Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Όταν τα Ιταλικά αυτοκίνητα ήταν «Έρωτας»

Όταν τα Ιταλικά αυτοκίνητα ήταν «Έρωτας»

20/10/2023

Το 1971, η κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου που εισήγαγε στο λεξιλόγιό μας τον όρο supercar, εξελίχτηκε με έμπνευση το αγωνιστικό πρωτότυπο Miura Jota. H απόλυτη έκδοση της Miura ξαναγεννήθηκε, προς χάριν του προέδρου της FIA, Jean Todt.

Το κεντρομήχανο μοντέλο της Ιταλικής εταιρίας, βρισκόταν σε γνήσια κατάσταση όμως ο χρόνος είχε αφήσει έντονα τα σημάδια του πάνω στο αμάξωμα, τα μηχανικά μέρη και το εσωτερικό. Έτσι, πριν την παραλάβει ο νέος της ιδιοκτήτης Jean Todt, το ειδικό τμήμα Polo Storico της Lamborghini ανέλαβε την αναπαλαίωση της, η οποία διήρκεσε 13 μήνες.


Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βγήκε από το εργοστάσιο της Sant Agata στις 11 Νοεμβρίου του 1972, και παραδόθηκε στον πρώτο του ιδιοκτήτη, κ. Mecin από τη Νότια Αφρική. Όπως συνήθιζε να κάνει η Lamborghini για φορολογικούς λόγους, ο αριθμός πλαισίου #3673 προέρχεται από μια Miura S του 1968 η οποία είχε καταστραφεί σε ατύχημα.



Το exotic μοντέλο της Ιταλικής εταιρίας σε απόχρωση Rosso Corsa με χρυσές λεπτομέρειες και μαύρο δέρμα στο εσωτερικό, επιτάχυνε από τα 0-100km/h σε 5,8 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα που άγγιζε τα 290 km/h. Συνολικά, κατασκευάστηκαν μόλις 150 Miura SV μεταξύ 1971 και 1973, λίγο πριν η ναυαρχίδα της Lamborghini αντικατασταθεί από την Countach.



Η Miura SV του Jean Todt, δέχθηκε τις περιποιήσεις των τεχνικών που αποσυναρμολόγησαν το μοντέλο, ελέγχοντας εξονυχιστικά τη γνησιότητα και την κατάσταση κάθε εξαρτήματος. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις