autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Leasing Toyota Yaris Cross: Πού συμφέρει, πού είναι ακριβότερο από το να το αγόραζες;

Leasing Toyota Yaris Cross: Πού συμφέρει, πού είναι ακριβότερο από το να το αγόραζες;

Leasing Toyota Yaris Cross: Πού συμφέρει, πού είναι ακριβότερο από το να το αγόραζες;

11/12/2025

Η Europcar η πιο συμφέρουσα εταιρεία, με κόστος τετραετίας 17.700 ευρώ.
Η Sixt είναι 7.000 ευρώ ακριβότερη, βγαίνει ακριβότερο και από την αγορά του.
Στην Europcar μισθώνεις στο 73% της αξίας του, στην Sixt στο 102%.
Στο ενδιάμεσο η Ayvens, με κόστος τετραετίας 18.850 ευρώ.

autoagora Team

ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν

Η Europcar η πιο συμφέρουσα εταιρεία, με κόστος τετραετίας 17.700 ευρώ

Τα μικρά SUV έχουν καθιερωθεί ως η πιο εμπορική κατηγορία της αγοράς, προσφέροντας τον συνδυασμό πρακτικότητας, υψηλής θέσης οδήγησης και ευελιξίας που ζητά ο σύγχρονος οδηγός. Την ίδια στιγμή, το leasing κερδίζει συνεχώς έδαφος ως τρόπος χρήσης αυτοκινήτου, μεταφέροντας το βάρος της επιλογής από την τιμή αγοράς στο συνολικό κόστος και στους όρους της μίσθωσης. Στο πλαίσιο αυτό, όπως έχουμε δει επανειλημμένα, το ίδιο μοντέλο μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα συμφέρον ή αισθητά ακριβό, ανάλογα με την εταιρία leasing.
 
Το Toyota Yaris Cross είναι το best-seller της ελληνικής αγοράς και αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα. Στο Autoagora έχουμε δημιουργήσει βάση δεδομένων  με όλες τις προσφορές leasing της αγοράς, την οποία θα βρείτε αν κάνετε κλικ εδώ. Με βάση αυτήν, οι διαθέσιμες προσφορές leasing για το μικρό SUV της Toyota παρουσιάζουν μεγάλες αποκλίσεις στο συνολικό κόστος, γεγονός που καθιστά αναγκαία τη σύγκριση. Εκεί ακριβώς τίθεται το ερώτημα: Πού το leasing του Yaris Cross συμφέρει πραγματικά και πού καταλήγει να κοστίζει περισσότερο απ ΄ όσο αξίζει.
 
Η Europcar αναδεικνύεται ξεκάθαρα ως η πιο συμφέρουσα επιλογή για leasing του Toyota Yaris Cross, με συνολικό κόστος τετραετίας 17.700 ευρώ. Το ποσό αυτό είναι κατά περίπου 6.400 ευρώ χαμηλότερο από τη λιανική τιμή αγοράς των 24.120 ευρώ. Πρόκειται για μια προσφορά που, τουλάχιστον σε επίπεδο συνολικού κόστους, δικαιολογεί απόλυτα τη λογική της μίσθωσης αντί της αγοράς για όσους δεν θέλουν ή δεν μπορούν να διαθέσουν το αντίστοιχο κεφάλαιο.
 

Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση Λιανική (ευρώ) Εταιρεία Leasing Κόστος Leasing (ευρώ) % Προκαταβολή (ευρώ) Δόση (ευρώ)
TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF E-CVT 2WD 116 PS 24.120 EUROPCAR 17.723 73% 4.960 271

Η Sixt είναι 7.000 ευρω ακριβότερη, βγαίνει ακριβότερο και από την αγορά του

Στον αντίποδα βρίσκεται η Sixt, με κόστος τετραετίας που αγγίζει τα 24.700 ευρώ. Σε σχέση με την προσφορά της Europcar, το leasing είναι ακριβότερο κατά σχεδόν 7.000 ευρώ, ενώ ξεπερνά ακόμη και τη λιανική τιμή αγοράς του Yaris Cross κατά περίπου 550 ευρώ. Με λίγα λόγια, ο μισθωτής πληρώνει τελικά περισσότερα χρήματα από όσα θα απαιτούσε η απευθείας αγορά του, ακυρώνοντας στην πράξη το βασικό πλεονέκτημα του leasing. Γιατί, λοιπόν, να μην το αγοράσεις με δόσεις, που τουλάχιστον θα σου μείνει για μεταπώληση αντί να πρέπει να το επιστρέψεις χωρίς κανένα όφελος.
 

Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση Λιανική (ευρώ) Εταιρεία Leasing Κόστος Leasing (ευρώ) % Προκαταβολή (ευρώ) Δόση (ευρώ)
TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF E-CVT 2WD 116 PS 24.120 SIXT 24.674 102% 6.200 393

Στην Europcar μισθώνεις στο 73% της αξίας του, στην Sixt στο 102%

Το κριτήριο που θα μας δείξει αν μια προσφορά leasing είναι συμφέρουσα ή όχι είναι το ποσοστό του κόστους τετραετίας επί της τιμής λιανικής. Όσο μεγαλύτερο είναι αυτό το ποσοστό, τόσο περισσότερο το συνολικό μίσθωμα προσεγγίζει –ή και ξεπερνά– την αξία αγοράς του αυτοκινήτου, περιορίζοντας το οικονομικό όφελος του leasing.

Στην περίπτωση του Toyota Yaris Cross, οι διαφορές είναι ενδεικτικές. Με την Europcar, το συνολικό κόστος τετραετίας αντιστοιχεί στο 73% της λιανικής τιμής, ποσοστό που και πάλι δικαιολογεί ξεκάθαρα τη μίσθωση, καθώς ο οδηγός χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο για τέσσερα χρόνια πληρώνοντας αισθητά λιγότερα από την αξία του. Αντίθετα, στη Sixt το ποσοστό εκτοξεύεται στο 102%.
 
Αν σκεφτούμε πως ο μέσος όρος αυτού του ποσοστού στην ευρύτερη κατηγορία των μικρών SUV βρίσκεται κοντά στο 86%, επαληθεύεται πως η προσφορά της Europcar είναι συμφέρουσα, ενώ αυτή της Sixt μάλλον το αντίθετο. Στη δεύτερη περίπτωση, το μίσθωμα χάνει τον οικονομικό του χαρακτήρα και μετατρέπεται σε επιλογή που δύσκολα μπορεί να υποστηριχθεί με καθαρά αριθμητικά κριτήρια.

Στο ενδιάμεσο η Ayvens, με κόστος τετραετίας 18.850 ευρώ

Ανάμεσα στις δύο «ακραίες» περιπτώσεις τοποθετείται η Ayvens, με συνολικό κόστος τετραετίας περίπου 18.850 ευρώ. Η συγκεκριμένη προσφορά είναι κατά περίπου 1.100 ευρώ ακριβότερη από της Europcar, παραμένει όμως αισθητά φθηνότερη από την αγορά, με όφελος της τάξης των 5.200 ευρώ σε σχέση με τη λιανική τιμή. Με ποσοστό leasing στο 78%, αποτελεί μια ενδιάμεση, πιο ισορροπημένη λύση, χωρίς όμως να φτάνει το επίπεδο συμφέρουσας τιμολόγησης της Europcar.
 

Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση Λιανική (ευρώ) Εταιρεία Leasing Κόστος Leasing (ευρώ) % Προκαταβολή (ευρώ) Δόση (ευρώ)
TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF E-CVT 2WD 116 PS 24.120 AYVENS 18.947 78% 4.960 297
Συμπερασματικά, το leasing του Toyota Yaris Cross μπορεί να αποδειχθεί είτε έξυπνη οικονομική επιλογή είτε ξεκάθαρα ασύμφορη λύση, ανάλογα με την εταιρεία. Η σύγκριση με τη λιανική τιμή και, κυρίως, το ποσοστό κόστους τετραετίας επί της αξίας αγοράς αποκαλύπτουν ποια μίσθωση έχει ουσιαστικό νόημα και ποια απλώς «μεταμφιέζει» την αγορά σε ακριβότερη μορφή.

STOCKCENTER