
2026 Hyundai Tucson: Η επόμενη γενιά φέρνει αλλαγές παντού
Αποκτά πιο «τετραγωνισμένη» και σκληροτράχηλη σχεδίαση με επιρροές από Santa Fe.
Νέο εσωτερικό που θα διατηρεί τα φυσικά κουμπιά και θα δίνει έμφαση στην εργονομία.
Υβριδική τεχνολογία νέας γενιάς – χωρίς αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Ισχυρός ο ανταγωνισμός του στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV.
autoagora Team
Αποκτά πιο «τετραγωνισμένη» και σκληροτράχηλη σχεδίαση με επιρροές από Santa Fe
Το Hyundai Tucson του 2026 δεν δέχεται απλά ένα φρεσκάρισμα, αλλάζει ριζικά. Η τέταρτη γενιά θα υιοθετήσει μια πολύ πιο τραχιά, «τετραγωνισμένη» αισθητική, απομακρυνόμενη από τις κυματιστές γραμμές του σημερινού μοντέλου. Στο εμπρός μέρος θα κυριαρχεί ένα κάθετο ρύγχος, επίπεδο καπό και έντονα τονισμένα τόξα τροχών με φουσκωμένα φτερά, σε ένα στιλ που παραπέμπει έντονα στο νέο Santa Fe και το υδρογονοκίνητο Nexo.
Τα φώτα ημέρας κατεβαίνουν από το καπό, ενώ οι κύριοι προβολείς έχουν τοποθετηθεί χαμηλότερα στον προφυλακτήρα. Στο πλάι, τα μαύρα προστατευτικά δίνουν «σκληροτράχηλο» χαρακτήρα, ενώ τα μεγάλα παράθυρα ενισχύουν τη νέα, πιο τετραγωνισμένη σιλουέτα. Το πίσω μέρος παραμένει καμουφλαρισμένο, αλλά αναμένεται πιο κάθετο και πρακτικό, βελτιώνοντας τον χώρο αποσκευών.
Νέο εσωτερικό που θα διατηρεί τα φυσικά κουμπιά και θα δίνει έμφαση στην εργονομία
Σε αντίθεση με την τάση για «υπερβολικές» οθόνες, η Hyundai επιλέγει ένα πιο ήρεμο και λειτουργικό εσωτερικό για το νέο Tucson. Όπως εξηγεί ο επικεφαλής σχεδίασης Simon Loasby, στόχος είναι ο οδηγός να κρατά το βλέμμα του στον δρόμο, με βασικές λειτουργίες να ελέγχονται από φυσικά κουμπιά – τα οποία θα παραμείνουν, χωρίς να αντικατασταθούν από αφής.
Οι οθόνες αναμένεται να τοποθετηθούν ψηλά στο ταμπλό για καλύτερη ορατότητα, ενώ ο συνολικός σχεδιασμός της καμπίνας θα στοχεύει στην άνεση και όχι στον εντυπωσιασμό. Η καμπίνα παραμένει πενταθέσια, με έμφαση στον χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών και ένα ακόμα πιο ευρύχωρο πορτμπαγκάζ.
Υβριδική τεχνολογία νέας γενιάς – χωρίς αμιγώς ηλεκτρική έκδοση
Η γκάμα του νέου Tucson θα περιστρέφεται κυρίως γύρω από υβριδικά σύνολα – ήπια (MHEV), plug-in (PHEV), αλλά και πλήρως υβριδικά (HEV). Η πιο σημαντική εξέλιξη αφορά την υιοθέτηση ενός νέου full hybrid συστήματος που συνδυάζει έναν 1.6 turbo κινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες, προσφέροντας μεγαλύτερη ροπή (380 Nm) και καλύτερη απόδοση από την προηγούμενη γενιά.
Δεν προβλέπεται αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Tucson, καθώς αυτόν τον ρόλο θα τον καλύψει το επερχόμενο Ioniq 4. Ωστόσο, είναι πολύ πιθανό να δούμε και μια έκδοση Tucson N, με πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, που ίσως δανειστεί υβριδική τεχνολογία από το μεγαλύτερο Palisade.
Ισχυρός ο ανταγωνισμός του στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV
Το Hyundai Tucson έχει δύσκολο έργο, καθώς η κατηγορία των μικρομεσαίων SUV είναι η πιο ανταγωνιστική παγκοσμίως. Αντίπαλοί του στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο θα είναι το νέο Toyota RAV4 και το Mazda CX-5 – αμφότερα πλήρως ανανεωμένα για το 2026. Το Volkswagen Tiguan προσφέρει plug-in υβριδική τεχνολογία με μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία, ενώ οι προτάσεις του γκρουπ Stellantis (Peugeot 3008, Citroen C5 Aircross, Vauxhall Grandland) ενισχύουν τον ανταγωνισμό με αμιγώς ηλεκτρικές και υβριδικές επιλογές.
Ακόμα και το ομόσταυλο Kia Sportage θα παραμείνει πίσω τεχνολογικά μέχρι την επόμενη ανανέωσή του, καθιστώντας το νέο Tucson ακόμα πιο ελκυστικό για όσους επιθυμούν ένα μοντέρνο και τεχνολογικά ώριμο SUV.