Επιθετικό μπροστινό τμήμα με κύρια χαρακτηριστικά την τεράστια μάσκα και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα.

Εντυπωσιακές αναλογίες: το μικρό μπροστινό τμήμα και ένα κεκλιμένο πίσω τμήμα «για φίλημα» ορίζουν τη σχεδίαση.

Οι φουσκωμένοι θόλοι τροχών και συνεχόμενο πάνελ φωτιστικών σωμάτων αποτελούν «δάνειο» από το πρώτο Quattro.

Αποκλειστικό: Αυτό θα είναι το νέο Audi ΤΤ

Διαβάστηκε από 2691 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/11/2018

H Audi, πατάει στο Α3 και λανσάρει τον διάδοχο του ΤΤ. Με την εποχή των roadster και των κάμπριο να δείχνει ξεπερασμένη, η εταιρία φέρνει στη ζωή ένα 4θυρο αμάξωμα, κράμα από κουπέ και κάμπριο, πιάνοντας τον παλμό της εποχής.

 
   

Το φθινόπωρο του 1998 η Audi παρουσίασε το ΤΤ. Το κουπέ όχημα προκάλεσε άμεσα θετικότατες εντυπώσεις, χάρη στην εντυπωσιακή και ρηξικέλευθη σχεδίαση του, η οποία και έφερε την υπογραφή του Peter Schreyer, αλλά και στο τεχνολογικό του υπόβαθρο.



Οι εποχές αλλάζουν όμως, το ίδιο και οι τάσεις και ως εκ τούτου κατηγορίες οχημάτων όπως τα σπορ και τα roadster είναι πλέον out, εν αντιθέσει με αυτά της κατηγορίας των SUV, αλλά και τις λιμουζίνες σύμφωνα με τα λεγόμενα του προέδρου της Audi. Προς επίρρωση των ανωτέρω αξίζει να αναφέρουμε ότι οι πωλήσεις για το TT ανήρθαν στη Γερμανία για το 2008 σε 10.630, με το αντίστοιχο νούμερο να ανέρχεται για το 2017 σε 5.739 μονάδες. Μιας και η γερμανική εταιρεία δεν μπορεί λόγω κόστους να «παίξει μπάλα» στο γήπεδο των SUV, αποφάσισε λοιπόν να παίξει σε μια οικεία για αυτήν κατηγορία, αντικαθιστώντας το TT με ένα αυτοκίνητο, το οποίο θα είναι ένα κράμα από κουπέ και κάμπριο με τη διαφορά ότι θα είναι 4θυρο, καθώς και τα 2θυρα λογίζονται πια ως παρωχημένα.

Εμείς σας παρουσιάζουμε αποκλειστικά το νέο μοντέλο από το Ingolstadt, η σχεδιαστική ταυτότητα του οποίου εγκρίθηκε και τυπικά πριν από μερικές εβδομάδες, το οποίο θα δούμε στους δρόμους σε δύο χρόνια το αργότερο. Η σχεδίαση του νέου Audi παραπέμπει στο πρώτο quattro και ορίζεται από τους φουσκωμένους θόλους των τροχών, τη χαμηλή οροφή, το κεκλιμένο πίσω τμήμα και τις έντονες νευρώσεις, οι οποίες διατρέχουν το αμάξωμα.



Το εντυπωσιακό στην όλη υπόθεση είναι το γεγονός ότι το αυτοκίνητο βασίζεται στην ίδια επιμηκυμένη πλατφόρμα από το Wolfsburg, την οποία χρησιμοποιούν τόσο το επόμενο Skoda Octavia, όσο και το Tiguan. Η αιτία δεν είναι άλλη από τη μείωση του κόστους σε σχέση με το παρεμφερές ως προς το μήκος A5. Με αυτό τον τρόπο το νέο Audi προσεγγίζει ως προς τις διαστάσεις τόσο την C- Class, όσο και την 4άρα BMW, αλλά και την GLA και την BMW σειρά 2 Gran Coupe. Ειδοποιός διαφορά: κατά περίπου 10.000 ¤ φθηνότερο από C- Class και BMW 4.

Σε ότι αφορά στους κινητήρες και μετά τις συζητήσεις, απαγορεύσεις, αυστηροποιήσεις περί εκπομπών ο όμιλος VW πήρε τα μέτρα του. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς πηγών ενέργειας, πλην αυτού της κυψέλης καυσίμου. Την αρχή θα κάνουν οι κινητήρες βενζίνης με φίλτρο σωματιδίων σε συνδυασμό με μια μπαταρία 48 Volt, η οποία και αναμένεται να συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης κατά 10%.

Κάτι αντίστοιχο αναμένεται να συμβεί και με τους πετρελαιοκινητήρες, οι οποίοι θα φέρουν διπλό σύστημα SCR και ηλεκτροκινητήρα. Ο όμιλος VW φαίνεται να πιστεύει στην αναγέννηση των πετρελαιοκινητήρων, παρά τι όποιες φημολογίες. Διαθέσιμοι θα είναι και αυτοί με Plug- in- Hybrid με εφικτή απόδοση 300 ίππων και καλή τηρούμενων των αναλογιών κατανάλωση. Στο μυαλό των ανθρώπων της Audi στριφογυρίζει επίσης η ιδέα να διαθέσουν τον διάδοχο του TT ως αμιγώς ηλεκτροδοτούμενο όχημα, με μέγιστη αυτονομία τα 600 χλμ. ούτως ώστε να μπορέσει να αντιπαρατεθεί με το Tesla 3. Ο διάδοχος του TT είναι το μοντέλο, το οποίο θα επιδράσει θετικά σε όλα τα μελλοντικά σχέδια της Audi.

Συμπέρασμα

Αυτό το Audi θα συμπαρασύρει τα πάντα στο διάβα του. Το κουπέ έχει εντυπωσιακή και πέρα από τα κλασσικά μοτίβα των σπορ οχημάτων σχεδίαση και καθαρούς και με περίσσευμα ισχύος κινητήρες. Aξιος διάδοχος του TT λοιπόν!

 
   

Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων