Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Νέο Toyota C-HR: Συνεχίζει να εντυπωσιάζει σε εμφάνιση και κατανάλωση
14 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέο Toyota C-HR: Συνεχίζει να εντυπωσιάζει σε εμφάνιση και κατανάλωση

Διαβάστηκε από 8856 αναγνώστες - 9/3/2024

Καίει μόλις 3,6 λτ. στην πόλη, δεν ξεπερνάει σε ταξίδι τα 5,5!
Με πιο premium εσωτερικό και δύο οθόνες που φτάνουν μέχρι 12,3 ίντσες.
Ξεχωρίζει λόγω εμφάνισης και χωνευτών χειρολαβών.
Είναι θορυβώδες στο τέρμα γκάζι λόγω κιβωτίου και έχει μειωμένο χώρο για τους πίσω επιβάτες.

Καίει μόλις 3,6 λτ. στην πόλη, δεν ξεπερνάει σε ταξίδι τα 5,5

Το νέο Toyota C-HR έρχεται με την φόρα του προκατόχου του, φορώντας πλέον τη πέμπτη γενιά του υβριδικού συστήματος της εταιρείας και πατώντας πάνω στην εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας «TNGA».  Το σύστημα κίνησης του αυτοκινήτου δοκιμής μας αποδίδει συνδυαστικά 140 ίππους κι αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.800 κ. εκ. με ισχύ 98 ίππους και 142Nm ροπής, έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων και 185 Nm ροπής και μια μπαταρία χωρητικότητας 1,1 kWh. H υβριδική του φύση φανερώνεται στο κομμάτι της κατανάλωσης, όπου μέσα σε αστικό περιβάλλον δεν θα ξεπεράσει τα 3,6 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες θα κινηθεί στα 5. Ακόμα και σε ταξίδι, όπου τα περισσότερα full υβριδικά συστήματα χάνουν τα πλεονεκτήματα τους, το νέο Toyota C-HR δεν θα ζητήσει πάνω από 5,5 λτ., όντας ένα από τα πιο οικονομικά της κατηγορίας του.
 

Με πιο premium εσωτερικό και δύο οθόνες που φτάνουν μέχρι 12,3 ίντσες

Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στην καμπίνα του νέου Toyota C-HR είναι σαφώς ανώτερα ποιοτικά από τον προκάτοχο του, τόσο σε υφή όσο και οπτικά, και σε συνδυασμό με τις έντονες αλλά καλοραμμένες ραφές αναβλύζουν μια premium αίσθηση που συνήθως λείπει από την εταιρεία. Το ανασχεδιασμένο ταμπλό έχει δώσει ακόμα ένα πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα στο μοντέλο, ενώ οι δύο οθόνες (πίνακας οργάνων και infotainment) που μπορεί να φτάσουν μέχρι και τις 12,3 ίντσες (7 και 8 ίντσες στη βασική έκδοση) τονίζουν το digital στοιχείο.
 

Ξεχωρίζει λόγω εμφάνισης και χωνευτών χειρολαβών.

Σχεδιαστικά συνεχίζει να κλέβει τα βλέμματα! Η σφηνοειδής κατασκευή του και η άμεση οπτική του συγγένεια με το ηλεκτρικό bΖ4X τονίζουν το δυναμισμό του, ενώ η coupe του εμφάνιση κλείνει το μάτι στις πιο νεαρές ηλικίες που αναζητάνε την μετάβαση σε ένα SUV όχημα. Επίσης ξεχωρίζουν οι χωνευτές χειρολαβές, τις οποίες συναντάμε πρώτη φορά σε μοντέλο της εταιρείας, και σαν στόχο έχουν την καλύτερη αεροδυναμική.
 

Είναι θορυβώδες στο τέρμα γκάζι λόγω κιβωτίου και έχει ελαφρώς μειωμένο χώρο για τους πίσω επιβάτες

Το CVT κιβώτιο που στέλνει την ισχύ στους μπροστινούς τροχούς δεν έχει αφήσει στο παρελθόν το θορυβώδη χαρακτήρα του, αν και αισθητά μειωμένος, ο οποίος γίνεται αισθητό σε κάθε βαθύ πάτημα του γκαζιού. Περιορισμένος είναι κι ο χώρος για τους πίσω επιβάτες, με τον αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι να είναι στο όριο του ανεκτού, ενώ η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ αγγίζει  τα 388 λίτρα.
 
 

Σελ.
2
Με φουτουριστικό design
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις