Το αμιγώς ηλεκτρικό DS3 ανανεώθηκε εμφανισιακά, εξοπλιστικά αλλά και τεχνολογικά, δικαιολογώντας πλέον απόλυτα τη φύση του και υποστηρίζοντας στο έπακρο τα πολυτελή μονοπάτια όπου περπατάει.
Αβάν-γκαρντ εμφάνιση και υψηλή αισθητική
Η αλλαγή ξεκίνησε απ' έξω, όπου πλέον η DS έχει υιοθετηθεί για όλα τα μοντέλα της μια κοινή σχεδιαστική γραμμή, τουλάχιστον στο εμπρός μέρος, ώστε να δημιουργήσει μια εικόνα-υπογραφή, αναγνωρίσιμη από την πρώτη ματιά. Η γρίλια της μάσκας μεγάλωσε και έγινε πιο «πυκνή», δίνοντας μια πιο επιβλητική αίσθηση στο DS3, η οποία τονίζεται από τα νέα κάθετα LED φώτα ημέρας και τους ελαφρώς ανασχεδιασμένους LED προβολείς.
.jpg)
Συνεχίζουν να ξεχωρίζουν οι κρυφές χειρολαβές και το ιδιαίτερο σχεδιαστικό στοιχείο στις πίσω πόρτες, ενώ στο πίσω μέρος δεν συναντάμε σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το προκάτοχο του.
Πολυτέλεια, τεχνολογία και ποιότητα στην καμπίνα
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι μηδαμινές, συνεχίζοντας να ξεχωρίζει για τα ποιοτικά του υλικά και τη στιβαρή συναρμογή, ενώ το φινίρισμα των καλών πλαστικών δίνει μια ξεχωριστή και πολυτελής αίσθηση. Τα σχεδιαστικά μοτίβα των διαμαντιών είναι διάχυτα σε όλη την καμπίνα και τα συναντάμε στο ταμπλό, στους διακόπτες, στους αεραγωγούς, ακόμα και στην ταπετσαρία, δίνοντας μια μοναδική πινελιά στο DS3. H θέση οδήγησης είναι αρκετά καλή, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να έχει λιτά γραφικά αλλά να μην στερείται πληροφόρησης και συνδυάζεται με μια έγχρωμη Head Up οθόνη.
.jpg)
Η κεντρική οθόνη 10,3 ιντσών που τρέχει το λογισμικό DS Iris System, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τρισδιάστατο σύστημα πλοήγησης, ταιριάζει απόλυτα στο τεχνολογικό χαρακτήρα του μοντέλου, με το menu της να είναι καλά δομημένο και εύχρηστο. Χωροταξικά μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 ενήλικες που δεν ξεπερνάνε το μέσο όρο σε ύψος, ενώ το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 350 λίτρα, με το σχήμα του να είναι πλήρως αξιοποιήσιμο.