Τo facelift είναι μικρό αλλά η ουσία βρίσκεται κάτω από το καπό.

Η οθόνη των 10,25 ιντσών είναι έξτρα.

Οι προφυλακτήρες είναι ανασχεδιασμένοι όπως και τα φωτιστικά σώματα.

¶σκηση για δυνατούς λύτες: Βρείτε τις διαφορές.

Ανανεωμένη Mercedes C- Class

Διαβάστηκε από 1928 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/4/2018

Βιταμίνη Ε για την C- Class - Η C-Class πέρασε από τον αισθητικό, υποβλήθηκε σε facelift και υιοθέτησε πολλές καινοτομίες από την μεγάλη Ε-Class.

 
   
Σχεδόν κάθε 5η πώληση της Mercedes είναι C-Class. Γι αυτό το λόγο είναι τεράστιας σημασίας το μεσαίο μοντέλο της γκάμας. Η ανανέωση έρχεται την κατάλληλη στιγμή μιας και η C-Class ξεκίνησε την καριέρα της τον Φεβρουάριο του 2014. 
Εξωτερικά, οι αλλαγές που έγιναν στην 
C-Class, που κατασκευάστηκε μεταξύ άλλων στο εργοστάσιο της Βρέμης, είναι πολύ διακριτικές. Δεν είναι καθόλου περίεργο μιας και η C-Class έχει ήδη την νέα εταιρική ταυτότητα που εισήγαγε το 2012 η Α-Class. Tο νέο μεσαίο είναι το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της Benz με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μιας και η 
A-Class είναι προσθιοκίνητη.
Για να εντοπίσετε τις διαφορές σε σχέση με τον υπάρχον μοντέλο θα πρέπει να εστιάσετε στο μπροστινό προφυλακτήρα που είναι επανασχεδιασμένος. Στην βασική έκδοση εξέχει το αστέρι απ το καπό ενώ στην AMG είναι τοποθετημένο πάνω σε αυτό. Στο πίσω μέρος ο προφυλακτήρας είναι επίσης ανασχεδιασμένος και ελαφρώς μεγαλύτερος ενώ η απόληξη μοιάζει με Diffusor. Τα νέας σχεδίασης φώτα ομίχλης και τα πίσω ολοκληρώνουν τις αλλαγές. 
Από τεχνικής σκοπιάς οι αλλαγές είναι πολλές. Νέοι είναι οι προβολείς Multibeam που έρχονται απευθείας από την μεγαλύτερη Ε-Class. Κάθε φανάρι διαθέτει 84 ανεξάρτητα LED που προσφέρουν εξαιρετικά γρήγορη αντίδραση στην κίνηση του τιμονιού. Είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό που προφανώς πρέπει να το επιλέξεις καθώς αναβαθμίζει σημαντικά την εικόνα του αυτοκινήτου.
Το εσωτερικό γίνεται πλέον πιο ψηφιακό αλλά και αυτό με έξτρα χρέωση, στη βασική έκδοση ο πίνακας οργάνων εξακολουθεί να είναι αναλογικός. Στο ταμλό συναντάμε έγχρωμη οθόνη 5,5 ΄7 ιντσών ανάλογα την έκδοση ενώ μπορεί να τοποθετηθεί και η οθόνη 10,25 ιντσών που προέρχεται από την E- και S-Class. Το ευρυγωνικό πιλοτήριο των μεγάλων αδερφών δεν πέρασε στο μεσαίο μοντέλο που κρατά την δική του σχεδίαση. Από πλευράς ποιότητας. 
H εργονομία είναι καλή, ενώ από πλευράς πρακτικότητας δεν υπάρχει κάτι μεμπτό μιας και υπάρχουν αρκετές θήκες για την αποθήκευση μικροαντικειμένων.
Στον τομέα των χώρων για τους επιβάτες και τις αποσκευές θα καθίσουν με μεγάλη άνεση δύο ενήλικες επιβάτες, ενώ ο τρίτος θα στριμωχτεί μόνο στα πόδια και αυτό εξαιτίας του κεντρικού τούνελ. Ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος, ενώ στις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά ανήκει η τακτοποιημένη διάταξη των εργαλείων κάτω από το δάπεδο, στο χώρο της ρεζέρβας.
Κάτω από το καπό βρίσκεται πλέον ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας πετρελαίου. 
Η νέα γενιά του πετρελαιοκινητήρα «OM 654» των δύο λίτρων θα αντικαταστήσει όλους τους προηγούμενους κινητήρες ντίζελ, ακόμα και αυτούς της Renault που βρίσκονταν στα C 180 d και C 200 d με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. 
Ο νέος κινητήρας είναι καλύτερος σε όλους τους τομείς απ αυτούς που αντικαθιστά ενώ είναι καθαρότερος και η εξάτμιση πιο ήσυχη. Αναμένεται στις αγορές της Ευρώπης τον Ιούλιο. 
Στον δρόμο, κρίνοντας από την υπάρχουσα γενιά, αναμένεται να είναι άνετη πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου, να έχει καλή ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης, ενώ η σταθερότητα στα πολλά χιλιόμετρα και οι μακρινές αποστάσεις, όπως άλλωστε κάθε μοντέλο με το αστέρι στο καπό, θα είναι το φόρτε της. 
Στις στροφές και σε πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης, τα περιθώρια πρόσφυσης αναμένεται να είναι αυξημένα και το τιμόνι να παρέχει καλή πληροφόρηση. Θα εξάγουμε καλύτερα συμπεράσματα όταν οδηγήσουμε την ανανεωμένη C-Class.

Συμπέρασμα 
Η C-Class πουλάει καλά μιας και εξακολουθεί να φαίνεται καινούργια. Η εξωτερική ανανέωση είναι μικρή αλλά η ουσία βρίσκεται κάτω από το καπό που συναντάμε τον νέο δίλιτρο ντίζελ, ο οποίος είναι καθαρότερος και οικονομικότερος.

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ