Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Toyota Supra MK3: Ιαπωνικός μύθος
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Toyota Supra MK3: Ιαπωνικός μύθος

Διαβάστηκε από 6033 αναγνώστες - 30/12/2023

Η Supra που ξεχνάμε! Η Supra 3ης γενιάς, αλλιώς A70, είναι ένα θρυλικό αυτοκίνητο της Toyota με 1JZ-GTE μοτέρ που εμπνέει μέχρι και σήμερα τον σεβασμό μας. Θα την προτιμούσατε από την διασημότερη ΜΚ4;

Η Toyota Supra είναι ένα από τα πιο εμβληματικά ιαπωνικά αυτοκίνητα, που πλέον έχει κάνει την επανεμφάνισή της με την 5η γενιά του μοντέλου. Η ιστορία του θρυλικού οχήματος ξεκίνησε το 1978, όταν η Toyota παρουσίασε τον ανταγωνιστή του Nissan Z-Car. Η πρώτη γενιά, με κωδικούς A40 και A50, είχε βασιστεί στην Celica, και στην Ιαπωνία ονομαζόταν Celica XX. Το 1979 έγινε για πρώτη φορά η χρήση του θρυλικού ονόματος, όταν το μοντέλο εξήχθη στο εξωτερικό ως Celica Supra.
Η διαφορά βρισκόταν στα εμπρός φτερά και το καπό, όπου η Celica XX/Supra ήταν μακρύτερη, προκειμένου να χωρέσουν οι μεγαλύτεροι 6κύλινδροι κινητήρες, με χωρητικότητα 1.988, 2.563 και 2.759 cc . Από τις εμπρόσθιες κολώνες και πίσω, η Celica και η Celica XX/Supra ήταν όμοιες.

Το 1981 ήρθε η ώρα της 2ης γενιάς του μοντέλου, που είχε τον κωδικό A60. Η μεγάλη συγγένεια με τη Celica συνεχίστηκε, και αντίστοιχα διατηρήθηκαν οι ονομασίες Celica XX και Celica Supra, για την ιαπωνική και παγκόσμια αγορά αντίστοιχα. Οι κύριες διαφορές μεταξύ των 2 αυτοκινήτων περιορίζονταν ξανά στο εμπρός μέρος, αλλά πλέον ήταν μεγαλύτερες, αφού ο πρόβολος στις XX/Supra ήταν ολικά επανασχεδιασμένος και διέθετε pop-up φανάρια, ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των 80s. Τα 6κύλινδρα μοτέρ που βρίσκονταν κάτω από το καπό ήταν 2 και 2,8 λίτρων, και η ισχυρότερη έκδοση ήταν η MA61, της οποίας ο 5M-GE κινητήρας απέδιδε 180 ίππους.


 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Σελ.
2
Οι κινητήρες και οι εκδόσεις της ξεχασμένης Supra A70
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις