ετίας 33.683 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως είναι κατά 8.600 ευρώ ακριβότερο για την συνηθισμένο διάστημα leasing, μία διαφορά τιμής τόσο μεγάλη που πρέπει να προσφέρει αρκετά παραπάνω για να αντισταθμίσει.
| Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Λιανική (ευρώ) | Εταιρεία Leasing | Κόστος Leasing (ευρώ) | % | Προκαταβολή (ευρώ) | Δόση (ευρώ) |
|---|---|---|---|---|---|---|
| CHERY TIGGO 7 1.5 TGDI PHEV 279 PS | 35.990 | EUROPCAR | 25.200 | 70% | 7.192 | 383 |
| VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 eHybrid DSG 204 PS | 51.780 | AYVENS | 33.683 | 65% | 15.500 | 386 |
Αν και το VW έχει καλύτερη σχέση leasing-λιανικής (65% σε σχέση με το 70% του Chery), η διαφορά τιμής παραμένει τεράστια
Το κριτήριο που μας δείχνει αν μια προσφορά leasing είναι συμφέρουσα ή όχι είναι το ποσοστό κόστους τετραετίας επί την τιμή λιανικής. Ουσιαστικά, όσο μεγαλύτερο είναι το συγκεκριμένο νούμερο, τόσο πιο κοντά θα φτάσει το μίσθωμα στην τιμή αγοράς του οχήματος, επομένως τόσο λιγότερο μας συμφέρει η προσφορά.
Κι όμως, το ποσοστό αυτό είναι χαμηλότερο στην περίπτωση του VW, στο 65%. Το ποσοστό του Chery δεν απέχει πολύ, στο 70%. Ουσιαστικά, ο λόγος που το ποσοστό του VW είναι καλύτερο αλλά η διαφορά στο κόστος leasing 4-ετίας παραμένει μεγάλη, είναι πως το Tiguan eHybrid είναι πολύ πιο ακριβό σε αγορά. Συγκριμένα, κοστίζει 51.780 ευρώ, δηλαδή 15.790 ευρώ πιο ακριβό από το Chery Tiggo 7 PHEV (35.990 ευρώ).
Συνεπώς, το χαμηλότερο ποσοστό και πάλι δεν είναι αρκετό για να κάνει το VW ανταγωνιστικό τιμολογιακά δίπλα στο Chery, που ακόμα και στο leasing βασίζεται σε επιθετική τιμή.
Το Tiggo 7 έχει σχεδόν 400 χλμ. παραπάνω αυτονομία και καίει λιγότερο στην πόλη, μόνο με ρεύμα το Tiguan βγάζει περίπου 20 χλμ. παραπάνω
Αφήνοντας στην άκρη το κομπιουτεράκι για τις μαθηματικές πράξεις, ας περάσουμε στα δύο μοντέλα για να διαπιστώσουμε τι παραπάνω προσφέρει –εάν προσφέρει – το VW ώστε να δικαιολογήσει την διαφορά τιμής. Τα δύο βασικά κριτήρια σε ένα plug-in υβριδικό μοντέλο είναι φυσικά η κατανάλωση και η αυτονομία. Αρχικά το Chery Tiggo αποδεικνύεται πιο οικονομικό σε κάθε συνθήκη. Καίει 3 λτ./100 χλμ. εντός πόλης, 5 λτ./100 χλμ. σε ταξίδι και η μέση του κατανάλωση σε μεικτό κύκλο υπολογίζεται στα 5 λτ./100 χλμ. Το VW καίει 4,1 λτ./100 χλμ. εντός και 5,5 λτ./100 χλμ. ταξιδεύοντας, με την μέση κατανάλωση να βρίσκεται κοντά στα 6 λτ./100 χλμ.
Ταυτόχρονα, το Tiggo 7 PHEV έχει συνδυαστική αυτονομία μεγαλύτερη κατά σχεδόν 400 χλμ. Με βάση τις μετρήσεις μας, θα βγάλει 1.200 χλμ. χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμό ή φόρτιση, την στιγμή που το VW Tiguan θα βγάλει περίπου 820 χλμ. Αξίζει να τονίσουμε πως έχουν την δυνατότητα να κινηθούν αποκλειστικά με ρεύμα, τομέα που το VW φαίνεται να υπερτερεί για λίγο. Με βάση τον κατασκευαστή, μπορεί να διανύσει 118 χλμ. ως αμιγώς ηλεκτρικό, όταν το Chery θα βγάλει περίπου 90 χλμ.
Αν στο τέλος του leasing αποφασίσεις για αγορά, η εγγύηση του VW λήγει ενώ το Chery έχει 3 χρόνια ακόμα
Κατά τα άλλα, και τα δύο έχουν παρόμοιες επιδόσεις με το Chery Tiggo 7 να είναι «ένα τσακ» γρηγορότερο (0-100 σε 7,3 δλ. και 80-120 χλμ. σε 4,4 δλ. – 1 δλ. νωρίτερα από το VW.) Ταυτόχρονα, είναι και τα δύο από τα πιο ευρύχωρα στην κατηγορία με τις μετρήσεις ευρυχωρίας τους να απέχουν λίγο. Από τη μία το Tiggo 7 προσφέρει λίγο περισσότερο χώρο για το κεφάλι των πίσω, ενώ το Tiguan έχει φαρδύτερο πίσω κάθισμα. Παρόμοιο είναι και το επίπεδο εξοπλισμού, με το Chery να προσφέρει επιπλέον κάμερες 360 μοιρών, όσο το VW έχει αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων.
Ένα ακόμη στοιχείο που αξίζει ιδιαίτερη προσοχή για όποιον σκέφτεται την αγορά του οχήματος μετά τη λήξη της μίσθωσης είναι η εργοστασιακή εγγύηση. Το Volkswagen Tiguan eHybrid συνοδεύεται από 4ετή εγγύηση, η οποία πρακτικά ολοκληρώνεται μαζί με ένα τυπικό συμβόλαιο leasing τετραετίας. Αυτό σημαίνει ότι αν αποφασίσεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο, θα έχεις μπροστά σου άμεσο κόστος συντήρησης χωρίς την «ομπρέλα» κάλυψης του κατασκευαστή.
Αντίθετα, το Chery Tiggo 7 PHEV προσφέρεται με συνολική εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών. Έτσι, ακόμη και μετά τα 4 χρόνια της μίσθωσης, εξακολουθεί να καλύπτεται για επιπλέον 3 χρόνια, κάτι που μειώνει σημαντικά το ρίσκο και το κόστος ιδιοκτησίας. Με απλά λόγια, το Chery όχι μόνο είναι οικονομικότερο στο leasing, αλλά συνεχίζει να παρέχει ασφάλεια και σιγουριά και μετά την ενδεχόμενη εξαγορά, καθιστώντας το ακόμη πιο δελεαστική επιλογή για όποιον βλέπει πέρα από την τετραετία.
Συνοψίζοντας, το Chery Tiggo 7 PHEV δείχνει να αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού στο leasing των plug-in υβριδικών SUV. Είναι φθηνότερο, οικονομικότερο σε χρήση, με μεγαλύτερη αυτονομία και σημαντικά μακρύτερη εγγύηση για όποιον θελήσει να το διατηρήσει μετά τα 4 χρόνια. Το VW Tiguan eHybrid παραμένει μια ποιοτική και πιο γνωστή επιλογή, όμως η διαφορά τιμής που το χωρίζει από το Chery δυσκολεύει την ανταγωνιστικότητά του. Στο τέλος της ημέρας, για τον οδηγό που θέλει τη μέγιστη αξία στο leasing, το Tiggo 7 PHEV δείχνει να έχει το πάνω χέρι.

