autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Θες αυτοκίνητο; Πλήρωνε 100 χιλιάρικα! Σε ποια χώρα ισχύει;

Θες αυτοκίνητο; Πλήρωνε 100 χιλιάρικα! Σε ποια χώρα ισχύει;

1/10/2025

Στην Ελλάδα πληρώνουμε τέλη, ασφάλεια και ΚΤΕΟ.
Υπάρχει χώρα με περιορισμένες άδειες αυτοκινήτων που κοστίζουν μια περιουσία.
Στόχος της κυβέρνησης να αντιμετωπίσει την κίνηση και την ρύπανση της ατμόσφαιρας.
Πρέπει να δώσεις πάνω από 100 χιλιάρικα για την άδεια αυτοκινήτου. Λες και αγοράζεις άδεια ταξί!

autoagora Team

Στην Ελλάδα πληρώνουμε τέλη, ασφάλεια και ΚΤΕΟ

Στην Ελλάδα η κατοχή αυτοκινήτου  εκτός από το να έχεις δίπλωμα οδήγησης, απαιτεί την αγορά του αυτοκινήτου και την πληρωμή των ετήσιων τελών κυκλοφορίας και της ασφάλειάς του. Αυτό όμως δεν ισχύει παντού, μιας και υπάρχει μια χώρα που για να μπορείς να έχεις αυτοκίνητο πρέπει να πληρώσεις ακόμα και πάνω από 100 χιλιάδες ευρώ.

Υπάρχει χώρα με περιορισμένες άδειες αυτοκινήτων που κοστίζουν μια περιουσία

Πρόκειται για τη Σιγκαπούρη, ένα νησί «πόλη-κράτος» με 6 εκατομμύρια κατοίκους που βρίσκεται νότια της Μαλαισίας. Πριν από 35 χρόνια, το 1990, η τοπική κυβέρνηση έβαλε όριο στον αριθμό των διαθέσιμων αδειών οχημάτων, με στόχο την καταπολέμιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και τον έλεγχο του κυκλοφοριακού σε μια χώρα μόλις λίγων τετραγωνικών χιλιομέτρων. Σήμερα λοιπόν στους δρόμους της κυκλοφορούν λιγότερα από ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα.

Στόχος της κυβέρνησης να αντιμετωπίσει την κίνηση και την ρύπανση της ατμόσφαιρας

Για να αγοράσεις αυτοκίνητο στη Σιγκαπούρη, πρέπει πρώτα να αποκτήσεις το απαραίτητο «πιστοποιητικό ιδιοκτησίας αυτοκινήτου» και μετά να προχωρήσεις στην αγορά του αυτοκινήτου. Με ισχύ μόλις 10 έτων και με δεδομένο τον περιορισμένο αριθμό των αδειών, η απόκτηση της άδειας γίνεται με δημοπρασία. Οι αιτήσεις για νέες άδειες ανοίγουν δύο φορές το μήνα και αυτές είναι πάντα περισσότερες από τις διαθέσεις άδειες, μιας και πρέπει πρώτα να λήξει κάποια παλαιότερη. Για να καταλάβει κανείς τη διαφορά μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, τον περασμένο μήνα διατέθηκαν λιγότερες από 1.300 άδειες και οι αιτήσεις ήταν πάνω από 2.200.

Πρέπει να δώσεις πάνω από 100 χιλιάρικα για την άδεια αυτοκινήτου. Λες και αγοράζεις άδεια ταξί!

Σήμερα λοιπόν, για να αγοράσει κάποιος άδεια για ένα SUV αυτοκίνητο μπορεί να πληρώσει ακόμα και πάνω από 100.000 ευρώ και σχεδόν πάντα η αγορά της άδειας κοστίζει πολύ περισσότερο από την αγορά του αυτοκινήτου. Όμως οι τιμές των πιστοποιητικών δεν ήταν πάντα τόσο δυσβάσταχτες. Η ραγδαία αύξησή τους ήρθε μετά την περίοδο του κορονοϊού, μιας και μέχρι τότε το κόστος του πιστοποιητικού ήταν 20-30 χιλιάδες.

CITROEN
CITROEN