Peugeot 208 Hybrid 100 PS e-DCS6, Τιμή 06/11/2024: 24 100€
Peugeot 208 Hybrid 100 PS: Ανανεωμένο και ακόμα καλύτερο
Καίει 5,8 λτ/100 χλμ στην πόλη και 4,9 στο ταξίδι, από τα καλύτερα της κατηγορίας.
Είναι το ήπια υβριδικό μικρό με το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.
Προσπερνά γρήγορα και έχει καλά φρένα.
Ο εξοπλισμός είναι καλός.
Δοκιμάζουμε το ήπια υβριδικό Peugeot 208 με τους 100 ίππους και το βαθμολογούμε
Το Peugeot 208 ανανεώθηκε πρόσφατα. Εκτός από τη φρεσκαρισμένη εμφάνιση και τον πιο πλούσιο εξοπλισμό, η γαλλική εταιρεία εφοδίασε το best seller της με νέα ήπια υβριδικά κινητήρια σύνολα με 100 και 136 άλογα, τα οποία συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.
Δοκιμάζουμε την πρώτη έκδοση, δηλαδή αυτή με τους 100 ίππους, και την αξιολογούμε με βάση τις μετρήσεις μας, λαμβάνοντας υπόψη κριτήρια όπως η πραγματική κατανάλωση στην πόλη, στο ταξίδι και σε μικτό κύκλο, η ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές, οι επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, τα φρένα, ο εξοπλισμός, η εγγύηση και η τιμή. Επιπλέον, προκειμένου να δούμε πόσο καλή δουλειά έκαναν οι Γάλλοι με το ανανεωμένο Peugeot 208, θα συγκρίνουμε τις τιμές σε κάθε τομέα με αυτές του καλύτερου και του χειρότερου μοντέλου της κατηγορίας.
Τα δυνατά σημεία του Peugeot 208 είναι η κατανάλωση στο ταξίδι και στην πόλη, ο χώρος αποσκευών και ο «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, που είναι οι μεγαλύτεροι στην κατηγορία των ήπια υβριδικών μικρών, η ικανότητα προσπέρασης από τα 80 στα 120 χλμ/ώρα, καθώς και τα φρένα.
Από την άλλη πλευρά, ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι λίγο περιορισμένος.
Ας δούμε αναλυτικά πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Peugeot 208 και το πώς «στέκεται» απέναντι από τον ανταγωνισμό!
Το Peugeot 208 Hybrid 100 PS βαθμολογείται με 88 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 208 | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Peugeot 208 Hybrid 100 PS E-DCS6 100ps | ||||
Βαθμολογία | 88% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2024 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1199 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
100 | 129 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 83 | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
6,2 | 5 | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
898 | 1048 | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 727 | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
8,2 | 13,8 | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,31 | 1,37 | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 1,23 | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 352 | 352 | PEUGEOT 208 Hybrid 100 PS e-DCS6 100ps | 250 | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,9 | 7,98 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 12,63 | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
193 | 210 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 175 | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,9 | 36 | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 39,6 | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 8 | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 5 | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
24.100 | 16.580 | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps |
Πώς να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση:
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Το ήπια υβριδικό Peugeot 208 με κινητήρα 100 ίππων αξιολογείται με 88 στα 100. Τα πιο δυνατά σημεία του αυτοκινήτου είναι η ικανότητα ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα, που ολοκληρώνεται σε 36,9 μέτρα, καθώς και η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ που είναι 352 λίτρα, η μεγαλύτερη στην κατηγορία των ήπια υβριδικών μικρών πόλης.
Επιπλέον «ατού» του γαλλικού μοντέλου είναι η πραγματική μέση κατανάλωση, που μετρήθηκε σε 6,2 λτ/100 χλμ, αριθμός που βρίσκεται στο ανώτερο άκρο του μέσου όρου, κάτι που ισχύει και για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα που ολοκληρώνεται σε 9,9 δευτερόλεπτα. Το πλάτος του πίσω καθίσματος βρίσκεται στο μέσο όρο και μετρά 1,31 μ., ενώ, όπως συμβαίνει συχνά με τα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας, ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι ελαφρώς περιορισμένος (8,2 εκατοστά).
Η τιμή κρίνεται ικανοποιητική, αν αναλογιστεί κανείς τον premium«χαρακτήρα», το εντυπωσιακό design και τον καλό εξοπλισμό του μοντέλου. Καλή είναι και η εγγύηση, που διαρκεί 5 χρόνια.
Ας περάσουμε στις αναλυτικές μετρήσεις κατανάλωσης, ευρυχωρίας και επιδόσεων του Peugeot 208 hybrid 100 PS, καθώς και στις εγγυήσεις και στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου.
Σελ. 2 | Peugeot 208 hybrid 100 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Peugeot 208 hybrid 100 PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |