
Citroen C5 Aircross: Προσφέρει τεχνολογία & άνεση σε προσιτή τιμή
Με δυναμική σχεδίαση, μεγαλύτερες διαστάσεις και εξαιρετική αεροδυναμική.
Mild Hybrid, plug-in υβριδικό (έως 100 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία) ή ηλεκτρικό (έως 680 χλμ. αυτονομία).
Μοντέρνο high-tech εσωτερικό με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και μεγάλη λίστα συστημάτων ασφάλειας.
Σε ανταγωνιστικές τιμές-έκπληξη (από 29.900 ευρώ).
autoagora Team
Με δυναμική σχεδίαση, μεγαλύτερες διαστάσεις και εξαιρετική αεροδυναμική
Το νέο Citroen C5 Aircross είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά τιμώντας την παράδοση της γαλλικής φίρμας στην ξεχωριστή εμφάνιση, την τεχνολογία και την υψηλή άνεση. Και όλα αυτά με μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική από την ελληνική αντιπροσωπεία.
Η ολοκαίνουργια, δεύτερη γενιά του Citroën C5 Aircross συνεχίζει να παίζει το ρόλο της ναυαρχίδας στη γκάμα της γαλλικής φίρμας, έχοντας ακόμα πιο «επιβλητικές» διαστάσεις από πριν. Η πλατφόρμα Stellantis STLA-Medium (όπως αυτή των νέων Peugeot 3008 και Opel Grandland), στην οποία βασίζεται το νέο C5 Aircross, αφενός υποστηρίζει τον πλήρη εξηλεκτρισμό του μοντέλου και αφετέρου συμβάλει στην αύξηση των βασικών διαστάσεων.
Με μήκος 4.652 χλστ. (+150), πλάτος 1.870 χλστ.(+30) και ύψος 1.691 χλστ.(+37), το νέο C5 Aircross τοποθετείται πλέον στο άνω άκρο των C-SUV, φλερτάροντας με το κάτω των μεσαίων οικογενειακών D-SUV, όντας ένα από το πιο ξεχωριστά σε εμφάνιση μοντέλα του είδους. Φυσικά από νέο C5 Aircross δε λείπει το σύστημα «Citroën Advanced Comfort», που συνδυάζει την ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions με αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort, για κορυφαία άνεση.
Το C5 Aircross τραβάει την προσοχή με τα Citroën Light Wings τεχνολογίας LED Matrix, να έχουν «φωτεινή υπογραφή» 3 σημείων, η οποία μαζί με το νέο σήμα της μάρκας και την καινούρια μάσκα δημιουργούν ένα χαρακτηριστικό μπροστινό μέρος. Η γραμμή της οροφής εμφανίζει μια ελαφριά κλίση φτάνοντας στο κάθετο πίσω μέρος, στοιχεία που σε συνδυασμό με την ελαφρώς μικρότερη απόσταση από το έδαφος (παραμένει μεγάλη αν και από τα 230 έπεσε στα 201 χλστ.) και τα «φτερά» που δημιουργούν στο πλάι τα ιδιαίτερα πίσω φώτα, έχουν βελτιώσει σχεδόν κατά 10% την αεροδυναμική.
Αν τώρα το προηγούμενο C5 Aircross ήταν ευρύχωρο, το νέο με το μεταξόνιο να έχει διευρυνθεί στα 2.784χλστ (+60) προσφέρει άνεση… οικιακού σαλονιού. Μπορεί οι δυνατότητες διαμόρφωσης να έχουν περιοριστεί, μιας και δεν συναντάμε πλέον τα τρία ανεξάρτητα συρόμενα πίσω καθίσματα του προηγούμενου μοντέλου. Ο χώρος για τα γόνατα πίσω είναι πλέον στα 21 εκατ. (+5), ενώ ο χώρος για τα κεφάλια είναι κορυφαίος στην κατηγορία με 12 εκατ. (+8).
Οι πλάτες στα πίσω καθίσματα έχουν ρυθμιζόμενη κλίση μεταξύ 21° και 33° για ιδανική στάση σώματος, ιδιαίτερα σε μεγάλα ταξίδια. Μεγάλος και ο χώρος αποσκευών των 651 λίτρων (φτάνει τα 1.985 λίτρα με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων), ο οποίος έχει εντελώς κανονικό σχήμα, διπλό πάτο, παροχή ρεύματος 12V και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.
Mild Hybrid, plug-in υβριδικό (έως 100 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία) ή ηλεκτρικό (έως 680 χλμ. αυτονομία)
Το νέο Citroën C5 Aircross «σκότωσε» το diesel και το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Στη βάση της γκάμας κινητήρων βρίσκουμε το C5 Aircross Hybrid 145, που χάρη στην υβριδική τεχνολογία 48V και τις διευρυμένες δυνατότητες ηλεκτροκίνησης που προσφέρει, υπόσχεται αυτονομία άνω των 950 χλμ. σε μικτό κύκλο WLTP χωρίς επαναφόρτιση. Εδώ έχουμε τον συνδυασμό turbo τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα 1,2λτ. με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη e-DCS6 έξι σχέσεων και τροφοδοτείται από μια μπαταρία 0,9 kWh.
Πιο πάνω υπάρχει το Citroën C5 Aircross Hybrid Rechargeable 195, δηλαδή το plug-in υβριδικό, που υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία κατά μέσο όρο 81 χλμ - 33% μεγαλύτερη από το προηγούμενο C5 Aircross PHEV - και πάνω από 100 χλμ. στην πόλη. Συνδυάζει 4-κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,6 λτ. 150 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων, που είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS 7 ταχυτήτων. Ο τελευταίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία 21 kWh, για συνδυαστική ισχύ 195 ίππων. Φέρει φορτιστή το «επαναφορτιζόμενο» Citroën έναν On-Board Charger 7,4kW και καλώδιο φόρτισης Mode 3 στον βασικό εξοπλισμό.
Τέλος το 100% ηλεκτρικό Citroen e-C5 Aircross διατίθεται σε «Standard Range» με 210 ίππους και υποσχόμενη αυτονομία 520 χλμ. χάρη στην μπαταρία των 73 kWh, ενώ η «Extended Range» αποδίδει 230 ίππους και μπορεί να καλύψει απόσταση έως 679 χλμ. με μία μόλις φόρτιση, αφού φέρει μπαταρία 97 kWh. Το Citroën ë-C5 Aircross διαθέτει στάνταρ On-Board charger 11kW.
Μοντέρνο high-tech εσωτερικό με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και μεγάλη λίστα συστημάτων ασφάλειας
Η καμπίνα επιβατών είναι σχεδιασμένη σύμφωνα με τις αρχές της αρχιτεκτονικής C-Zen Lounge της μάρκας. Ξεχωρίζει το «Sofa Design», ένα οριζόντιο ταμπλό που δημιουργεί μια ενιαία επιφάνεια και συνδυάζεται με τον διαμορφούμενο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών μπροστά από τον οδηγό και ένα εκτεταμένο σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού.
Την παράσταση πάντως κλέβει η Waterfall των 13 ιντσών, η μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής HD που έχει προσφέρει ποτέ η Stellantis και η οποία ελέγχει πολλές λειτουργίες και το τελευταίας γενιάς infotainment της Citroën. Αυτό λειτουργεί και με φωνητικές εντολές «Hello Citroën», ενώ περιλαμβάνει τη συνδεδεμένη τρισδιάστατη πλοήγηση και ένα πλήρες ηχοσύστημα. Κάτω από την κεντρική κονσόλα υπάρχουν ποτηροθήκες και αποθηκευτικός χώρος με συνολική χωρητικότητα 40 λίτρα - κάτι που σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα αποτελεί ρεκόρ στην κατηγορία. Στον βασικό εξοπλισμό τα Apple Car Play και Android Auto, με δύο smartphone να συνδέονται ταυτόχρονα μέσω Bluetooth και να φορτίζονται από ασύρματο φορτιστή 15W στην κεντρική κονσόλα, ενώ στα έξτρα προσφέρεται και μεγάλο Head Up Display.
Η γκάμα τεχνολογιών στο νέο C5 Aircross ολοκληρώνεται με συστήματα υποβοήθησης, το πακέτο Drive Assist 2.0 που επιτρέπει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2. Περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop& Go, ημιαυτόνομο σύστημα υποβοήθησης διατήρησης πορείας σε αυτοκινητόδρομο, ενεργό σύστημα διατήρησης του αυτοκινήτου στο κέντρο της λωρίδας, ημιαυτόνομο σύστημα αλλαγής/επαναφοράς στη λωρίδα κατά την προσπέραση, σύστημα αυτόματης προσαρμογής της ταχύτητας όταν το αυτοκίνητο πλησιάζει σε στροφή, σύστημα αναγνώρισης επικείμενων σημάτων ορίου ταχύτητας, σύστημα ελέγχου οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας και τέλος σύστημα παρακολούθησης επαγρύπνησης οδηγού.
Σε ανταγωνιστικές τιμές-έκπληξη (από 29.900 ευρώ)
Οι τιμές, με την προωθητική ενέργεια που ανακοίνωσε κατά το λανσάρισμα η ελληνική αντιπροσωπεία, ξεκινούν από 29.900 ευρώ στο εξοπλιστικό πακέτο Υοu με στάνταρ, μεταξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, φώτα Citroën LED Vision, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, οθόνη 13 ιντσών Citroën Waterfall, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικό χειρόφρενο και καθίσματα Citroën Advanced Comfort.
Στην Plus προστίθενται ως στάνταρ εσωτερικός «ηλεκτροχρωμικός» καθρέπτης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με φωτισμό προσέγγισης LED, οθόνη αφής 13 ιντσών Waterfall Screen με 3D Navigation, θήκη ασύρματης φόρτισης smartphone, πίσω φιμέ τζάμια, ζάντες Αλουμινίου 19" Zircon, ατμοσφαιρικός φωτισμός με 8 χρωματικές επιλογές και πίσω υποβραχιόνιο.
Τέλος, η κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Max περιλαμβάνει επιπλέον σύστημα Clean Cabin με Air Quality System, φώτα Matrix LED Vision, e-HUD (Extended Head Up Display), θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού, σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης DriveAssist 2.0, σύστημα πανοραμικής θέασης 360 μοιρών (VisioPark 360) κ.ά.

