9 φωτογραφίες »

Honda Integra Type-R: Ο Ιάπωνας που λάτρευε να στρίβει

Διαβάστηκε από 8698 αναγνώστες - 26/7/2021

Χαρακτηρίστηκε ως ένα από τα καλύτερα προσθιοκίνητα μοντέλα της ιστορίας. Ο κινητήρας του έγινε γνωστός για το εξωφρενικό στροφάρισμά του, που δημιουργούσε στερητικό σύνδρομο στους οδηγούς, όταν αυτοί δεν το κυκλοφορούσαν. Είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν στην Ιαπωνία, και ονομάζεται Honda Integra Type R DC2.

Τα μοντέλα της Honda έχουν αγαπηθεί από πολλούς φίλους της αυτοκίνησης ανά την υφήλιο, και έχουν κερδίσει το σεβασμό ακόμα και όσων δεν είναι ταγμένοι υπέρ αυτών. Οι εκδόσεις που ξεχωρίζουν από το θρυλικό κόκκινο σηματάκι, δηλαδή οι Type-R, αποτελούν τις πολεμικές μηχανές της εταιρείας, και, κατασκευές με ονόματα όπως NSX-R βρίσκονται στο πάνθεον της Ιαπωνικής αυτοκίνησης.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Δίπλα από το «supercar της Honda», όπως χαρακτηριστικά περιγράφεται το συγκεκριμένο μοντέλο, βρίσκεται και άλλο όχημα, με μακρύ και χαμηλό σουλούπι, μοτέρ που ήθελε να στροφάρει ψηλά, και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Ένα όχημα, το οποίο χαρακτηρίστηκε ως το καλύτερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο της εποχής, και αποτελεί τον διακαή πόθο αρκετών Ιαπωνόφιλων: Το Honda Integra Type R DC2.



Η ιστορία του Integra, ή «Teggy», όπως ονομάζεται χαϊδευτικά, ξεκίνησε κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 1980, όταν η Honda αποφάσισε να δημιουργήσει ένα μοντέλο βασισμένο στο Civic, το οποίο θα ήταν πιο sport και παράλληλα πιο πολυτελές. Το αποτέλεσμα εμφανίστηκε στην Ιαπωνική αγορά τον Φεβρουάριο του 1985, και ονομαζόταν Honda Quint Integra.

Την επόμενη χρονιά, το αυτοκίνητο διέσχισε τον Ειρηνικό και ήταν διαθέσιμο στην Αμερική ως μοντέλο της Acura, ενώ στην Ευρώπη το γνωρίσαμε ως σκέτο Integra. Ο σχεδιασμός του ήταν μοντέρνος για τα δεδομένα της εποχής, με έντονες ακμές και pop-up φανάρια, ενώ η οδική του συμπεριφορά έλαβε θετικές κριτικές. Με κωδικό μοντέλου DA1/2/3/4, ανάλογα την έκδοση, η πρώτη γενιά ήταν η μοναδική που ήταν διαθέσιμη σε 3θυρο, 4θυρο και 5θυρο αμάξωμα.



Τον Απρίλιο του 1989 η Honda παρουσίασε την δεύτερη γενιά, με κωδικούς DA5-9 και DB1-2. Εδώ, είδαμε κινητήρες που είχαν μία νέα τεχνολογία της Honda, το άκουσμα της οποίας κάνει τους φανατικούς λάτρεις των ατμοσφαιρικών μοτέρ να ανατριχιάζουν: VTEC. Παράλληλα, χρησιμοποιήθηκε ο θρυλικός B-Series κινητήρας. Παρόλο που υπήρξαν εκδόσεις με 1700 και 1800 κυβικά, το ισχυρότερο Integra, με ονομασία XSi (DA6 και DA8), απέδιδε 170 ίππους από 1,6 λίτρα.

Εξωτερικά, ο σχεδιασμός εκμοντερνίστηκε και τα pop-up φανάρια έδωσαν τη θέση τους σε μακρόστενα ορθογώνια, που θα μπορούσαμε να πούμε πως αποτελούσαν προοίμιο για το μοντέλο που θα ακολουθούσε. Αξίζει να αναφερθούμε πως ο Αυτοκράτορας της Ιαπωνίας, Akihito, έχει ακόμα στην κατοχή του ένα Integra 1600 κυβικών, το οποίο οδηγεί συχνά.



Το 1993, το αυτοκίνητο έφτασε στην 3η γενιά του. Οπτικά, προκάλεσε αίσθηση χάρη στα 4 στρογγυλά φανάρια εμπρός. 2 χρόνια μετά, τα μοντέλα της Ιαπωνικής αγοράς απέκτησαν ένα facelift, το οποίο άλλαζε το εμπρός μέρος του Integra, δίνοντάς του ξανά μακρόστενα φώτα. Την ίδια χρονιά, παρουσιάστηκε η έκδοση που έμελλε να γίνει θρυλική: Η Type-R DC2.
Το αμάξωμα του καυτού Integra, που στη μνήμη των περισσότερων έχει χαραχτεί βαμμένο στα λευκά, είχε λίγες οπτικές διαφοροποιήσεις από αυτά των απλών μοντέλων. Ένα spoiler στον εμπρός προφυλακτήρα, μία ευμεγέθης πίσω αεροτομή και κατακόκκινα σήματα προδιέθεταν τους πιο μυημένους πως το συγκεκριμένο Integra δεν ήταν σαν τα υπόλοιπα.

Ουσιαστικά όμως, η δουλειά που είχαν κάνει οι μηχανικοί της Honda ήταν μεγάλη: Έχοντας ως σκοπό να χρησιμοποιηθεί το αυτοκίνητο ως αγωνιστικό, το σασί ήταν ενισχυμένο για μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία. Η χαμηλότερη και σκληρότερη ανάρτηση ερχόταν να βελτιώσει την ήδη καλή οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, και είχε για συμμάχους σε αυτό το έργο τις μπάρες θόλων και την παχύτερη πίσω αντιστρεπτική.
Παράλληλα, η εταιρεία μείωσε το βάρος του DC2 Type-R χρησιμοποιώντας λεπτότερο παρμπρίζ και αφαιρώντας την ηχομόνωση.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »