autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το plug-in υβριδικό Cupra Terramar VZ eHybrid.
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το plug-in υβριδικό Cupra Terramar VZ eHybrid.

Cupra Terramar 1.5 TSI VZ DSG eHybrid, Τιμή 09/07/2025: 46 990€

Cupra Terramar VZ DSG eHybrid 272 PS: Σπορ, premium και οικονομικό

9/7/2025

Δυναμική σχεδίαση με coupe γραμμές και επιθετικό χαρακτήρα.
0-100 σε 7,5 δλ. και κατανάλωση 3,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη, μπορεί να κάνει έως και 100 χλμ. ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Σπορτίφ καμπίνα με bucket καθίσματα, premium υλικά και επαρκείς χώρους (πορτμπαγκάζ 490 λτ.).
Αποκλειστικά στην κορυφαία έκδοση VZ με πλούσιο εξοπλισμό σε εμφάνιση, τεχνολογία και ασφάλεια.

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Cupra Terramar VZ 1.5 TSI DSG eHybrid 272 PS

Η Cupra, η δυναμική θυγατρική της SEAT, έχει εξελιχθεί σε μία από τις πλέον ανατρεπτικές δυνάμεις της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, φέρνοντας στο προσκήνιο μοντέλα με σπορ χαρακτήρα, τολμηρή σχεδίαση και τεχνολογίες αιχμής. Στο πλαίσιο της ενεργειακής μετάβασης και των αυστηρότερων περιβαλλοντικών κανονισμών, η Cupra ενισχύει διαρκώς τη γκάμα της με Plug-in Hybrid (PHEV) εκδόσεις που παντρεύουν τις επιδόσεις με την οικολογική συνείδηση. Τα eHybrid μοντέλα της – όπως τα Formentor και Leon – ήδη έχουν αποσπάσει θετικές κριτικές, με τη μάρκα να ανεβάζει περαιτέρω τον πήχη στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV.

Σε αυτό το πλαίσιο, δημιουργήθηκε το Cupra Terramar eHybrid, το οποίο ήρθε στα χέρια μας για δοκιμή. Πρόκειται για το πρώτο SUV της Cupra που σχεδιάστηκε εξαρχής για να φιλοξενήσει plug-in υβριδική τεχνολογία επόμενης γενιάς, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα. Βασίζεται σε ένα προηγμένο plug-in υβριδικό σύνολο που συνδυάζει θερμικό κινητήρα βενζίνης 1.5 TSI με έναν ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας την ευελιξία της υβριδικής λειτουργίας και τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη, εξασφαλίζοντας ομαλές αλλαγές και αποδοτική λειτουργία σε όλες τις συνθήκες, με την συνολική ισχύ να ανέρχεται στους 272 ίππους. Η μπαταρία χωρητικότητας 19,7 kWh τοποθετείται χαμηλά στο δάπεδο του αμαξώματος, συμβάλλοντας στην καλύτερη κατανομή βάρους και στην μείωση της κατανάλωσης.



Το Cupra Terramar eHybrid εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά, χάρη στην έντονα σμιλεμένη σχεδίαση και τη χαρακτηριστική του σιλουέτα που συνδυάζει δυναμισμό με premium αύρα. Το εμπρός μέρος κυριαρχείται από τη χαμηλή μάσκα με το «άγριο» σήμα της Cupra σε σχήμα τριγώνου, πλαισιωμένο από λεπτά φωτιστικά σώματα με αιχμηρή υπογραφή ημέρας. Οι έντονες γραμμές στο καπό και οι μυώδεις θόλοι τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του, ενώ η coupe κλίση της οροφής προς τα πίσω χαρίζει μια πιο αεροδυναμική και επιθετική εικόνα. Στο πίσω μέρος, τα ενιαία LED φώτα εκτείνονται κατά μήκος της πόρτας του χώρου αποσκευών, ενώ το λογότυπο στο κέντρο είναι φωτιζόμενο, ενισχύοντας την τεχνολογική του ταυτότητα.

Στο εσωτερικό, το Cupra Terramar eHybrid συνεχίζει να αποπνέει τον σπορ και εκλεπτυσμένο χαρακτήρα που χαρακτηρίζει τη μάρκα, με μια καμπίνα που συνδυάζει δυναμικότητα, μοντέρνα αισθητική και ποιοτικά υλικά. Η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό, δημιουργώντας μια αίσθηση «cockpit», ενώ η χαμηλή θέση οδήγησης και τα bucket καθίσματα ενισχύουν την οδηγική εμπειρία. Οι επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες χαρακτηρίζονται από υφές που αποπνέουν στιβαρότητα αλλά και πολυτέλεια, με διακριτικές χαλκοκόκκινες λεπτομέρειες να υπογραμμίζουν την ταυτότητα της Cupra. Η ευρυχωρία στο εσωτερικό είναι αισθητή, τόσο εμπρός όσο και πίσω, κάτι που επαληθεύεται από τις μετρήσεις μας.



Ας δούμε τον επόμενο πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το Cupra Terramar VZ 1.5 TSI DSG eHybrid 272 PS.

Μάρκα/Μοντέλο Cupra Terramar Καλύτερα
Έκδοση μοντέλου Cupra Terramar 1.5 TSI VZ DSG Ehybrid 272 PS    
Βαθμολογία 88%  
Κατηγορία μοντέλου Μικρομεσαία SUV Plug-in hybrid    
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
2024    
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
Plug-in hybrid    
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
1498    
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
272 360 DS DS 7 PHEV 4WD 360ps
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
Automatic    
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
7    
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
ΕΜΠΡΟΣ    
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
6,8 4,8 ALFA ROMEO TONALE 1.3 AT 280HP PHEV Q4 280ps
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
1000 1200 JAECOO 7 1.5T GDI SUPER HYBRID SYSTEM 347ps
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
19 20,4 VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 eHybrid DSG 204ps
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,38 1,42 CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid Automatic 225ps
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 490 555 DS DS 7 PHEV 225ps
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
7,5 5,7 DS DS 7 PHEV 4WD 300ps
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
215 240 DS DS 7 PHEV 4WD 300ps
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 35,6 33,6 CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI VZ DSG eHybrid 272ps
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
4 11 TOYOTA C-HR 2.0L PHEV 223ps
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
     


H coupe κλίση της οροφής προς τα πίσω χαρίζει μια πιο αεροδυναμική και επιθετική εικόνα.

H coupe κλίση της οροφής προς τα πίσω χαρίζει μια πιο αεροδυναμική και επιθετική εικόνα.

Αρχικά, το Cupra Terramar eHybrid κατάφερε να σημειώσει την βαθμολογία 88%. Ξεκινώντας από την κατανάλωση καυσίμου, η μέση που υπολογίστηκε κατά την διάρκεια δοκιμής μας είναι 6,8 λτ./100 χλμ., ένα πολύ καλό νούμερο για ένα SUV 272 ίππων. Βέβαια, αν μπαίνει συχνά στην πρίζα, μπορεί να κινείται μόνιμα και ως αμιγώς ηλεκτρικό, ρίχνοντας περαιτέρω το νούμερο κατανάλωσης. Η ισχύς βοηθάει σημαντικά τις επιδόσεις του, καθώς το Cupra των σχεδόν 2 τόνων επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ. Για το βάρος του, ικανοποιητική είναι και η απόσταση φρεναρίσματος, αφού ακινητοποιείται από αυτήν την ταχύτητα σε 35,6 μ.

Περνώντας στους χώρους του, όπως είναι φυσικό οδηγός και συνοδηγός δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα να βολευτούν, ανεξαρτήτως ύψους. Στο πίσω μέρος, τα 19 εκ. απόστασης μεταξύ των γονάτων ενός μέσου επιβάτη και τα μπροστινά καθίσματα εξασφαλίζουν πως ούτε οι πίσω επιβάτες θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Επίσης, το πίσω κάθισμα (1,38 μ. φάρδος) θα χωρέσει τρεις ενήλικες επιβάτες χωρίς ιδιαίτερο «στρίμωγμα». Το πορτμπαγκάζ, έχοντας χωρητικότητα 490 λτ., βρίσκεται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας.

Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους και την πραγματική κατανάλωση του μοντέλου.

Σελ.
2
Cupra Terramar. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Σελ.
3
Cupra Terramar. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

FORD
FORD