Ds Ds 3 E-TENSE FL, Τιμή 04/10/2024: 33 850€
Δοκιμή ανανεωμένο ηλεκτρικό DS 3: Premium SUV με μεγαλύτερη αυτονομία
Με μεγαλύτερη μπαταρία (54 kWh) και 350 χιλιόμετρα αυτονομία σε μεικτές συνθήκες.
Χρειάζεται 8,7 δλ. για το 0-100 και 37,5 μ. για να «κοκκαλώσει» από τα 100 χλμ./ώρα.
Με χωρητικότητα πίσω καθίσματος κάτω του μέσου όρου της κατηγορίας.
Με πλούσιο εξοπλισμό και εσωτερικό που αποπνέει premium «αέρα».
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ηλεκτρικό DS 3
Το ηλεκτρικό DS 3 πέρα από τις αισθητικές και εξοπλιστικές αναβαθμίσεις των συμβατικών εκδόσεων, είναι πλέον εξοπλισμένο με ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα που εγγυάται μεγαλύτερη αυτονομία. Το DS 3 E-TENSE «φοράει» το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που πρωτοείδαμε στο ηλεκτρικό Jeep Avenger (διάβασε εδώ τις οδηγικές μας εντυπώσεις), με την avant-garde αισθητική του να ενισχύεται χάρη σε εμφανισιακές παρεμβάσεις όπως η μεγαλύτερη μάσκα μπροστά με καρό μοτίβο, τα νέα LED φώτα ημέρας που είναι κάθετα σαν κυνόδοντες, και τους LED προβολείς που έχουν ανασχεδιαστεί.
Στο παρελθόν δοκιμάσαμε την εισαγωγική, βενζινοκίνητη εκδοχή του DS 3. Ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε το ηλεκτροκίνητο μοντέλο, το οποίο διαθέτει μοτέρ 154 ίππων και μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh. Για να διαπιστώσουμε με αντικειμενικά κριτήρια πόσο καλή δουλειά έκαναν στη DS, θα βαθμολογήσουμε το DS 3 με βάση τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας, λαμβάνοντας υπόψη μας την ηλεκτρική αυτονομία, τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, τις επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, τα φρένα, τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή. Με αυτό τον τρόπο θα έχουμε μια αντικειμενική εικόνα από το πόσο καλό είναι το ηλεκτρικό DS 3, καθώς και το πόσο ανταγωνιστικό είναι στην κατηγορία του.
Μάρκα/Μοντέλο | DS DS 3 | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | DS DS 3 E-Tense Fl 154 PS 54 kWh | ||||
Βαθμολογία | 85% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Ηλεκτρικό | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2023 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Ηλεκτρικό | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
|||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
154 | 156 | JEEP AVENGER BEV 156 PS 156ps 54 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
1 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
17 | 15 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 20,9 | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.)
|
17 | 15 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 20,9 | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
247 | 321 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 154 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
10,5 | 16 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 3,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,32 | 1,35 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 1,21 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 350 | 448 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 270 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
8,7 | 8 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 15,3 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
150 | 178 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 125 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,5 | 34,6 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 41,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 7 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 4 | JEEP AVENGER BEV 156 PS 156ps 54 KWh |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση μπαταρίας (χρόνια ή χλμ.)
|
5 | 7 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 4 | JEEP AVENGER BEV 156 PS 156ps 54 KWh |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
26.950 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 52.576 | VOLVO EX30 Single Motor RWD 272ps 69 KWh | |
Τιμή με επιδότηση | 17.950 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 40.848 | VOLVO EX30 Single Motor RWD Extended Range 272ps 69 KWh |
Τα στοιχεία που κάνουν το DS 3 να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι η ικανότητα προσπέρασης σε αυτοκινητόδρομο, που είναι η καλύτερη στην κατηγορία, ενώ και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία. Επίσης, ξεχωρίζει για τον πολύ πλούσιο εξοπλισμό του από τη βασική έκδοση Bastille.
Το ανανεωμένο DS 3 «φοράει» μεγαλύτερη μπαταρία από πριν (54 kWh από 50 που ήταν πριν), με αποτέλεσμα να έχει βελτιωθεί αισθητά η αυτονομία του. Η κατανάλωσή του τόσο σε μεικτές συνθήκες όσο και εντός πόλης βρίσκονται στον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ η επίδοση των φρένων του κατατάσσεται πάνω από τον μέσο όρο.
Το DS 3 «χωλαίνει» στους διαθέσιμους χώρους του πίσω καθίσματος, με σημαντικότερο ελάττωμα τον «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Ας δούμε στις επόμενες σελίδες τις αναλυτικές μετρήσεις του ηλεκτροκίνητου DS 3 όσον αφορά στην ηλεκτρική αυτονομία, στους χώρους, στις επιδόσεις, στις εγγυήσεις και στον εξοπλισμό, κάνοντας ταυτόχρονα σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας.
Σελ. 2 | DS DS 3. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | DS DS 3. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |
Σχολιάστε |