autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ηλεκτρικό οικογενειακό Citroen e-C4.
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ηλεκτρικό οικογενειακό Citroen e-C4.

Citroen C4 Electric Extended Range, Τιμή 08/07/2025: 30 000€

Citroen e-C4 156 PS 54 kWh: Το αγαπημένο οικογενειακό «εξηλεκτρίστηκε»

8/7/2025

Δυναμική εμφάνιση με crossover χαρακτήρα και ξεχωριστή ηλεκτρική ταυτότητα.
Ικανοποιητικές επιδόσεις και αυτονομία στην πόλη που φτάνει τα 400 χλμ.
Πρακτικό και ήσυχο εσωτερικό με χώρους, αν και έχει σχετικά μικρό πορτμπαγκάζ (380 λτ.).
Πλούσιος εξοπλισμός στην έκδοση MAX με έμφαση στην άνεση, την τεχνολογία και την ασφάλεια.

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Citroen e-C4 156 PS 54 kWh

Η Citroën, μια εταιρεία με μακρά ιστορία και παράδοση στην καινοτομία της αυτοκίνησης, κάνει αισθητή την παρουσία της στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης. Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η γαλλική φίρμα συνεχίζει να επενδύει σε λύσεις που συνδυάζουν την τεχνολογία με την άνεση, διατηρώντας ταυτόχρονα τον χαρακτήρα της. Στο πλαίσιο αυτό, η Citroën παρουσιάζει το νέο e-C4, ένα αμιγώς ηλεκτρικό οικογενειακό hatchback με crossover στοιχεία, που φιλοδοξεί να καλύψει τις ανάγκες μετακίνησης μίας σύγχρονης οικογένειας.

Οι διαστάσεις του το τοποθετούν στην καρδιά της κατηγορίας των μικρομεσαίων αυτοκινήτων και το e-C4 στοχεύει όσους αναζητούν ένα πρακτικό, αλλά και στιλιστικά τολμηρό ηλεκτρικό όχημα. Η εξωτερική εμφάνισή του διατηρεί τη μοντέρνα και αναγνωρίσιμη σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας, με coupé γραμμές και crossover αναφορές που του προσδίδουν έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα. Οι διαφορές σε σχέση με την αντίστοιχη βενζινοκίνητη υβριδική έκδοση είναι διακριτικές.

Το ηλεκτρικό μοντέλο ξεχωρίζει μέσα από συγκεκριμένες στιλιστικές λεπτομέρειες, όπως οι μπλε πινελιές στο αμάξωμα και τα σήματα «ë» που υποδηλώνουν τον οικολογικό του χαρακτήρα. Επίσης, τονίζεται περισσότερο ο crossover χαρακτήρας του, με προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, στοιχεία που δεν είναι τόσο έντονα στις θερμικές εκδόσεις του C4. Συνολικά, το e-C4 δίνει μια πιο φουτουριστική εντύπωση, χωρίς όμως να απομακρύνεται από την κομψότητα και την πρακτικότητα του μοντέλου.



Η σχεδίαση της καμπίνας παραμένει σε μεγάλο βαθμό κοινή με τις βενζινοκίνητες και υβριδικές εκδόσεις, ωστόσο η αμιγώς ηλεκτρική φύση του μοντέλου αντικατοπτρίζεται σε λεπτομέρειες όπως οι ειδικές ενδείξεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το προσαρμοσμένο μενού του infotainment για τη διαχείριση της ενέργειας και της φόρτισης. Η αίσθηση ποιότητας παραμένει υψηλή, με μαλακά υλικά και καθαρές γραμμές, ενώ κυριαρχεί η φιλοσοφία Citroën Advanced Comfort, με άνετα καθίσματα και εξαιρετική ηχομόνωση.

Το Citroën e-C4 κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει άμεση απόκριση και αθόρυβη λειτουργία, ενισχύοντας τον χαρακτήρα της άνεσης που διαχρονικά πρεσβεύει η γαλλική μάρκα. Η έκδοση της δοκιμής μας αφορά την κορυφαία έκδοση MAX, η οποία εξοπλίζεται με τον αναβαθμισμένο ηλεκτροκινητήρα ισχύος 156 ίππων και τη μεγαλύτερη διαθέσιμη μπαταρία των 54 kWh. Φορτίζει σε 30 λεπτά (10-80%) με την χρήση ταχυφορτιστή έως 100 kW, ενώ με κοινό wallbox (11 kW) στο σπίτι θα χρειαστεί σχεδόν 6 ώρες για το ίδιο ποσοστό. Πρόκειται για το πιο δυνατό και πιο αποδοτικό σύνολο της γκάμας e-C4, προσφέροντας σημαντικά αυξημένη αυτονομία και μεγαλύτερη ευχέρεια στις καθημερινές αλλά και στις πιο απαιτητικές μετακινήσεις. Ενημερωτικά, στην απλούστερη έκδοση PLUS, αποδίδει 136 ίππους και εξοπλίζεται με μπαταρία 50 kWh.

Μάρκα/Μοντέλο Citroen C4 Καλύτερα Χειρότερα
Έκδοση μοντέλου Citroen C4 Electric Extended Range 156 PS 54 kWh 90% CITROEN C4 Electric Extended Range 156ps 54 KWh    
Βαθμολογία 90%    
Κατηγορία μοντέλου Μικρομεσαία Ηλεκτρικό        
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
2025        
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
Ηλεκτρικό        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
         
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
156        
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
Automatic        
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
1        
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
ΕΜΠΡΟΣ        
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
15 15 CITROEN C4 Electric Extended Range 156ps 54 KWh 21,5 CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.)
15 15 CITROEN C4 Electric Extended Range 156ps 54 KWh 21,5 CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
17,5 17,5 CITROEN C4 Electric Extended Range 156ps 54 KWh    
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,36 1,38 MG MG4 EV 51 kWh 170ps 51 KWh 1,34 BYD DOLPHIN FWD 204ps 62 KWh
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 380 479 MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh 345 BYD DOLPHIN FWD 204ps 62 KWh
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
9,4 4,1 MG MG4 EV XPOWER 64 kWh 435ps 64 KWh    
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
150 200 CUPRA BORN 82 kWh 326 PS 326ps 82 KWh 144 NISSAN LEAF SR 150ps 40 KWh
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 36,4 35,1 MG MG4 EV XPOWER 64 kWh 435ps 64 KWh 42,3 BYD DOLPHIN FWD 204ps 62 KWh
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
5 7 MG MG4 EV 51 kWh 170ps 51 KWh 3 NISSAN LEAF SR 150ps 40 KWh
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση μπαταρίας (χρόνια ή χλμ.)
5 7 MG MG4 EV 51 kWh 170ps 51 KWh 3 NISSAN LEAF SR 150ps 40 KWh
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
  25.980 BYD DOLPHIN FWD 204ps 62 KWh 43.990 CUPRA BORN 82 kWh 326 PS 326ps 82 KWh


H κυρτή οροφή καταλήγει σε μία επίπεδη αεροδυναμική αεροτομή.

H κυρτή οροφή καταλήγει σε μία επίπεδη αεροδυναμική αεροτομή.

Αρχικά, το νέο Citroen C4 κατάφερε να σημειώσει την βαθμολογία 90%, την υψηλότερη στην κατηγορία των ηλεκτρικών μικρομεσαίων/οικογενειακών αυτοκινήτων. Στην έκδοση με τους 156 ίππους καταφέρνει να συνδυάσει καλές επιδόσεις με ικανοποιητικά νούμερα αυτονομίας. Αναλυτικότερα, σε μεικτό κύκλο οδήγησης, καταφέρνει να επιτύχει αυτονομία έως και 340 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση. Παράλληλα, μπορεί να κάνει το 0-100 σε 9,4 δλ., χρόνος που – αν και δεν εντυπωσιάζει για ηλεκτρικό αυτοκίνητο – είναι ικανοποιητικός για ένα οικογενειακό μοντέλο. Καλή είναι και η επίδοση φρεναρίσματος, εφόσον ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,4 μ., ενισχύοντας την ασφάλεια κατά τις μετακινήσεις.

Περνώντας στο εσωτερικό του, οδηγός και συνοδηγός θα καθίσουν αναπαυτικά στα Citroën Advanced Comfort καθίσματα. Στο πίσω μέρος, οι μετρήσεις κινούνται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών υπολογίζεται στα 17,5 εκ. από τα μπροστινά καθίσματα για ένα άτομο μέσου ύψους, ενώ το πλάτος του πίσω καθίσματος (1,36 μ.) θα επιτρέψει την είσοδο τριών επιβατών. Το πορτμπαγκάζ του, αν και έχει ίδια χωρητικότητα με το βενζινοκίνητο C4 Hybrid (380 λτ.), βρίσκεται στο κάτω άκρο της κατηγορίας και παρόλο που θα χωρέσει όλες τις καθημερινές αποσκευές, δεν ενδείκνυται για οικογενειακά ταξίδια.

Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους και την πραγματική κατανάλωση του μοντέλου.

Σελ.
2
Citroen C4. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Σελ.
3
Citroen C4. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

OPEL
FORD